با یک نظرسنجی مبتنی بر پیامک، پاسخ دهندگان میتوانند هر آنچه را که شما نیاز دارید با پرسشهایی که طرح میکنید در اختیارتان قرار دهند. نظرسنجی پیامکی میتوانند در هر زمینههای انجام شود.
ممنون که فروشگاه ما رو برای خرید انتخاب کردی. آیا از فرآیند خرید راضی بودی؟ لطفاً با بله یا خیر جواب بده.
… عزیز
نظرسنجی مبتنی بر پیامک یک راه عالی برای انجام این کار است. میتوانید از آن برای پرسیدن سؤالاتی درباره تجربه آنها در مورد محصول یا خدمات شما، نظر آنها در مورد خدمات مشتری یا هر مورد دیگری که برای شما مهم است، استفاده کنید.
۲. بررسی تحقیقات بازار
اگر قصد دارید محصول جدیدی وارد بازار کنید یا وارد بازار جدیدی شوید، انجام یک نظرسنجی پیامکی روشی مؤثر برای جمعآوری اطلاعات در مورد مخاطبان هدف شماست. میتوانید از آن برای پرسیدن سؤالاتی در مورد نیازها و خواستههای آنها، نظر آنها در مورد محصول شما یا هر مورد دیگری که به شما در تصمیمگیری درباره کسب و کارتان کمک میکند استفاده کنید.
۳. حفظ ارتباط با مشتریان
…
… عزیز
برای ایجاد یک کمپین پیامکی در مقایسه با انواع دیگر نظرسنجیها، به هزینه کمتری هر پیام نیاز است. به علاوه، ارسال پیامهای متنی و پیوندهای نظرسنجی به مخاطبین انبوه آسان است. با توجه به نرخ باز شدن بالاتر، این یک ابزار بازاریابی مؤثر برای جمعآوری بازخورد مشتریان و دانستن نگرانیهای آنهاست.
امتیاز به این مطلب