مشتری گرامی آقا/خانم …نام…
بیمه …نام بیمه… عید مبعث را به شما تبریک عرض میکند.
جمعبندی
- ارسال متن پیامک تبلیغاتی بیمه به عنوان یکی از مهمترین کانالهای بازاریابی این کسبوکار به حساب میآید.
- انواع متنهای پیامک تبلیغاتی به دارندگان بیمه اجازه میدهند که برای هر فرد پیامی متناسب با پرسونای همان فرد ارسال کنند.
- افزایش نرخ تعامل با مشتریان، معرفی خدمات مختلف بیمه، اطلاعرسانیهای صنعت بیمه و خودکارسازی فرآیندهای مختلف بیمه دلایل مهم برای استفاده از متن پیامک تبلیغاتی بیمه هستند.
- باید نیاز مشتریان را سنجید، برای ارسال پیامک از آنها اجازه گرفت، در زمان مناسبی پیامک فرستاد، متنی مفید و مختصر ارسال کرد و زمان مناسبی را برای ارسال پیامک در نظر داشت.
پرسشهای پرتکرار
- ارسال پیامک تبلیغاتی بیمه با چه اهدافی انجام میشود؟ افزایش نرخ تعامل با مشتریان، معرفی خدمات مختلف بیمه، اطلاعرسانیهای صنعت بیمه و خودکارسازی فرآیندهای مختلف بیمه دلایل مهم برای استفاده از متن پیامک تبلیغاتی بیمه هستند.
- نکات مهم در ارسال پیامک تبلیغاتی چیست؟ سنجش نیاز مشتریان، اجازه گرفتن برای ارسال پیامک، ارسال پیامک در زمان مناسب، ارسال متنی مفید و مختصر و تعیین زمان مناسب را برای ارسال پیامک از نکات مهم ارسال نمونه متن تبلیغاتی بیمه هستند.
- آیا بیتوجهی به زمان ارسال پیامک اثر منفی بر مشتریان میگذارد؟ بله. زمان اگر پیام در صبح خیلی زود، آخر شب و یا آخر هفته ارسال شود، اثر کم یا اثر منفی بر مشتریان میگذارد.
یکی از مهمترین کاربردهای نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه، آگاهیرسانی درباره خدمات بیمه است. در حالی که یادآوری تاریخ سررسید بیمه به این روش انجام خواهد شد. البته شما میتوانید شماره پیگیری برای خرید یا تمدید بیمه را با همین سرویس به مشتریان خود اطلاع دهید.
اطلاعرسانیهای صنعت بیمه
همانطور که گفتیم، مشتریان هر بیمه در گستره وسیعی قرار دارند. هر فردی با توجه به سن، موقعیت اجتماعی، شرایط زندگی و شغل خود از خدمات مشخصی استفاده میکند. لازم است شما پیش از انتخاب نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه به پرسونای مشتریان خود توجه لازم را داشته باشید.
۲- برای ارسال پیامک از مشتری اجازه بگیرید
پیامکهای تبلیغاتی مربوط به فروش بیمه یا اطلاع دادن درباره خدمات جدید بیمه نیست. گاهی شما همچون سایر صاحبان بیمه میتوانید با ارائه کد مشخصی درصد تخفیف خود به مشتریان قدیمی را تعیین کنید. در ضمن، با ارسال پیام تبریک تولد یا تبریک به مناسبتهای مختلف میتوانید ارتباط بهتر و گرمتری با مشتریان خود داشته باشید.
خودکارسازی فرآیندهای مختلف بیمه
نمونه: «بدون بیمه خودرو سفر نرید! تا آخر فروردین مهلت دارید از ۲۰۰ هزار تومان تخفیف برای خرید بیمه خودرو و بیمه بدنه استفاده کنید.
انواع پیامکهای تبلیغاتی به شرکت های بیمه کمک میکنند که خلاقانه تصمیم بگیرند. به این معنی که شرکت های بیمه طیف وسیعی از کاربران و مشتریان دارند. انواع متنهای پیامک تبلیغاتی به دارندگان بیمه اجازه میدهند که برای هر فرد پیامی متناسب با پرسونای همان فرد ارسال کنند. در حالی که برخی افراد از خدمات مختلف بیمه مانند بیمه های عمر، بیمههای آتشسوزی، بیمه شخص ثالث و سایر بیمهها استفاده مینمایند. بنابراین پیامهای ارسالی به آنها متنوعتر و بیشتر خواهند شد.
دلایل استفاده از پیامکهای تبلیغاتی بیمه

نمونه: «اگر سرتان شلوغ است و فاکتور بیمه را پرداخت نکردهاید، اشکالی ندارد. کافی است تا قبل از ۲۸ اسفند، روی لینک زیر کلیک کنید:
……لینک…..»
نمونه پیامک تبلیغاتی برای اطلاعرسانی
امتیاز به این مطلب
هنگامی که تصمیم میگیرید به مشتریان یا کاربرانی که ممکن است به جمع مشتریان شما وارد شوند، پیام بفرستید، بهتر است به چند نکته مهم توجه کنید.
۱- نیاز مشتریان را به درستی بسنجید
حسین صانعی عزیز
به پاس همراهی شما با بیمه ….نام شرکت…، ۱۵۰ هزار تومان تخفیف خرید بیمه شخص ثالث به شما تعلق میگیرد.
کد تخفیف: Fhntv67
…لینک خرید…
نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه برای فروش
روزهای اول هفته و ساعات صبح تا ظهر، بهترین زمان برای ارسال پیامک تبلیغاتی شماست. زیرا افراد فرصت بیشتری برای بررسی پیامکهای دریافتی دارند.
نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه
انتخاب بهترین زمان برای ارسال پیامک باعث میشود که تأثیر بیشتری بر مشتریان بگذارید. برای مثال صبح زود (۶ صبح) یا آخر شب (۱۲ شب) زمان نامناسبی برای ارسال پیامک تبلیغاتی بیمه خواهد بود. آخر هفته که فرد در حال استراحت و تفریح است، به متن پیامک تبلیغاتی توجه نمیکند. مگر اینکه برای او فرصت تفریح مانند سینما رفتن، تور یک روزه یا استخر رفتن را فراهم کند.
ارسال متن پیامک تبلیغاتی بیمه به عنوان یکی از مهمترین کانالهای بازاریابی این کسبوکار به حساب میآید. در حقیقت، با توجه به اینکه دسترسی به موبایل برای بیشتر افراد آسان است، پیامک راهی مناسب برای ارتباط با مشتریان محسوب میشود. شاید بهتر باشد به این نکته توجه کرد که ارسال پیامک نرخ تعامل با مشتریان را ارتقا میدهد. این در حالی است که این موضوع درباره کسبوکارهایی مانند شرکت های بیمه که به دیجیتال مارکتینگ وابسته هستند، بیشتر صدق میکند.