نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه و شرکت های بیمه

انتخاب بهترین زمان برای ارسال پیامک باعث می‌شود که تأثیر بیشتری بر مشتریان بگذارید. برای مثال صبح زود (۶ صبح) یا آخر شب (۱۲ شب) زمان نامناسبی برای ارسال پیامک تبلیغاتی بیمه خواهد بود. آخر هفته که فرد در حال استراحت و تفریح است، به متن پیامک‌ تبلیغاتی توجه نمی‌کند. مگر اینکه برای او فرصت تفریح مانند سینما رفتن، تور یک روزه یا استخر رفتن را فراهم کند.

هنگامی که تصمیم می‌گیرید به مشتریان یا کاربرانی که ممکن است به جمع مشتریان شما وارد شوند، پیام بفرستید، بهتر است به چند نکته مهم توجه کنید.

۱- نیاز مشتریان را به درستی بسنجید

نمونه: «علیرضا محمدی، تولدتان مبارک. هدیه ما به شما ۱۰% تخفیف برای خرید بیمه حوادث ساختمان است. با کلیک روی لینک زیر، هدیه خود را دریافت نمایید.»

۶- پیامک را در زمان مناسب ارسال کنید

نمونه: «آقای زمانی عزیز
فقط تا آخر وقت امروز، برای تمدید یا تغییر طرح بیمه خود مهلت دارید. با کلیک روی لینک زیر، بیمه را همین حالا تمدید کنید:
…..لینک…..»

نمونه پیامک تبلیغاتی بیمه جهت یادآوری فاکتور

نمونه متن پیامک تبلیغاتی درباره وضعیت بیمه مشتری

یکی از موارد دیگری که باید در نظر داشته باشید، کسب اجازه از مشتریان است. شما در همان پیام نخست به مشتریان یا کاربران دیگر می‌توانید بپرسید که برای دریافت پیام‌های بعدی رضایت دارد یا خیر. در صورتی که رضایت خود را اعلام کرد، می‌توانید خدمات خود را به او معرفی کنید. در ضمن شما می‌توانید تاریخ سررسید، دعوت به خرید یا تمدید بیمه را با پیامک‌ها اعلام نمایید.

نمونه: میلاد لشکری عزیز، اگر می‌خواهید تاریخ تمدید بیمه را به شما یادآوری کنیم، عدد ۱ را ارسال کنید.

۳- پیامک مفید و مختصری ارسال نمایید

پیامک مفید و مختصری ارسال نمایید

نمونه: «مینا رضایی عزیز، بیمه ساختمان را با ۱۵ درصد تخفیف بخر! کد تخفیف: Fetr37»

۵- در مناسبت‌های مختلف به فکر مشتریان باشید

اهمیت پیامک تبلیغاتی بیمه

…نام.. گرامی
تخفیف ویژه بیمه…نام بیمه….:
۱۵۰ هزار تومان تخفیف خرید بیمه شخص ثالث به همراه پرداخت خسارت آنلاین
کد تخفیف: Fhntv67
فقط تا آخر همین ماه
….لینک خرید….

در ادامه چند نمونه از پیامک‌های تبلیغاتی پرکاربرد صنایع بیمه را ارائه خواهیم داد.

نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه برای یادآوری

حسین صانعی عزیز
به پاس همراهی شما با بیمه ….نام شرکت…، ۱۵۰ هزار تومان تخفیف خرید بیمه شخص ثالث به شما تعلق می‌گیرد.
کد تخفیف: Fhntv67
…لینک خرید…

نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه برای فروش

نمونه: «اگر سرتان شلوغ است و فاکتور بیمه را پرداخت نکرده‌اید، اشکالی ندارد. کافی است تا قبل از ۲۸ اسفند، روی لینک زیر کلیک کنید:
……لینک…..»

نمونه پیامک تبلیغاتی برای اطلاع‌رسانی

این امکان برای صاحبان صنایع بیمه وجود دارد که انجام برخی از کارها مانند خرید یا تمدید بیمه را با ارسال پیامک، خودکار کنند. به این معنی که مشتریان بدون نیاز به حضور در نمایندگی‌های بیمه و تنها با ورود به پروفایل خود در سایت بیمه و انجام چند مرحله ساده می‌توانند بیمه خود را تمدید کنند. از طرفی با ارسال نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه به کاربران می‌توان آنها را به عضویت در سایت بیمه و استفاده از خدمات و امکانات متنوع بیمه تشویق کرد.

۶ نکته مهم در ارسال پیامک تبلیغاتی بیمه

همانطور که گفتیم، مشتریان هر بیمه در گستره وسیعی قرار دارند. هر فردی با توجه به سن، موقعیت اجتماعی، شرایط زندگی و شغل خود از خدمات مشخصی استفاده می‌کند. لازم است شما پیش از انتخاب نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه به پرسونای مشتریان خود توجه لازم را داشته باشید.

۲- برای ارسال پیامک از مشتری اجازه بگیرید

«….نام…عزیز
حساب فاکتور به شماره ……… مورخ …تاریخ…. تاکنون پرداخت نشده است. برای پرداخت روی لینک زیر کلیک کنید:
….لینک…»

با عضویت در خانواده بزرگ بیمه‌شدگان حوادث، با خیالی آسوده زندگی کنید!
بیمه… شماره تماس…»

نمونه: «محبوبه سعادتی عزیز، قرارداد بیمه شما به پایان رسیده است. جهت تمدید، روی لینک زیر کلیک نمایید.»

۴- مشتریان را با نام خودشان خطاب کنید

متن پیامک تبلیغاتی بیمه درباره خدمات جدید

متن پیامک تبلیغاتی بیمه

نمونه: «با بیمه عمر، یک عمر با آسودگی زندگی خواهید کرد!
بیمه… نام بیمه…. با ارائه بهترین خدمات، همراه مطمئن شماست.
شماره تماس…
…لینک….»

نمونه پیامک تبلیغاتی بیمه برای مناسبت‌های خاص

مشتری گرامی آقا/خانم …نام…
بیمه …نام بیمه… عید مبعث را به شما تبریک عرض می‌کند.

جمع‌بندی

  • ارسال متن پیامک تبلیغاتی بیمه به عنوان یکی از مهم‌ترین کانال‌های بازاریابی این کسب‌وکار به حساب می‌آید.
  • انواع متن‌های پیامک تبلیغاتی به دارندگان بیمه اجازه می‌دهند که برای هر فرد پیامی متناسب با پرسونای همان فرد ارسال کنند.
  • افزایش نرخ تعامل با مشتریان، معرفی خدمات مختلف بیمه، اطلاع‌رسانی‌های صنعت بیمه و خودکارسازی فرآیندهای مختلف بیمه دلایل مهم برای استفاده از متن پیامک تبلیغاتی بیمه هستند.
  • باید نیاز مشتریان را سنجید، برای ارسال پیامک از آنها اجازه گرفت، در زمان مناسبی پیامک فرستاد، متنی مفید و مختصر ارسال کرد و زمان مناسبی را برای ارسال پیامک در نظر داشت.

پرسش‌های پرتکرار

  1. ارسال پیامک تبلیغاتی بیمه با چه اهدافی انجام می‌شود؟ افزایش نرخ تعامل با مشتریان، معرفی خدمات مختلف بیمه، اطلاع‌رسانی‌های صنعت بیمه و خودکارسازی فرآیندهای مختلف بیمه دلایل مهم برای استفاده از متن پیامک تبلیغاتی بیمه هستند.
  2. نکات مهم در ارسال پیامک تبلیغاتی چیست؟ سنجش نیاز مشتریان، اجازه گرفتن برای ارسال پیامک، ارسال پیامک در زمان مناسب، ارسال متنی مفید و مختصر و تعیین زمان مناسب را برای ارسال پیامک از نکات مهم ارسال نمونه متن تبلیغاتی بیمه هستند.
  3. آیا بی‌توجهی به زمان ارسال پیامک اثر منفی بر مشتریان می‌گذارد؟ بله. زمان اگر پیام در صبح خیلی زود، آخر شب و یا آخر هفته ارسال شود، اثر کم یا اثر منفی بر مشتریان می‌گذارد.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه، آگاهی‌رسانی درباره خدمات بیمه است. در حالی که یادآوری تاریخ سررسید بیمه به این روش انجام خواهد شد. البته شما می‌توانید شماره پیگیری برای خرید یا تمدید بیمه را با همین سرویس به مشتریان خود اطلاع دهید.

اطلاع‌رسانی‌های صنعت بیمه

…..لینک خرید…..»

متن پیامک تبلیغاتی بیمه درباره خدمات جدید

معرفی خدمات مختلف بیمه

نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه

دارندگان بیمه به دلایل مختلفی به استفاده از نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه روی می‌آورند.

افزایش نرخ تعامل با مشتریان

با بیمه کردن خودتان، جلوی بسیاری از مشکلات غیرمنتظره را خواهید گرفت. با استفاده از خدمات بیمه می‌توانید آرامش و آسایش را به خانواده خود هدیه دهید.
بیمه …..نام شرکت…..

شما می‌توانید از نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه در مناسبت‌های مختلف مانند اعیاد استفاده کنید. به این ترتیب در زمان‌های مختلف مانند روز تولد به فرد کد تخفیف ویژه‌ای را ارائه خواهید داد. او به این واسطه به استفاده بیشتر از خدمات بیمه شما تشویق خواهد شد.

انواع پیامک‌های تبلیغاتی به شرکت‌ های بیمه کمک می‌کنند که خلاقانه تصمیم بگیرند. به این معنی که شرکت‌ های بیمه طیف وسیعی از کاربران و مشتریان دارند. انواع متن‌های پیامک تبلیغاتی به دارندگان بیمه اجازه می‌دهند که برای هر فرد پیامی متناسب با پرسونای همان فرد ارسال کنند. در حالی که برخی افراد از خدمات مختلف بیمه مانند بیمه های عمر، بیمه‌های آتش‌سوزی، بیمه شخص ثالث و سایر بیمه‌ها استفاده می‌نمایند. بنابراین پیام‌های ارسالی به آنها متنوع‌تر و بیشتر خواهند شد.

دلایل استفاده از پیامک‌های تبلیغاتی بیمه

«مشتری گرامی آقا/خانم …..
بیمه شما به مدت ۳۰ روز تمدید شد.
با تشکر از انتخاب شما»

اولین دلیلی که باعث شده است دارندگان بیمه از ارسال پیامک‌ها به مشتریان استفاده کنند، موفقیت‌آمیز بودن نقش پیامک‌ها در برقراری و افزایش ارتباط با مشتریان بیمه بوده است. حتی تشویق مشتریان به اعلام رضایت یا لغو ارسال پیام‌های بعدی هم به نوعی باعث پررنگ‌تر کردن ارتباطات می‌شود. تشویق به (CTA) نیز راهکاری دیگر برای افزایش نرخ تعامل محسوب می‌شود.

معرفی خدمات مختلف بیمه

نمونه: «با خدمات بیمه …نام شرکت… می‌توانید مثل سوپرمن، از خانه و خانواده‌ خود محافظت کنید.»

نمونه: «بدون بیمه خودرو سفر نرید! تا آخر فروردین مهلت دارید از ۲۰۰ هزار تومان تخفیف برای خرید بیمه خودرو و بیمه بدنه استفاده کنید.

هر فردی روزانه پیامک‌های تبلیغاتی و غیرتبلیغاتی متنوعی دریافت می‌کند. اگر متن پیام طولانی باشد و فرد را خسته کند، اثر منفی خواهد گذاشت. شما حتی در یک جمله ساده می‌توانید پیام خود را به مشتری اعلام کنید.

نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه برای صاحبان شرکت‌های بیمه بسیار کاربردی است. البته توجه به این نکته مهم است که پیامک‌های تبلیغاتی برای عموم کسب‌وکارها اهمیت دارند. زیرا به این واسطه می‌توان طیف وسیعی از افراد را با هر سازمان، اهداف، خدمات و امکانات آشنا کرد. در این مقاله از مجله ایده پردازان نمونه‌های متنوعی از متن و پیام تبلیغاتی بیمه را به شما ارائه خواهیم داد. در ادامه همراه ما باشید.

اهمیت پیامک تبلیغاتی بیمه

«تخفیف ویژه خرید بیمه عمر از … بیمه… تا آخر آذرماه
۱۵۰ هزار تومان تخفیف شخص ثالث با کد: N230
و ۶ % تخفیف بدون سقف بیمه بدنه با کد: HUJ4
…لینک خرید…»

پیامک‌های تبلیغاتی مربوط به فروش بیمه یا اطلاع‌ دادن درباره خدمات جدید بیمه نیست. گاهی شما همچون سایر صاحبان بیمه می‌توانید با ارائه کد مشخصی درصد تخفیف خود به مشتریان قدیمی را تعیین کنید. در ضمن، با ارسال پیام تبریک تولد یا تبریک به مناسبت‌های مختلف می‌توانید ارتباط بهتر و گرم‌تری با مشتریان خود داشته باشید.

خودکارسازی فرآیندهای مختلف بیمه

ارسال متن پیامک تبلیغاتی بیمه به عنوان یکی از مهم‌ترین کانال‌های بازاریابی این کسب‌وکار به حساب می‌آید. در حقیقت، با توجه به اینکه دسترسی به موبایل برای بیشتر افراد آسان است، پیامک راهی مناسب برای ارتباط با مشتریان محسوب می‌شود. شاید بهتر باشد به این نکته توجه کرد که ارسال پیامک‌ نرخ تعامل با مشتریان را ارتقا می‌دهد. این در حالی است که این موضوع درباره کسب‌وکارهایی مانند شرکت‌ های بیمه که به دیجیتال مارکتینگ وابسته هستند، بیشتر صدق می‌کند.

«..نام بیمه‌گذار… عزیز
بیمه …نوع بیمه…. شما در تاریخ …… به پایان رسیده است. لطفاً برای تمدید یا تغییر طرح مورد نظر خود با شماره زیر تماس بگیرید.
……شماره تماس………»

شخصی‌سازی پیامک یکی از روش‌های بهبود روابط شما با مشتریان به حساب می‌آید. این نکته باعث به وجود آمدن حس خوب در مشتریان و ترغیب آنها به پاسخ دادن به پیامک یا کلیک کردن روی لینک می‌شود.

روزهای اول هفته و ساعات صبح تا ظهر، بهترین زمان برای ارسال پیامک تبلیغاتی شماست. زیرا افراد فرصت بیشتری برای بررسی پیامک‌های دریافتی دارند.

نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه

[کل: ۰ میانگین: ۰]

نمونه: خانم مهرانگیز عبادی عزیز متشکریم که برای یک سال دیگر بیمه ……. را انتخاب کردید.

نمونه متن پیامک بیمه برای هدف‌گذاری مجدد

امتیاز به این مطلب

نمونه: «با آسودگی رانندگی کن. امنیت در جاده‌ها با بیمه بدنه خودرو!
…نام بیمه…
…شماره تماس…»

نمونه متن پیامک تبلیغاتی درباره وضعیت بیمه مشتری