نمونه متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی فوق العاده تأثیرگذار


نمونه متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی فوق العاده تأثیرگذار

یکی از کارهایی که کسب‌وکارهای بسیاری برای افزایش فروش و مشتری از آن استفاده می‌کنند، ارسال پیامک انبوه است. این پیامک می‌تواند حاوی متن‌های متفاوتی باشد که یکی از آن‌ها تبلیغ یک قرعه کشی است. معمولاً استفاده از پیامک برای تبلیغ انواع قرعه کشی جواب مناسبی به همراه خواهد داشت. البته اگر به نکاتی در متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی توجه شود. در این مطلب از بلاگ ایده پردازان قصد داریم تا در خصوص نکات مهمی که باید در متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی به آن‌ها توجه شود، مطالبی را بیان کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

نکات مهم در متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی

نکات مهم در متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی

نوشتن متن های تبلیغاتی و ارسال آن‌ها برای شماره موبایل های متفاوت شاید در نگاه اول کاری ساده و آسان به نظر برسد. اما باید بدانید که در نوشتن متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی، باید به برخی نکات توجه کنید. عدم توجه به این نکات باعث می‌شود تا نتوانید پاسخ مناسبی را که انتظار داشته‌اید از این نوع تبلیغات دریافت کنید. مهم‌ترین نکاتی که در هنگام نوشتن متن این نوع پیامک باید به آن توجه کرد عبارتند از:

۱- تیتر جذاب

زمانی که یک پیامک تبلیغاتی را برای مخاطبان ارسال می‌کنید، اولین نکته‌ای که آن‌ها مشاهده می‌کنند، تیتر یا عنوان پیامک است. اگر این عنوان به اندازه کافی جذاب نباشد، آن‌ها دیگر علاقه‌ای به خواندن بقیه پیام ندارند. پس یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام نوشتن متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی باید به آن توجه کرد، نوشتن یک عنوان و تیتر جذاب و گیراست.

۲- نوشتن به صورت مختصر و مفید

بسیاری افراد علاقه‌ای به خواندن پیامک‌های طولانی و خسته‌کننده ندارند. به همین دلیل حتماً متنی کوتاه، مختصر و مفید بنویسید که مخاطب بتواند به راحتی محتوای مطلب را درک کند. همچنین پیشنهاد می‌کنیم که متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی حداکثر ۱۶۰ کاراکتر داشته باشد. این کار هم باعث می‌شود تا هزینه بسیار زیادی برای ارسال پیامک تبلیغاتی پرداخت نکنید و هم مخاطبان بیشتری آن پیام را تا انتها مطالعه کنند.

۳- بیان واضح هدف

تا جایی که می‌توانید از سخت کردن متن بپرهیزید. استفاده از کلمات خاص ادبی، عربی و زبان‌های دیگر که بسیاری افراد با آن آشنایی ندارند، باعث می‌شود تا جذابیت متن شما کاهش بسیار زیادی پیدا کند. این کلمات همچنین می‌تواند باعث سردرگمی مخاطب شود، به طوری که نتواند منظور شما را به صورت مناسب و واضح متوجه شود. پس برای این که متنی جذاب داشته باشید، به ساده و روان بودن آن توجه بسیاری کنید.

۴- عدم وجود غلط املایی در متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی

بسیاری از مخاطبان از پیامک‌های تبلیغاتی حاوی غلط‌های املایی، اشتباهات نگارشی و موارد مشابه خوششان نمی‌آید. آن‌ها تصور می‌کنند که برای نوشتن این پیام وقت کافی صرف نشده و برخی حتی پا را فراتر می‌گذارند و آن را نوعی توهین به خود قلمداد می‌کنند. پس بهتر است که متن پیام تبلیغاتی را پس از نوشتن چند بار بخوانید و آن را به خوبی ویرایش کنید.

۵- ایجاد حس ضرورت در انجام کار

بسیاری از ما کارهای ساده را فراموش می‌کنیم و آن را به تأخیر می‌اندازیم. برای این که برای قرعه کشی خود با این مشکل مواجه نشوید، حتماً از کال تو اکشن مناسب در پیامک استفاده کنید. همچنین باید لحن پیام به گونه‌ای باشد که مخاطب حس کند که اگر فوراً در قرعه‌کشی شما شرکت نکند، فرصتی جذاب را از دست داده که ممکن است دیگر آن را به دست نیاورد. این کار باعث می‌شود تا افراد بیشتری در قرعه‌کشی شرکت کنند.

۶- استفاده از کلمات جذاب در متن پیامک قرعه کشی

برخی کلمات مانند دوست عزیز، همراه گرامی، مشترک محترم و (نام مخاطب) عزیز در ابتدای متن می‌تواند توجه و اعتماد بسیاری از افراد را جلب کند. همین امر باعث می‌شود تا کاربران با علاقه بیشتری ادامه پیام را بخوانند و در صورت تمایل در قرعه‌کشی شما شرکت کنند.

۷- استفاده از خلاقیت در متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی

این روزها افراد بسیاری از پیامک برای تبلیغ قرعه‌کشی خود استفاده می‌کنند. بسیاری از این افراد از متن‌های مشابه برای این کار استفاده می‌کنند که این کار نمی‌تواند نظر مخاطبان زیادی را جلب کند. به همین دلیل می‌توانید در متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی مناسب و جذابی که می‌نویسید، از خلاقیت به خوبی استفاده کنید تا متنی جذاب‌تر و متفاوت‌تر داشته باشید.

۸- نحوه شرکت در قرعه کشی

اگر برای قرعه‌کشی شما باید به سایت یا شبکه‌های اجتماعی شما وارد شوند، حتماً لینک ورود به آن پلتفرم را در پیامک قرار دهید تا افراد بتوانند به راحتی وارد آن شوند. عدم انجام این کار باعث می‌شود تا بسیاری از مخاطبان به دنبال سایت یا شبکه اجتماعی شما نگردند که این امر موجب کاهش شدید تعداد افرادی که در قرعه‌کشی شرکت کرده‌اند، خواهد شد.

۹- نوشتن نام مجموعه و راه ارتباطی

علاوه بر موارد گفته شده، برای معرفی بیشتر کسب‌وکار و برند خود بهتر است در انتهای پیام نام مجموعه را به همراه شماره تماس قرار دهید تا افراد در صورت تمایل بتوانند با شما تماس بگیرند.

مزایای استفاده از ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

مزایای استفاده از ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

ارسال پیامک انبوه یکی از روش‌های تبلیغاتی مناسب است. این روش به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارد، مورد توجه افراد و مجموعه‌های بسیاری قرار گرفته است. از مهم‌ترین مزایای استفاده از این روش، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- هزینه پایین

ارسال پیامک تبلیغاتی در تعداد زیاد، هزینه بسیار کمتری نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی دارد. همین امر موجب شده تا بتوان از بودجه‌ای که برای تبلیغات کنار گذاشته‌اید، بهتر استفاده کنید و افراد بیشتری مجموعه و برند شما را بشناسند.

۲- سرعت بالا

برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی اصلاً به زمان زیادی نیاز نخواهید داشت. در صورتی که با یکی از مجموعه‌های معتبر ارائه کننده این نوع سرویس قرارداد ببندید و پنل پیامکی داشته باشید، تنها لازم است که اکانت خود را شارژ کنید، متن پیام را بنویسید و آن را برای جامعه افراد مد نظرتان ارسال کنید. به همین سادگی کار تبلیغات خود را انجام داده‌اید.

۳- تأثیر مناسب

درست است که برخی افراد با استفاده از گزینه‌های موجود کاری کرده‌اند که دیگر پیامک تبلیغاتی دریافت نکنند، اما هنوز هم تأثیر پیامک تبلیغاتی بسیار بالا و مناسب است. بسیاری از افرادی که پیامک را دریافت می‌کنند، آن را باز می‌کند و نگاهی به متن پیامک می‌اندازند. در صورتی که این متن برای آن‌ها جذاب باشد، پیامک را با دقت بیشتری می‌خوانند و در صورت تمایل اقداماتی مانند شرکت در قرعه‌کشی را انجام می‌دهند.

۴- بازگشت بخشی از هزینه

همچنین باید بدانید که مجموعه‌های معتبر تنها هزینه پیام‌هایی که به دست مخاطب رسیده‌ است را دریافت می‌کنند و در صورتی که تعدادی از لیست شماره تلفن‌هایی که شما انتخاب کرده‌اید، پیامک را دریافت نکنند، هزینه آن به شما بازگردانده خواهد شد.

نکته‌ای مهم در هنگام ارسال متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی

حتماً در هنگام ارسال پیامک قرعه کشی به زمان آن توجه کنید. هیچ فردی دوست ندارد که در زمان استراحت برای او پیامک بیاید و او را بیدار کند. به همین دلیل زمان مناسب ارسال پیامک از اهمیت بالایی برخوردار است. به طور کلی سه بازه زمانی بسیار مناسب برای ارسال انواع پیامک تبلیغاتی مانند پیامک تبلیغاتی قرعه‌کشی وجود دارد. این سه بازه زمانی عبارتند از:

  • ۸ تا ۱۰ صبح
  • ۱۲ تا ۲ ظهر
  • ۴ تا ۶ عصر

چند نمونه متن برای شروع پیام

همان‌طور که در نکات بالا به آن اشاره کردیم، قسمت آغازین و تیتر متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن است. به همین دلیل لازم دانستیم که در بخشی جداگانه چند نمونه از متن‌های مناسب برای شروع محتوای پیامک را با هم مرور کنیم. برخی از بهترین جملات برای شروع متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی شامل موارد زیر هستند.

  • شما هم دعوت هستید
  • ورود عموم آزاد است
  • یک شانس دوباره
  • شما هم می‌توانید برنده باشید
  • قرعه کشی ما فقط برنده دارد
  • شانس باهات یار باشد، برنده‌ای
  • (نام مخاطب) عزیز، نوبت جایزه گرفتن تو هست
  • شانس یک بار در خانه آدم را می‌زند
  • یک فرصت برد عالی
  • اینجا همه برنده می‌شوند
  • هزار درصد احتمال برد

البته این‌ها تنها مواردی از بهترین جملات برای شروع محتوای پیامک هستند. اما همان‌طور که گفتیم شما می‌توانید با استفاده از خلاقیت خود جملات جذاب‌تری برای شروع متن بنویسید.

چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی

چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی

اکنون زمان آن رسیده که چند متن پیامک برای قرعه کشی که فوق‌العاده و تأثیرگذار هستند را با هم مرور کنیم.

  • یک فرصت برد عالی، اگر تو هم می‌خوای (مبلغ جایزه) تو حسابت باشه تنها کافیه عدد ۱ را به همین شماره ارسال کنی. (نام مجموعه و شماره تماس)
  • اینجا همه برنده می‌شوند. نه چک داره نه چونه، فقط عدد ۱ را برای همین شماره بفرست. ما جایزه را به در منزل شما ارسال خواهیم کرد. (نام مجموعه و شماره تماس)
  • فقط با ۲ حرکت برنده باش. عدد یک را تایپ کن و برای همین شماره ارسال کن. به همین راحتی برنده (جایزه) می‌شوی. (نام مجموعه و شماره تماس)
  • اگر می‌خواهی برنده شوی وارد لینک زیر شو. (لینک) و (نام مجموعه و شماره تماس)
  • برای برنده شدن تنها کافیه یه سر به اینستاگرام ما بزنی (لینک اینستاگرام) (نام و شماره تماس مجموعه)
  • هزار درصد احتمال برد. توضیحات بیشتر توی لینک (لینک) و (نام و شماره تماس مجموعه)
  • به راحتی می‌تونی برنده بشی، اگه باور نمی‌کنی خودت ببین. (لینک اینستاگرام یا سایت) و (نام و شماره تماس مجموعه)

جمع‌بندی

  • استفاده از ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی این روزها تبدیل به روشی جذاب برای بازاریابی، تبلیغات و افزایش مشتری شده است.
  • مجموعه‌ها و صنف‌های بسیاری از این روش استفاده می‌کنند و از مزایای متفاوت آن بهره‌مند می‌شوند. از مهم‌ترین مزایای استفاده از ارسال پیامک به صورت انبوه، می‌توان به سرعت بالا، تأثیر مناسب، بازگشت بخشی از هزینه و هزینه پایین اشاره کرد.
  • در هنگام نوشتن متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی باید به نکاتی توجه کرد. برخی از مهم‌ترین نکاتی که باید در نوشتن متن پیام به آن‌ها توجه کرد، شامل مواردی مانند تیتر و عنوان جذاب، استفاده از کلمات مناسب، نوشتن متن به صورت خلاصه و مفید، استفاده از کال تو اکشن و ایجاد حس ضرورت در انجام کار می‌شود.
  • حتماً در هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی به ساعت توجه کنید. ارسال پیامک در زمان مناسب باعث افزایش تأثیر آن می‌شود.
  • پیشنهاد می‌کنیم که برای ارسال پیامک انبوه از خدمات مجموعه‌های معتبر و قدیمی مانند ایده پردازان استفاده کنید تا با برخی مشکلات احتمالی در زمان انجام کار مواجه نشوید. همچنین می‌توانید از پشتیبانی این مجموعه استفاده کنید تا مشکلات خود را برطرف کنید.

پرسش‌های پرتکرار

۱- چه ساعتی برای ارسال پیامک تبلیغاتی قرعه‌کشی مناسب است؟

به طور کلی سه بازه زمانی وجود دارد که ارسال پیامک تبلیغاتی در آن بازخورد بهتری دارد. ساعت ۸ تا ۱۰ صبح، ساعت ۱۲ تا ۲ ظهر و ۴ تا ۶ بعد از ظهر را می‌توان بهترین زمان‌ها برای ارسال پیامک تبلیغاتی قرعه‌کشی و سایر پیامک‌های تبلیغاتی دانست.

۲- در هنگام نوشتن متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در هنگام نوشتن متن پیام باید به برخی نکات توجه کرد تا تأثیر آن را افزایش داد. این نکات شامل مواردی مانند تیتر و عنوان جذاب، استفاده از کلمات مناسب، نوشتن متن به صورت خلاصه و مفید، استفاده از کال تو اکشن و ایجاد حس ضرورت در انجام کار می‌شود.

۳- مزایای استفاده از پیامک تبلیغاتی برای قرعه‌کشی چیست؟

هزینه پایین، تأثیر مناسب و سرعت بالا را باید مهم‌ترین مزایای استفاده از پیامک تبلیغاتی برای قرعه‌کشی و ارسال متن تبلیغاتی دانست.

امتیاز به این مطلب

[کل: ۰ میانگین: ۰]