همانطور که پیش تر در این مقاله عنوان شد ساعت های ارسال پیامک تبلیغاتی برای هر مشاغل بنا بر نیاز مخاطبان و بازار هدف آن ها متفاوت است. با استناد به آن میتوانیم نتیجه بگیریم که روزهای ارسال پیامک انبوه نیز برای هر کسب و کاری متفاوت است. یک فرصت مناسب برای ارسال پیامک های تبلیغاتی، مناسبت های عمومی و اختصاصی است. اما لازم است که برای انتخاب و بهترین سرویس دهنده ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی به چند نکته توجه کنید. شیوه های ارسال فوق تنها برخی از از امکاناتی است که پنل اس ام اس وب وان برای ارسال پیامک های تبلیغاتی هدفمند شما فراهم آورده است. برای آشنایی با شیوه های مختلف ارسال پیامک انبوه و مقایسه آنها لیست مقایسه را مطالعه نمایید.
متن پیام کوتاه را به درستی انتخاب کنید.
علاوه بر این شما نمیتوانید مخاطبان خود را انتخاب کنید؛ بنابراین چندان نمیتوانید بر اساس رفتار آنها شیوه تبلیغاتی خود را کنترل کرده و معایب آن را برطرف کنید. در پنل پیامکی پیامرسان ، پنل های مختلفی برای کسب و کارهای مختلف قرارداده شده است اما پیشنهاد ما استفاده از ثبت نام رایگان برای بررسی امکانات سامانه پیامکی پیامرسان است. سامانه پیامکی پیام رسان با ارائه پنل اس ام اس رایگان ، امکانات رایگان و فضای کاربری بهینه شده تجربه ی دلپذیری از یک پنل پیامکی را برای شما به دنبال خواهد داشت. سامانه پیامکی پیام رسان امکانات جامعی جهت ارسال پیامکهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی فراهم نموده و راه را برای ارتباط سازمان با مخاطبین خود هموارتر کرده است. بدیهی است که براوردهزینه ارسال پیامک تبلیغاتی اولین نکته ای است که کاربران به آن توجه می نمایند. وب وان اس ام اس این برآورد هزینه را در قالب تعرفه پیامکارسالی با توجه به هزینه ارسال اس ام اس و همچنبن مبلغی که شارژ می کنید و نیز تعرفه خطوط اپراتور های مختلف وب وان برای کاربران به شما ارائه داده است.
متن پیامک تبلیغاتی
حتی گاهی برای معرفی یک مجله خبری ارسال پیامک 24 به افراد، این روش میتواند مؤثر باشد. هدف از ارسال پیامک تبلیغاتی این است که گیرنده را درگیر کرده و تحت تاثیر قرار دهیم. از طریق پیامهای متنی میتوان متونی شامل تبلیغات محصول یا برند، کمپینها، اخبار، بهروزرسانی و موارد دیگر را ارسال کرد. برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی شما ابتدا باید یک پنل پیامکی از سایت هایی که این خدمات را در اختیار شما قرار می دهند، خریداری کنید. اما ارسال اس ام اس هم راه و رسم خودش را دارد و قوانین زیادی برای استراتژی بازاریابی پیامکی وجود دارد.
زمان ارسال پیامک
پس اگر قصد گسترش کسب و کار خود را دارید اما زمان و توان مالیِ بالایی برای سرمایهگذاری در بخش تبلیغات ندارید، تبلیغات پیامکی میتواند ابزاری مفید، ساده و کمهزینه برای شما باشد. گفتههای بالا تماماً دلایل موثقی برای استفاده از تبلیغات پیامکی به شمار میآید. اما یک نکته مهم اینجا وجود دارد، نکتهای که ممکن است کل بازاریابی پیامکی شما را از ریشه نابود کند. ایجاد ارتباط از طریق پیامک در مقایسه با ایمیل دوستانه و صمیمانه تر احساس می شود. شما می توانید از این ابزار برای ایجاد یک ارتباط انحصاری تر استفاده کنید. برای مثال؛ برای گروهی از افراد که در باشگاه یا سامانه شرکت یا فروشگاه شما ثبت نام کرده اند، این فرصت را دهید که زودتر از سایر افراد از تخفیفات و فروش های ویژه مطلع شوند.
اگر در حال حاضر با SMS مشغول هستید، در اینجا چند نکته و پیشنهاداتی در مورد نحوه به حداکثر رساندن موفقیت شما وجود دارد. همچنین به دلیل اینکه شما هم می توانید پیام را ارسال کنید وهم دریافت پیام داشته باشید می توانید با مشتری خود یک ارتباط دوطرفه برقرار نمایید . همچنین به دلیل امکان ارسال پیاه ها به منطقه یا گروه خاص مشخص می توانید جامعه هدف خود را نیز تعیین کنید . بهترین زمان برای ارسال پیامک، بستگی به کسب و کار، محصول و یا خدماتی دارد که تبلیغ برای آنها در نظر گرفته شده است. زمان بندی مناسب نه تنها درصد تعامل مشتری را افزایش داده، از واکنشهای منفی مشتری نیز جلوگیری میشود. در نهایت اگر قصد دارید که نتایج پیامکهای تبلیغاتی خود را رصد کنید، توصیه میکنیم لینکی که در پیامکهای تبلیغاتی خود قرار میدهید به صورت utm باشد.
- در ادامه به نحوهی نگارش پیامک تبلیغاتی و نکات مرتبط با آن خواهیم پرداخت.
- من هم همین مشکل را داشتم مستقیما به مرکز ایرانسل مراجعه کردم و حضوری تمامی خدمات اضافی و پیامکهای تبلیغاتی را قطع کردم.الان هم راضی هستم و هیچ شارژی کم نمیشه.
- قطعا شما به عنوان صاحب یک کسب و کار ارسال پیامک تبلیغاتی را یکی از بهترین راهها برای بازاریابی و جذب مشتریان جدید میدانید، که باید بگوییم درست است.