نمونه متن های پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار برای موسسات خیریه
امروز طراوت میهمان دل های ماست.
گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد
نیازهای مالی مؤسسات خیریه و انجمنهای مردمنهاد در برخی از فصول بیشتر از سایر فصلهاست. مثلاً مؤسساتی که برای کودکان بیسرپرست و بدسرپرست به دنبال حامی هستتند، در ابتدای پاییز و شروع مدارس به کمکهای نقدی بیشتری برای خرید تجهیزات و اقلام موردنیاز کودکان نیاز دارند.
معاونت اداره کل و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد لازم می داند از حضرتعالی و مجموعه همکارانتان که با ایجاد فضایی فرهنگی و صمیمی برای هنرمندان پیشکسوت که عمری را برای اعتلاء فرهنگ ، هنر و ادب این مرزو بوم زحمت کشیده اند، فراهم نموده اید و به شایستگی ، خادمی این مردم ولایی و فهیم را می نمایید ، تقدیر به عمل آورده ، امید که در سایه معجزه ی ماندگار پیامبر(ص) «قرآن کریم» و مساعی خیرخواهانه فرهنگ دوستانی همچون شما ، شاهد رشد و بالندگی دو چندان فرهنگ و هنر ایران اسلامی باشیم.
خانواده های نیازمند، از کمک و کار خیر شما برای کمک به ما در ارائه خدمات خود به نیازمندان قدردانی می کنند.
مشتریان پیامکی را جمع آوری کنید
با تشکر از کمک شما.
امروز روز آسمان است. روز پاکی است.
شما که آفریننده روز نیکوکاری هستید.
تلاش های شما برای تبلیغات، جمع آوری کمک مالی و کمک مالی به موسسه خیریه ما ، ______________ ، بسیار قابل تقدیر است. چنین مهربانی بازتاب واقعی انسانیت و تمایل شما برای کمک به دیگران است.
امروز نیکوکاران، خشت بر خشت، بهشت خود را استوار می سازند.
شما که محبت خود را از ارزانی سفره های مردم محروم می کنید.
امتیاز به این مطلب
ارسال پیامک تبلیغاتی مقرون به صرفه
شاید هرگز متوجه نشوید که چقدر کار شما مفید بوده است. من به کمک نیاز داشتم و شما دقیقاً در زمان مناسب در مکان مناسب بودید. از شما نهایت تشکر را دارم.
وقتی دستی را به یاری می گیری،
کمک شما فراتر از چیزی است که موسسه خیریه ………. تصور می کرد. صمیمانه، از همه کمک های باورنکردنی شما متشکرم.
توجه مخاطب را به پیامک خود جلب کنید
شما یکی از بهترین حامی و خیری هستید که من تا به حال از آشنایی با او لذت برده ام. کمک مالی شما نه تنها کمک شگفت انگیزی است، بلکه نشان می دهد که شما چه قلب بزرگ و مهربانی دارید.
امروز، «حی علی خیرالعمل» است. امروز روز نیکوکاری است.
کمک مالی سخاوتمندانه شما کمک زیادی به ما می کند تا زندگی بسیاری از انسان ها را بهتر کنیم.
در ارسال پیامکهای تبلیغاتی این امکان برایتان میسر است که با توجه به جغرافیای خاصی اقدام به ارسال پیامک کنید. به عنوان مثال اگر مؤسسه خیریهای دارید که در تلاش برای رسیدگی به مشکلات روستاییان خوزستان است، در درجه اول میتوانید برای مردمان مرکز این استان و مناطق اطراف، پیامک ارسال کنید. بدون شک در زمینه کمک و امدادرسانی نقدی و غیرنقدی مردم مناطق مجاور، آگاهی بیشتری نسبت به مشکلات حاکم دارند و امکان همکاری و جذب آنها نیز به شدت بالا است.
پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه در فصول مختلف سال
بدان که دست دیگرت در دست خداست…
به مساجد و معابد همه اعتکاف جستن ز ملاهی و مناهی همه احتراز کردن
مدیر عامل محترم………
کمک مالی شما نمی توانست در بهترین زمان به ما رسید.
برای اینکه بتوانید بهترین و بیشترین میزان اطلاع رسانی ممکن را انجام دهید لازم است شماره کسانی که به هدف شما علاقهمند هستند را جمع آوری کنید. به این منظور میتوانید سامانه ارسال پیامک را به گونهای تنظیم کنید که شماره مخاطب، نام آنان و متن پیامکی مناسب برایشان را ثبت کنید. پس از تنظیم این مورد بایستی اشتراک پیامکی خود را در همه جا تبلیغ کرده و از مشتریان بخواهید که با عضور شدن در سامانه مورد نظر از جدیدترین اخبار و پیشنهادهای شما باخبر شوند. به این ترتیب درخواهید یافت که تمام مخاطبان پیامکهای شما هدف مؤسسه خیریه را حائز اهمیت دانسته و در نتیجه پیامکهای شما را با دقت بیشتری مطالعه کنند.
با تشکر از شما برای شرکت در جمع آوری کمک های مالی برای خیریه ما ،
ما از لطف شما قدردانی می کنیم.
اگر شما هم یکی از فعالان حوزه مؤسسات خیریه هستید حتماً باید به دنبال راهکاری مناسب برای جذب کمکهای مردمی باشید. جالب است که تبلیغات نیز در زمینه مؤسسات و ارگانهای خیریه مؤثر بوده و عاملی تأثیرگذار در آن به حساب میآیند. در این مقاله به شما خواهیم گفت که بهترین راهکار برای تبلیغات این قبیل مؤسسات چیست.
کاربردهای پیامک برای مؤسسات و انجمنهای خیریه
با رعایت این نکات شما میتوانید موفقیت بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک برای موسسات خیریه را به شکل موفقتری انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس گرفته و ادامه این مطلب را نیز بخوانید. در ادامه به مرور چند مورد از بهترین و مهمترین کاربردهای پیامک برای مؤسسات و انجمنهای خیریه پرداختهایم.
با تشکر از کمک مالی شما.
روز بی کرانگی است.
من از خودگذشتگی و تمایل شما برای کمک به دیگران را تحسین می کنم. از صمیم قلبم از شما برای این کمک استثنایی بسیار سپاسگزارم.
از شما متشکریم که برای جمع آوری کمکهای مالی برای ما در میان دوستان خود تلاش کردید و چنین کمک مالی سخاوتمندانه ای به ما کردید. ما قصد داریم برای پیگیری مأموریت خود، اطمینان خاطر حاصل کنیم که کودکان نیازمند هر روز وعده های غذایی مقوی دریافت می کنند.
با سلام و احترام و تحیات الهی
درود فراوان پروردگارتان بر شما باد و خجسته باد بر شما روز نیکوکاری.
مؤسسات خیریه و انجمنهای فعال در این زمینه، در اکثر مواقع بودجه کافی برای تبلیغات گسترده و پرخرج را ندارند. در نتیجه تبلیغات پیامکی برای این مؤسسات مناسبترین راهکار پیش رو است. ارسال پیامک تبلیغاتی حتی به صورت انبوه نیز هزینه چندانی نداشته و به راحتی، با وجدان آسوده میتوانید برای تبلیغ و خبررسانی اقدام کنید.
اطلاع رسانی با پیامک تبلیغاتی
به خدا که هیچ کس را ثمر آن قدر نباشد که به روی نا امیدی در بسته باز کردن
برخی از افراد که قصد دارند نذورات خود را بهجا آورند، با مشاهده پیامک مؤسسه و انجمنهای خیریه ممکن است که در این زمینه اقدام کرده و گامی در این راستا بردارند.
جذب خیرین و افراد فعال ثابت
شما یک انسان مهربان و دلسوز هستید و کمک امروز شما به موسسه خیریه ما این ویژگی شما را تایید می کند. از شما متشکرم که فردی صادق و سخاوتمند هستید.
یکی از ارزش های بسیار زیبا و جمیل دین مبین اسلام فرهنگ انفاق ، خیر اندیشی ، نیکوکاری و تلاش در جهت خیر خواهی مردم و جامعه است که اثرات فرهنگی اجتماعی و اخلاقی آن تا نسل ها مانا و ماندگار خواهد ماند .