امروز از آسمان عطوفت می بارد و درختان عاطفه را می بینی که میوه های ایثار نثار می کنند.
در ارسال پیامکهای تبلیغاتی این امکان برایتان میسر است که با توجه به جغرافیای خاصی اقدام به ارسال پیامک کنید. به عنوان مثال اگر مؤسسه خیریهای دارید که در تلاش برای رسیدگی به مشکلات روستاییان خوزستان است، در درجه اول میتوانید برای مردمان مرکز این استان و مناطق اطراف، پیامک ارسال کنید. بدون شک در زمینه کمک و امدادرسانی نقدی و غیرنقدی مردم مناطق مجاور، آگاهی بیشتری نسبت به مشکلات حاکم دارند و امکان همکاری و جذب آنها نیز به شدت بالا است.
پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه در فصول مختلف سال
- تلاش های شما برای تبلیغات، جمع آوری کمک مالی و کمک مالی به موسسه خیریه ما ، ______________ ، بسیار قابل تقدیر است. چنین مهربانی بازتاب واقعی انسانیت و تمایل شما برای کمک به دیگران است.
شما را می گویم؛ شما که دستانتان لبریز مهربانی است.
- من از خودگذشتگی و تمایل شما برای کمک به دیگران را تحسین می کنم. از صمیم قلبم از شما برای این کمک استثنایی بسیار سپاسگزارم.
یکی از تفکرات غلطی که بین مردم رایج است این است که مؤسسات خیریه نیاز به تبلیغ و بازاریابی ندارند. این ایده کاملاً غلطی است که باعث کاهش درآمد این مؤسسات میشود. ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه تنها یکی از راههای مؤثر در افزایش بازدهی این سازمانهاست. مؤسسه خیریه هم مانند هر بنگاه اقتصادی دیگر نیازهای خاص خود را دارد. برای درک بهتر آن میتوانیم این سؤال را بپرسیم که چه اتفاقی میافتد که فردی خواستار کمک به چنین مؤسساتی میشود؟ این مواجه میتواند به طرق مختلفی صورت گیرد. افراد نیازمندی که در خیابانها و متروها میبینیم تنها بخشی از نیازمندان جامعه هستند که احتیاج به کمکهای ما دارند. در این مطلب قصد داریم به افرادی که خواستار کمک به مؤسسات خیریه هستند، لحن و بیان خوبی را برای انتشار پیامهای خود به کار بگیرند.
ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه و اهمیت آن
- شما یک انسان مهربان و دلسوز هستید و کمک امروز شما به موسسه خیریه ما این ویژگی شما را تایید می کند. از شما متشکرم که فردی صادق و سخاوتمند هستید.
- با تشکر ویژه از کمک شما بخاطر کمک و کار خیرتان! بدون افرادی مانند شما که مایل به کمک هستند، مدتها پیش مجبور بودیم درهای این موسسه خیریه را ببندیم.
مؤسساتی که برای افراد بیخانمان و کارتنخواب خدماتی ارائه میدهند در فصول سرد و زمستان نیازمند یاری بیشتری هستند. با توجه به مثالهای ذکر شده مهمترین کاربرد پیامک برای مؤسسات و انجمنهای خیریه این است که قادر به ارسال پیامک در فواصل و تاریخهای مختلف هستند.
ارسال پیامک در مناسبتهای مختلف
از کمک شما به خاطر کار خیرتان بسیار سپاسگزاریم.
پیش از اینکه کمک مالی شما زندگی ما را نجات دهد، با آینده ای نامشخص روبرو بودیم.
درست است که پیامک برای انتقال پیغامهای کوتاه کاربرد دارد، اما همچنان یک روش ارتباطی است که تصویر حرفهای مؤسسه شما را برای مخاطب بازتاب میکند. علاوه بر این وقتی که از کلمات اختصار زیادی در پیامک استفاده کنید، دریافتکننده احساس میکند پیامک شما برای ایجاد مزاحمت نوشته شده است و لینکی که ارائه دادهاید امنیت لازم را ندارد. با این وجود بهتر است هنگام نوشتن یک پیامک به انتخاب کلمات خود توجه کنید و کاری نکنید که دریافتکننده شما را جدی نگیرد.
نقصهای کار خود را برطرف کنید
به مساجد و معابد همه اعتکاف جستن ز ملاهی و مناهی همه احتراز کردن
اگر شما هم یکی از فعالان حوزه مؤسسات خیریه هستید حتماً باید به دنبال راهکاری مناسب برای جذب کمکهای مردمی باشید. جالب است که تبلیغات نیز در زمینه مؤسسات و ارگانهای خیریه مؤثر بوده و عاملی تأثیرگذار در آن به حساب میآیند. در این مقاله به شما خواهیم گفت که بهترین راهکار برای تبلیغات این قبیل مؤسسات چیست.
کاربردهای پیامک برای مؤسسات و انجمنهای خیریه
نیازهای مالی مؤسسات خیریه و انجمنهای مردمنهاد در برخی از فصول بیشتر از سایر فصلهاست. مثلاً مؤسساتی که برای کودکان بیسرپرست و بدسرپرست به دنبال حامی هستتند، در ابتدای پاییز و شروع مدارس به کمکهای نقدی بیشتری برای خرید تجهیزات و اقلام موردنیاز کودکان نیاز دارند.
برای اینکه بتوانید بهترین و بیشترین میزان اطلاع رسانی ممکن را انجام دهید لازم است شماره کسانی که به هدف شما علاقهمند هستند را جمع آوری کنید. به این منظور میتوانید سامانه ارسال پیامک را به گونهای تنظیم کنید که شماره مخاطب، نام آنان و متن پیامکی مناسب برایشان را ثبت کنید. پس از تنظیم این مورد بایستی اشتراک پیامکی خود را در همه جا تبلیغ کرده و از مشتریان بخواهید که با عضور شدن در سامانه مورد نظر از جدیدترین اخبار و پیشنهادهای شما باخبر شوند. به این ترتیب درخواهید یافت که تمام مخاطبان پیامکهای شما هدف مؤسسه خیریه را حائز اهمیت دانسته و در نتیجه پیامکهای شما را با دقت بیشتری مطالعه کنند.
خیرین ثابت به افرادی گفته میشود که به صورت مداوم با مؤسسات خیریه و انجمنهای مردمنهاد هماهنگی دارند. شما با توجه به بازخوردهایی که از ارسال پیامک تبلیغاتی دریافت میکنید؛ میتوانید این قبیل از افراد را شناسایی کنید. مسلماً این افراد در شرایط خاص و ضروری در زمینه خیریه مجدداً با شما همکاری خواهند کرد. بنابراین توصیه ما شناسایی این قبیل از افراد است.
اگر نمیخواهید با پیامکهای خود برای مخاطبان ایجاد مزاحمت کنید، لازم است که از ارسال زودهنگام یا دیروقت پیامک پرهیز کنید. این در مورد تعداد پیامکهای شما در طول یک ماه نیز کاملاً صدق میکند. بهتر است پیغامهای بیش از حدی برای مخاطبان خود ارسال نکنید (حداکثر ۲ پیامک در هفته). البته هیچ زمانی در روز وجود ندارد که برای همۀ مخاطبان مناسب باشد، اما معمولاً بعد از ظهر برای کسانی که کار روزانه دارند بهترین زمان ممکن است. در این زمان اکثر افراد بخشی از کارهای خود را به پایان رساندهاند و با چک کردن پیامکهای خود مشکلی ندارند.
کدام زبان می تواند این همه عاطفه را سپاس گوید؟ گل های احساس را ببین که از شرم عرق کرده اند.
- شما یکی از بهترین حامی و خیری هستید که من تا به حال از آشنایی با او لذت برده ام. کمک مالی شما نه تنها کمک شگفت انگیزی است، بلکه نشان می دهد که شما چه قلب بزرگ و مهربانی دارید.
از شما بابت کار خیرتان متشکریم.
- کرامت از خرمن شما خوشه می چیند.
- گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد
- امروز طراوت میهمان دل های ماست.
و امروز، روز ان الله یأمر بالعدل و الاحسان است.
با رعایت این نکات شما میتوانید موفقیت بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک برای موسسات خیریه را به شکل موفقتری انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس گرفته و ادامه این مطلب را نیز بخوانید. در ادامه به مرور چند مورد از بهترین و مهمترین کاربردهای پیامک برای مؤسسات و انجمنهای خیریه پرداختهایم.
- اعمال بلندتر از کلمات صحبت می کنند و امروز شما نشان داده اید که این حقیقت مطلق است. بابت کمک مالی به موسسه خیریه …………. نهایت تشکر را داریم.
برخی از افراد که قصد دارند نذورات خود را بهجا آورند، با مشاهده پیامک مؤسسه و انجمنهای خیریه ممکن است که در این زمینه اقدام کرده و گامی در این راستا بردارند.
جذب خیرین و افراد فعال ثابت
با تشکر از کمک شما.
مؤسسات خیریه و انجمنهای فعال در این زمینه، در اکثر مواقع بودجه کافی برای تبلیغات گسترده و پرخرج را ندارند. در نتیجه تبلیغات پیامکی برای این مؤسسات مناسبترین راهکار پیش رو است. ارسال پیامک تبلیغاتی حتی به صورت انبوه نیز هزینه چندانی نداشته و به راحتی، با وجدان آسوده میتوانید برای تبلیغ و خبررسانی اقدام کنید.
اطلاع رسانی با پیامک تبلیغاتی
وقتی دستی را به یاری می گیری،
یکی از ارزش های بسیار زیبا و جمیل دین مبین اسلام فرهنگ انفاق ، خیر اندیشی ، نیکوکاری و تلاش در جهت خیر خواهی مردم و جامعه است که اثرات فرهنگی اجتماعی و اخلاقی آن تا نسل ها مانا و ماندگار خواهد ماند .
روز زلالی است.
- قدردانی من برای اهدای صمیمانه شما فراتر از آن چیزی است که کلمات می توانند توصیف کنند، از شما متشکرم!
- به عنوان یک انسان، می خواهیم از صمیم قلب از کار خیر شما قدردانی کنیم.
- کمک مالی شما نمی توانست در بهترین زمان به ما رسید.
ارسال پیامک تبلیغاتی مقرون به صرفه
- باید نگریست. باید با دقت به مهربانی اینان نگریست.
از دیگر کاربردهای تبلیغات پیامکی برای مؤسسات خیریه، ارسال پیامک در مناسبتهای خاص است. از جمله مناسبترین موقعیتها برای ارسال پیامک میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
- ارسال پیامک تبلیغاتی در اعیاد(عید نوروز، عید قربان، عید غدیر)
- ارسال پیامک تبلیغاتی در بازگشایی مدارس
- ارسال پیامک تبلیغاتی در شبهای قدر و محرم
- ارسال پیامک تبلیغاتی در روز مبعث و سایر موارد دیگر
شما که محبت خود را از ارزانی سفره های مردم محروم می کنید.
کار شما به ما این امکان را داده است که به تلاش برای تغییر زندگی افراد بی بضاعت ادامه دهیم.

- شاید هرگز متوجه نشوید که چقدر کار شما مفید بوده است. من به کمک نیاز داشتم و شما دقیقاً در زمان مناسب در مکان مناسب بودید.
از شما نهایت تشکر را دارم.
- برایت دعا می کنم؛ تویی که از مهربانی آفریده شدی؛ تویی که پاداش فردایت، بهشت است؛ تویی که چون موج متلاطمی؛ تویی که فداکارانه، کودکان مرا شادمان ساختی؛ تویی که گرد محرومیت را از چهره ام پاک کردی؛ تویی که در جشن نیکوکاری، شادی ات را به خانه ام آوردی. آرزو می کنم بهاری همیشه سبز داشته باشی.
امروز زمینیان آسمانی شده اند.