شاید روزهایی بود که شما میتوانستید با خرید یک پنل اس ام اس تبلیغاتی به بانکهای شماره متنوع دسترسی داشته باشید (هنوز هم میتوانید!)، اما باید بدانید که این روش از تبلیغات دیگر مانند گذشته بازدهی ندارد. در حال حاضر تعداد پیامکهای تبلیغاتی به قدری زیاد شده است که صدای اعتراض مردم بلند شده است. پس اول از همه کمپین تبلیغات پیامکی شما باید بر اساس رضایت مشتریان ایجاد شود و دوم اینکه به مخاطبان هدف خود پیام بفرستید نه کسانی که تبلیغ شما به دردشان نمیخورد.
مجله خبری ارسال پیامک 24 پایه در یک فرصت ویژه رایگان شده و قیمت هر پیامک، 65 تومان میباشد. پنل عادی و پنل های ستاره دار از نظر کیفیت ارسال و خدمات ارائه شده یکی هستند. نحوهٔ ساخت اکانت MCC گوگل ادز یکی از نگرانیهای رایج آژانسهای تبلیغاتی و فریلنسرها به حساب میآید؛ زیرا آنها برای… پیامکها ۶۰ الی ۹۸٪ نرخ باز شدن دارند که از نرخ باز شدن ایمیل خیلی بیشتر است. فقط در صورتی از شکلک استفاده کنید که ارزش قابل توجهی به پیام اضافه کند.
پیام رسان فراتر از یک سامانه پیامکی!
تلفن های همراه از هر نوعی که باشند میتوانند این پیامها را دریافت کنند و این ابزار ارتباطی بسیار ساده و آشنا برای همگان است. اینکه شما در هر ساعتی از شبانه روز برای مخاطب پیامک بزنید، ممکن است باعث عصبی شدن یا اذیت کاربر شود. تحقیقات نشان میدهند که ۹۵ درصد از مردم پیامکها را میخوانند که این نشان میدهد این روش بسیار موثر بوده و شرکتهای بزرگ را به استفاده از این نوع تبلیغات ترغیب میکند. این یعنی در کنار سایر روش های تبلیغاتی نیز از آن استفاده نموده و تبلیغات خود را از چند کانال اجرا می کنند . ما یک مقایسه کلی از روش پیامک تبلیغاتی با چند روش رایج دیگر برایتان آماده کرده ایم .
- پیام های صوتی به صورت تکی ، گروهی ، ارسال بر اساس منطقه و کدپستی و همچنین بر اساس تفکیک سن و جنسیت نیز ارسال می شود .
- پنل عادی و پنل های ستاره دار از نظر کیفیت ارسال و خدمات ارائه شده یکی هستند.
- به این معنی که شما میتوانید نتایج عالی را در مدت زمان کوتاهی به دست آورید.
- اس ام اس تبلیغاتی به طور مستقیم شما را با مخاطبینتان در ارتباط قرار میدهد.
در صورتی که در روش های دیگر مثل ارسال ایمیل یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی، این عدد به حدود ۷۰ درصد کاهش پیدا میکند. بنابراین، مهمترین مزیت اس ام اس تبلیغاتی نسبت به سایر روش های بازاریابی، دیده شدن توسط مخاطبین است. اس ام اس تبلیغاتی به طور مستقیم شما را با مخاطبینتان در ارتباط قرار میدهد.
روش های ارسال اس ام اس تبلیغاتی
اگر جملات اول پیام شما پرانرژی و جذاب باشد احتمال اینکه پیام کامل خوانده شود زیاد است. اکثر افراد یک خانواده در طول هفته، درگیر کار و مشغله های روزمره خود می باشند و زمانی برای تفریح ندارند. استفاده از مطالب روزانه با ذکر منبع و قرار دادن لینک روزانه آزاد است.
نوشته های تبلیغاتی پیامکی