نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای مهاجرت، اخذ ویزا و اقامت
اولین قدم برای نوشتن متن پیامک تبلیغاتی، انتخاب هوشمندانه جامعه هدف و نوشتن متن پیامک متناسب با آن است. حال چگونه باید این کار را انجام دهید؟ برای مثال اگر میخواهید در زمینه اقامت خارج کشور و مهاجرت، متن تبلیغاتی نوشته و ارسال کنید، باید مخاطبان شما افرادی باشند که در زمره بازار هدف مذکور قرار میگیرند، پس باید آنان را سفارشیسازی کنید و از اینکه پیامک شما برایشان مفید است، مطمئن شوید. در غیر این صورت آنها نه تنها پیامک ارسالی شما را پاک میکنند، بلکه سرویس پیامکهای تبلیغاتی خود را نیز غیرفعال میسازند.
عدم آزار مخاطب با پیامک
رعایت ارزشمندی متن پیامک اولین موردی است که باعث آزار مخاطب نمیشود. هر مخاطبی که پیامی را دریافت میکند، منتظر موارد باارزش است. اگر در متن پیامک تبلیغاتی خود چنین نکتهای را رعایت نکنید و هیچ ارزشی برای ارائه نداشته باشید، پیام بیارزش شما برای مخاطبان، چیزی جز پیام آزاردهنده نیست و شاهد بازاریابی پیامکی مؤثر نخواهید بود.
دومین موردی که باید در نظر بگیرید، زمانبندی ارسال پیامکهاست. چراکه در صورت عدم رعایت این نکته برای مخاطبان ایجاد مزاحمت میکنید. هرگز پیامک تبلیغاتی خود را زودهنگام یا دیروقت ارسال نکنید. این کار میتواند آزاردهنده باشد. درست است به قطعیت نمیتوان زمان دقیقی را برای ارسال پیامک اعلام کرد، اما بعدازظهر یا غروب، زمانی که بیشتر افراد از مشغولیت خود فارغ شدهاند، شاید بتواند زمان مناسبی برای خواندن پیامکهای تبلیغاتی باشد.
توجه به تعداد پیامکها سومین موردی است که باید بدان توجه کنید، زیرا بیش از حد ارسال کردن پیامک ضمن اینکه میتواند آزاردهنده باشد، مسیر بازاریابی پیامکی شما را تغییر میدهد و با شکست مواجه میکند.
تبدیل مخاطب به مشتری
شفاف و واضح نوشتن متن پیامک تبلیغاتی نیز حائز اهمیت است، زیرا استفاده از کلمات پیچیده و تخصصی افراد را دچار سردرگمی میکند. پس باید همه چیز را شفافسازی کنید و چیزی را برای مخاطبان باقی نگذارید که کشف کنند.
تأکید بر کلمات مهمتر
پیامک تبلیغاتی راه را برای سازمانها هموار کرده است تا در مدت زمان کوتاهتر به پایگاه مخاطبان و مشتریان بیشتری دست یابند. ارسال پیامک در عین اینکه روشی ساده است، مقرونبهصرفه نیز محسوب میشود. به نحوی که از خرده فروشان مستقل گرفته تا کسبوکارهای بزرگ به آن اهمیت میدهند. جالب توجه است که بسیاری از مخاطبان و مشتریان نیز از آن استقبال میکنند. حال این سؤال پیش میآید که پیامک تبلیغاتی یا بازاریابی پیامکی چیست؟
بهرهمندی از خلاقیت در نوشتن متن پیامک تبلیغاتی
[کل: ۰ میانگین: ۰]
مختصر و کوتاه نوشتن متن پیامک تبلیغاتی مهم تلقی میشود. تعداد کلمات یا کاراکترهای یک پیامک، درست مانند اساماس موبایل شما که میتوانید در آن از تمام حروف، علامت و اعداد استفاده کنید، هفتاد کاراکتر معادل بیست کلمه است که اگر به درستی انتخاب شوند، میتوانند در جهت ارسال پیامک کامل و مفید، مؤثر عمل کنند.