5 روش افزایش فروش آنلاین – پنل اس ام اس – سامانه پیامکی

پیشنهادات موقت و محدود، ایده‌ای عالی برای فروش در لحظه است. عبارت‌هایی مثل «کد تخفیف با تعداد محدود ۵ عدد» یا «همین حالا خرید کنید تا از تخفیف ۵۰۰ هزار تومانی بهره‌مند شوید.» در ذهن مخاطبان حس اضطراری بودن خرید را ایجاد می‌کنند؛ درحالی‌که این افراد برنامه‌ای برای خرید یا استفاده از یک محصول به سبب قیمت بالا را نداشته یا اکنون احساس نیازی برای خرید آن ندارند؛ با کدهای تخفیف یا پیشنهادات لحظه‌ای از طریق پنل پیامکی فراز، افراد به خرید در لحظه ترغیب می‌شوند.

ثبت بازخورد از برند در شبکه‌های اجتماعی؛ موثر بر تصویر سازی و فروش کسب‌وکار

به‌روزترین روش‌های افزایش فروش آنلاین با پنل پیامکی فراز اس‌ام‌اس

بعد از ارسال کالا با اطلاع دادن مشتری از وضعیت مرسوله به بهبود کیفیت تجربه مشتری در خرید از برندتان کمک کنید. ارسال نظرسنجی، فاکتور خرید و کد رهگیری مرسوله کاربردهای مهم اس ام اس مارکتینگ محسوب می‌شوند. این روش‌ها ساده، کم‌هزینه و منطبق بر به‌روزترین روش‌های بازاریابی است که تصویرسازی از برند و ایجاد مشتریان ثابت با این روش‌ها انجام می‌شود.

تبلیغات کلیکی یکی از ترندترین روش‌های فروش بیشتر است که در دیجیتال مارکتینگ استفاده می‌شود. برای مثال گوگل ادز یکی از روش‌های بهینه برای افزایش فروش آنلاین است. این تبلیغات در مدت زمان کوتاه اجرا می‌شود و در این ایام فروش را به حدود ۵ برابر روزهای عادی می‌رساند. با‌این‌حال تبلیغات کلیکی در گوگل با هزینه بالایی همراه است؛ ولی به‌دلیل افزایش چشمگیر فروش یک راهکار ایده‌آل تبلیغاتی محسوب می‌شود.

پنل اس ام اس؛ ارائه پیشنهادات لحظه‌ای و محدود برای خرید

2. بخشنده باشید؛ سریع‌ترین گام برای افزایش محبوبیت سایت

برای مثال، اگر رستوران دارید، ارسال ماست، نوشابه و سالاد رایگان، در فروشگاه‌های ابزار الکترونیکی هدیه‌دادن فلش‌هایی با حجم کم به‌همراه کالای خریداری شده، ایجاد دسترسی به دوره‌های کوتاه‌مدت در سایت‌های آموزشی، ارسال رایگان سفارش در فروشگاه‌های اینترنتی لباس، عرضه کدهای تخفیف و شرکت دادن در قرعه‌کشی‌های ماهانه و سالانه از دیگر راهکارهای انواع تبلیغات کسب‌وکارها برای افزایش خشنودی مشتریان محسوب می‌شوند.

فعالیت در این رسانه‌ها شما را از نقاط قوت و ضعف کسب‌وکارتان از دید مشتریان آگاه می‌کند. تولید محصول جدید، ارائه خدمتی تازه، تغییر در محصول و اضافه‌کردن پیشنهادات ویژه به خدمات یا محصولات یک استراتژی جدید برای بیزینس شناخته می‌شود. اگر بازخورد مطلوبی از مخاطبانتان نمی‌گیرید، با ارسال پرسش‌نامه یا نظرسنجی‌های دوره‌ای از طریق پنل اس‌ام‌اس، آن‌ها را به تدوین استراتژی جدیدی برای فروش آنلاین دعوت کنید.

توجه به بازخورد مشتریان را بعد از اتمام خرید فراموش نکنید

قرار دادن شمارش معکوس در هدر وب‌سایت، جایی که به محض ورود به سایت در دیدرس قرار می‌گیرد، ایده‌ای مناسب برای القای حس اورژانسی بودن پیشنهادات فروش است. پنل‌های پیامکی و ارسال پیام کوتاه فقط برای ترغیب مشتری به خرید از برند نیست؛ گاهی برای نظرسنجی‌های هفتگی و ماهیانه نیز می‌توان این روش را به کار برد. همچنین از pop-up استفاده کنید؛ مشتری به محض ورود به سایت پیشنهادات لحظه‌ای متعددی دریافت می‌کند. با‌این‌حال برای استفاده از pop-up باید به مدت زمان نمایش آن توجه کنید. این ابزار نباید در بازه‌های زمانی طولانی روی سایت باقی بماند چرا که کیفیت تجربه کاربری را کاهش می‌دهد.

یک اشتباه رایج برای کسب‌وکارها، فراموشی مشتریان بعد از خرید است؛ این کار پتانسیل بیزینس برای ایجاد مشتریان ثابت و ایجاد وفاداری در آن‌ها را کاهش می‌دهد. یک راهکار رایج و ساده، ارسال اطلاعات خرید از طریق پنل‌های پیامکی و ایمیل است؛ به محض ثبت سفارش، اطلاعات کالا و هزینه آن را به‌همراه قدردانی از خرید برای مشتری ارسال کنید.


۵ روش افزایش فروش آنلاین در بلاگ فراز اس ام اس
راهنمای مطالعه

نیش مارکتینگ به‌عنوان یکی از روش‌های بازاریابی اختصاصی به شمار رفته که برای تدوین استراتژی‌ جذب گروه‌های خاصی از مشتریان استفاده می‌شود. در این روش بازاریابی یک گروه مشخص از مشتریان بالقوه را برای محصولات جدید یا تغییر در محصولات پیشین هدف قرار می‌دهیم.

4. افزونه‌های تبلیغاتی برای کلیک بیشتر؛ راهکار افزایش حضور در موتورهای جستجو

از ابزارهایی با سازوکار مشابه lookalike audiences (مخاطبان مشابه) در فیسبوک برای یافتن مشتریان بالقوه و تبدیل آن‌ها به مشتریان ثابت استفاده می‌شود. در فیسبوک افراد فعال بسیاری هستند که دیتابیس اطلاعات برند شما را ذخیره کرده و در کمپین تبلیغاتی با دیگر کاربران فیسبوک به اشتراک می‌گذارند. مخاطبان علاقه‌مند به این اطلاعات توسط ابزار «مخاطبان مشابه» جذب کسب‌وکار شما می‌شوند. با lookalike audiences پتانسیل‌های موجود در بازار و نیاز مشتریان را خواهید شناخت تا به وسیله آن تعداد مشتریان بالقوه را افزایش دهید؛ بنابراین از این ابزار برای نیچ مارکتینگ نیز می‌توان استفاده کرد.

افزونه‌هایی که برای کمپین تبلیغاتی کلیکی استفاده می‌شوند، شانس حضور برند را در صدر موتورهای جستجوی افزایش می‌دهند. نرخ کلیک بر اثر استفاده از تبلیغات کلیکی افزایش یافته و باعث بهبود جایگاه سایت در موتورهای جستجو و در‌نتیجه افزایش فروش می‌شود.

غالب روش‌های نام برده شده در این متن از طریق ایجاد ارتباط در لحظه یا تعامل‌های هفتگی و ماهانه ایجاد می‌شوند. ایمیل مارکتینگ یا ارسال پیامک روش‌هایی ارزان و سریع برای رسیدن به ارتباطی بهینه با مشتریان محسوب می‌شود. از پنل‌های sms برای ارسال پرسش‌نامه، نظرسنجی، لینک محصولات پرفروش و کدهای تخفیف برای مشتری استفاده کنید.

کوپن تخفیف و اشانتیون؛ از راه‌های افزایش محبوبیت برند و فروش آنلاین

3. نیچ مارکتینگ؛ پتانسیل‌های بازار را برای فروش بیشتر استخراج کنید

 ؛ سریع‌ترین راه قرار دادن لینک‌های فروش در موتور جستجوGoogle ads  

5.  توجه به بازخورد مشتریان؛ از بهترین کانال‌های افزایش فروش

کالاهای رایگان یک ترفند عالی برای افزایش فروش آنلاین و محبوبیت برند شناخته می‌شوند. ارسال اشانتیون به همراه محصول خریداری شده به معرفی کالاهای دیگر برند شما کمک می‌کند. همه این اقدامات به‌منظور جلب رضایت مشتری است. افزایش رضایت مشتری اهرمی برای بیشتر کردن فروش آنلاین و تصویرسازی برند در ذهن مخاطب محسوب می‌شود. ارسال کالاهای رایگان به مشتریان ثابت برای مناسبت‌های ویژه از دیگر روش‌هایی است که نام برند و کیفیت خدمات آن را به مشتریان یادآوری می‌کند.

اگر از روش‌های سنتی برای افزایش فروش آنلاین خسته شده‌اید، وقت آن رسیده تا سامانه‌های پیامکی برای اجرای انواع بازاریابی و تبلیغات کلیکی را در برنامه‌های آتی بیزینس خود قرار دهید.

روش‌های متعدد و شناخته‌‌شده‌ای مثل افزایش آگاهی از برند، بهبود کیفیت محصولات و شناخت نیاز مشتریان برای افزایش فروش آنلاین در اختیار کسب‌وکارها قرار دارد. این راه‌ها از اصلی‌ترین بندهای استراتژی بازاریابی برند به شمار می‌روند، بااین‌حال بسیاری از کسب‌وکارها راه‌های دقیق برای رسیدن به این اهداف را نمی‌شناسند. در این مقاله سعی کردیم روش‌هایی کم‌هزینه و در دسترس را برای پیشبرد اهداف هر بیزینس در اختیارتان بگذاریم.

یکی از ویژگی‌های همه‌گیر رسانه‌های جمعی، امکان ثبت بازخورد از تجربه‌های مختلف مشتریان محسوب می‌شود؛ بنابراین اگر تا به امروز اهمیتی به مدیریت تجربه مشتری نمی‌دادید، خطر بزرگی در انتظار جایگاه برندتان است. یکی از بهترین کانال‌های فروش برند، مشتریان خشنود هستند. معمولا افراد مختلف، نظر، انتقاد، پیشنهاد و هر نکته‌ای راجع به تجربه خرید از یک برند یا دریافت خدمات را به اشتراک می‌گذارند؛ بنابراین رسانه‌های مورد علاقه مشتریان خود را بشناسید تا رفتار مشتریان را زیر نظر بگیرید.

با به‌دست آوردن اطلاعات می‌توانید تاثیر بهتری از تبلیغات دیجیتال بگیرید. از این اطلاعات می‌توان به علاقه‌مندی و راه‌های جلب نظر مشتریان نیز دست پیدا کرد. برای مثال، از علاقه‌مندی مشتریان در اجرای کمپین‌های تبلیغاتی و ارسال کالاهای رایگان به‌عنوان هدیه یا اشانتیون استفاده کنید.

معمولا روش‌های افزایش فروش آنلاین به راه‌های کلیشه‌ای و ایده‌های کلی مثل تخفیف دادن و حضور در شبکه‌های اجتماعی ختم نمی‌شود؛ استفاده محدود از این روش‌ها، شکست شما را به دنبال خواهد داشت! شناخت و استفاده از ابزارهای جدیدی مثل گوگل ادز، ارسال اشانتیون، حضور در شبکه‌های اجتماعی و پنل sms سکوی پرتابی برای فروش بیشتر محسوب می‌شوند. امروزه با دسترسی همه افراد به موبایل‌های هوشمند، از روش‌های قابل اجرا در تلفن‌های همراه استفاده کنید. پنل‌های پیامکی، تبلیغات کلیکی گوگل و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی با این وسیله الکترونیک همیشه همراه، قابل انجام است. بااین‌حال اگر هنوز روشی برای بیشتر کردن فروش اینترنتی پیدا نکرده‌اید، این متن برای شما نوشته شده است.

1. افزایش فروش آنلاین با پیشنهادات لحظه‌ای به مشتری از طریق پنل‌ پیامکی