پیامک تبلیغاتی پیامی است که توسط یک برند به مشتریان بالقوه ارسال می شود و آنها را در مورد تبلیغات، تخفیف ها و پیشنهادات مطلع می کند. بازاریابان کمپین های تبلیغاتی را برای افزایش تعامل با مشتری و فروش اجرا می کنند. سامانه پیام کوتاه آی اس ام اس به شما امکان می دهد فرم های اشتراک داشته باشید، ارسال اس ام اس را خودکار کنید و پیام ها را برای عملکرد بهتر شخصی سازی کنید. کاربران تلفن همراه به تماس های تلفنی در پیام های متنی بیش از هر کانال بازاریابی دیگر واکنش نشان میدهند. تایم وارنر از اس ام اس برای بالا بردن مجموعه صورت حساب تا ۴۹ درصد استفاده کرده است و Kiehl بیش از ۷۳ درصد از مشتریان خود را در نتیجه دریافت هشدار های محصول تبلیغات پیامکی مشاهده کرده است. شما با استفاده از یک سامانه پیامکی می توانید از بانک شماره تلفن های موجود در آن استفاده کنید .
تحقیقات نشان میدهد که ۳۱ درصد از مصرف کنندگان به یک مجله خبری ارسال پیامک 24سنجی از طریق گوشی هوشمند پاسخ میدهند. برند ها میتوانند از طریق تبلیغات پیامکی این عمل را انجام دهند و نتایج خوبی دریافت کنند. در حقیقت، برای حداقل ۶۰ % از مصرف کنندگان، تبلیغات پیامکی به سایر خدمات بازاریابی ایمیلی و دیگر خدمات ترجیح داده میشود. بسیاری از پلتفرم های تحویل پیامکی، امکان تقسیم بندی آسان و مدیریت را فراهم میکنند.
- SMS کم حجم و ساده است و با کم ترین اتلاف وقت به شما کمک خواهد کرد.
- یعنی شما باید در همان ابتدی مسیر یک پنل اس ام اس + خط اختصاصی بخرید .
- با استفاده از گزارشهایی که از پنل پیامکی دریافت می کنید می توانید تعیین کنید که پیامک های ارسالی در چه ساعتی بیشترین بازخورد را به همراه داشته است.
- این جمله در قبال تبلیغات پیامکی کاملاً صدق میکند.این که هدف شما جذب مشتری و افزایش فروش است، دلیل نمیشود به هر قیمتی به سمت خواسته خود حرکت کنید.
نرم افزار ارسال پیامک ایده پردازان به علت ارتباط با کاربرهای نهایی به مراتب دارای امکانات بسیار بیشتری نسبت به اپراتورها است. رابط کاربری و طراحی این نرمافزار برای تمام کاربران پیامک مناسب و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد. پس از ثبت نام در پیام رسان شما صاحب یک پنل اس ام اس رایگان + خط اختصاصی 5000 هدیه + پنل پیام صوتی می شوید . متن پیامک تبلیغاتی عامل مهم دیگری است که نباید از آن چشم پوشی کرد. در عین حال متن پیام کوتاه و مختصر و در عین حال جذاب و تاثیر گذار، مهم ترین ویژگی پیامک تاثیر گذار خواهد بود.
زیبایی دیجیتال مارکتینگ این است که کانال های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای تعامل با مشتریان خود استفاده کنید. همه این کانالها به هم متصل میشوند تا یک سیستم ارتباط بازاریابی قوی را ایجاد کنند که کسبوکارها را قادر میسازد تا با مشتریان و صاحبان مشاغل در مقیاس بزرگ ارتباط برقرار کنند. در پیامکهایتان حتماً یک Call To Action یا فراخوان به عمل داشته باشید یعنی از مخاطب بخواهید کاری انجام دهد. مشتریان شما باید بدانند که چرا پیامک شما را دریافت کردهاند و باید در قبال آن چه کاری انجام دهند. پیامک مثل یک خیابان دوطرفه است و کاربران میتوانند به پیامکهای شما به راحتی پاسخ دهند. ایجاد راهی برای گفتگوی آسان میتواند به تعهد، دلبستگی، رفع ابهام و پاسخ به سؤالات احتمالی مخاطبان منجر شود.
نمونه متن افتتاحیه سالن زیبایی
در کل جهان اولویت ارسال تبلیغات پیامکی، رضایت مخاطبان در دریافت چنین تبلیغاتی است. مخاطبان شما باید خودشان بخواهند که چنین پیامکهایی را دریافت کنند، در غیر این صورت ارسال پیامهای تبلیغاتی نه تنها تأثیر منفی بر روی برند تجاری شما دارد، بلکه هزینهای اضافی را به شما متحمل میکند. ارسال چنین پیامک هایی از سمت مجموعه نمی باشد، از طرف کاربرانی هستند که از سرویس ارائه شده ایده پردازان استفاده میکنند. این کار توسط هیچ مجموعه و نهادی تایید نمی شود، تا آنجا که امکان داشته باشد سرویس های این کاربران غیرفعال می گردد تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری گردد. لطفا شما هم توجهی به این پیامکها نکنید و در صورت دریافت این پیامکها، اگر شماره ارسال کننده از زیرمجموعه ایده پردازان باشد، حتما اعلام نمایید تا برخوردهای لازم با فرد ارسال کننده صورت پذیرد.
آیا ساعت ارسال در سرعت ارسال پیامک تاثیر دارد؟