در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی پیامک به شماره تلفن\xa002188003373 تماس بگیرید.
هر کمپین تبلیغاتی تنها باید یک هدف داشته باشد. برای هر کمپین تبلیغاتی خود چندین پیشنهاد و تخفیف ارائه ندهید، یک عدد تخفیف کافیست. برای مثال اگر رستوران دارید، به مشتریان خود پیشنهاد دهید: "اگر امروز به رستوران بیایید، 10% تخفیف شامل خریدتان خواهد شد، همچنین می توانید بال مرغ خود را به رایگان سفارش دهید". این پیامک تبلیغاتی حواس مخاطبانتان را پرت می کند. بهتر است که به یک پیامک تبلیغاتی اکتفا کنید و در پایان پیامک خود یک طریقۀ تماس در اختیار مشتریان خود قرار دهید.
علی رغم اینکه بیشتر متدهای بازاریابی دیجیتالی برای راحت تر شدن کار کمپین تبلیغاتی شما انعطاف پذیری بالایی را نشان می دهند، اما همیشه امکان خطاهایی وجود دارد تا تجارت شما را از بالای قلۀ موفقیت به پائین پرت کند. این اشتباهات و خطاها در بازاریابی پیامکی به تدریج به شهرت و اعتبار برند تجاری شما ضربه می زند، در نتیجه از اعتبار کمپین تبلیغاتی شما کاسته خواهد شد.
اشتباه در املای یک کلمه
بهتر است که از کلمات اختصاری در پیامک های خود زیاد استفاده نکنید. حال این کلمات چه فارسی باشند یا چه انگلیسی. در برخی از موارد استفاده از این کلمات قابل قبول است، اما اگر پیامک شما شامل تعداد زیادی از کلمات اختصاری باشد، نشانگر غیر حرفه ای بودن شماست.
عدم قرار دادن کوپن تخفیف
شاید این موضوع کمی بچگانه به نظر بیاید، اما مردم اشتباهات املایی را فراموش نخواهند کرد. این نوع اشتباه شما را در چشم مخاطبانتان تنبل، غیر حرفه ای و عجول نشان خواهد داد. پیامک های تبلیغاتی خود را از پیش آماده و تنظیم کنید. این کار به شما این امکان را می دهد تا پیش از ارسال یک پیامک آن را دوباره مطالعه نمایید.
استفاده زیاد از کلمات اختصاری
به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.