متن پیامک تبلیغاتی شما برای اینکه بهترین نتیجه را داشته باشد، باید به چیزی بسیار بیشتر از افزایش فروش در قدم اول فکر کند. پس برای رسیدن به این هدف لحن خود را دوستانه نگهدارید و از پیامک در وهله اول برای شناخت بیشتر نام تجاری خود استفاده کنید. در اینجا هدف شما جلب توجه مخاطبین است، پس هنگام نوشتن محتوای تبلیغاتی خود به فروش فکر نکنید و تنها نیاز و سلیقه مشتری را در نظر بگیرید.
درگیر کردن افراد در نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام
یک پیامکی تبلیغاتی جذاب میتواند به عنوان پلی بین شما و مشتریان بالقوه محسوب شود. زمانی که بتوانید دیدگاه و ایدههای خود را در جای درست و به دست مخاطب درست برسانید، میتوانید به عنوان یک برند در جذب مخاطب برای فالو کردن پیجتان استفاده کنید و البته روابطی مطمئن و طولانی با مخاطبان برقرار کنید. استفاده از یک متن پیام تبلیغاتی مناسب به منظور افزایش تعداد دنبالکنندگان میتواند مزایای ملموس زیادی را برای کسبوکارها فراهم کند. در ادامه به معرفی برخی از این مزایا میپردازیم.
افزایش آگاهی از نام تجاری
نتایج نشان میدهند که پیشنهادات تبلیغاتی پیامکی اغلب به نتیجه منجر میشوند. وقتی هدف از ارسال پیامکهای بازاریابی ایجاد تعامل، جذب مخاطب و ایجاد انگیزه در وی برای شناخت تجارت باشد و تمامی این اهداف در نیاز مشتری گنجانده شوند، در نتیجه شاهد نرخ تبدیل بالایی خواهیم بود. بر اساس آمارها نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام میتوانند نرخ تبدیل ۲۹ درصدی را به دنبال داشته باشند که این در مقایسه با بسیاری از روشهای تبلیغاتی فوقالعاده به نظر میرسد.