
بروزرسانی: 19 تیر 1404
پیامک انبوه تبلیغاتی؛ چرا باید اس ام اس تبلیغاتی انبوه ارسال کرد؟
نحوه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به چه صورت است؟
یکی از امکانات فوق العاده موثر و مفید پنل اس ام اس، ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه با اسم شرکت خودتان است. از نظر روانشناسی، این کار تاثیر بسیار زیادی برای مخاطب دارد و باعث احساس صمیمیت بیشتر با برند شما می شود. خبر خوب دیگر اینکه مخاطبان تقریبا تمام پیامک های تبلیغاتی ای که دریافت می کنند را می خوانند.
بر اساس مصوبه ای اگر شخصی بیشتر از 500 پیامک در روز از سیم کارت شخصی خود بفرستد مجازات خواهد شد. بنابراین ارسال پیامک انبوه از گوشی شخصی ممنوع است و در صورت انجام خط شما مسدود و شامل جریمه می شوید.
از طرف دیگر، امروزه دیگر کسی نیست که (حداقل!) یک تلفن همراه در جیبش نباشد. ممکن است همه این افراد به شبکه های اجتماعی دسترسی نداشته باشند اما قطعاً همه آن ها پیامک دریافت می کنند. این یعنی یک خبر خوب برای شما! چرا؟ چون تقریباً هر کسی که تلفن همراه دارد می تواند مشتری بالقوه شما باشد.
برای همه و در هر شرایطی پیامک بفرستید!
\xa0
پیامک تبلیغاتی انبوه چیست؟
در ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه نمی توانید از تصویر یا پیام صوتی استفاده کنید. یعنی باید بتوانید مخاطبانی که به تصاویر و ویدئوهای شبکه های اجتماعی عادت دارند را با متن های بسیار کوتاه به خود جذب کنید.
بهترین سامانه پیامک انبوه
قبل از اینکه به سراغ چیستی و چرایی ارسال پیامک انبوه برویم، شاید پیش خودتان فکر کنید این روزها با وجود شبکه های اجتماعی، هنوز هم بازاریابی پیامکی راه موثری برای تبلیغات است؟ جواب یک بله بلند و محکم است!
بعضی از فعالیت ها و خدمات، نیازمند تبلیغات وسیع است. برای همین بانک شماره های به روز ایرانسل و همراه اول در اختیار کاربران قرار می گیرد تا بتوانند برای هر مشتری در هر نقطه از شهر پیامک ارسال کنند. همانطور که گفتم بعد از ارسال هم می توانید فایل گزارش را به صورت اکسل دریافت کنید.
ارسال پیامک به پیش شماره های خاص
می دانیم که در ارسال اس ام اس فقط می توان از کاراکترهای مشخصی استفاده کرد. تعداد این کاراکترها در پیامک فارسی 70 است و شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا پیام خود را در این هفتاد کاراکتر به دست مخاطب برسانید. البته می توانید پیامک را به دو بخش تبدیل کنید اما هزینه ای که می پردازید هم به اندازه دو پیامک خواهد بود. به همین دلیل همیشه تاکید می شود که در نوشتن پیامک تبلیغاتی انبوه باید اختصار را رعایت کرد.
پیامک متنی
ممکن است شما سرویس یا محصولی داشته باشید که فقط به درد صنف یا شغل خاصی از مردم بخورد. مثلاً اساتید دانشگاه، پزشکان، دبیران، فعالان ساختمانی، سهامداران، طلا فروشان، مدیران شرکت های خصوصی و صنعتی و وکلا گروه های مختلفی هستند که در پنل برای ارسال پیامک به آن ها دسترسی دارید.
یکی دیگر از مزایای بسیار خوبی که ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه دارد، این است که اگر کاربر در دسترس نباشد یا تلفن همراهش خاموش باشد پیامک شما حتماً برایش ارسال می شود.
شناخت مخاطبان وفادار
بگذارید با مثال توضیح بدهم. فرض کنید با یکی از دوستان تان کار مهمی دارید، ترجیح می دهید در شبکه های اجتماعی به او پیام بدهید یا مستقیماً برایش اس ام اس ارسال کنید؟
علاوه بر برنامه پیش فرض اس ام اس، می توان پیامک را با کامپیوتر و سایر برنامه ها هم مدیریت کرد. اپلیکیشن های ارسال پیامک در محیط ویندوز، اندروید و آی او اس فعال هستند و می توانید از آن ها نهایت استفاده را ببرید.