مجله خبری ارسال پیامک 24 و کارهایی مثل رستورانها، مطب پزشکان، آموزشگاهها و … را میتوان در این ارتباط مثال زد که هدفگذاری جغرافیایی تبلیغات در مدت زمان کوتاه، مشتریان زیادی را برای آنها جذب خواهد کرد. در این مقاله به بررسی این موضوع پرداختیم که تبلیغات هدفمند پیامکی چیست؟ و چه مزایایی برای کسبوکارها میتواند داشته باشد. تبلیغات از طریق پیامک یکی از کمهزینهترین و محبوبترین روشهای تبلیغات است. حالا اگر این کار را با برنامهریزی و شناسایی مخاطبین هدفتان انجام دهید، تاثیرگذاری آن دو چندان خواهد شد. پنل پیامکی فراز با برخورداری از تعرفهها و امکانات متنوع، بهترین خدمات در را در زمینه تبلیغات هدفمند پیامکی عرضه میکند. یکی از انواع تبلیغات هدفمند پیامکی ارسال پیامک به افراد براساس شغل و صنف آنها است.
ایده سایت تبلیغات آگهی
برای به دست آوردن نتایج مطلوب برای کمپین های تبلیغاتی هدفمند خود، باید از طریق آزمون و خطا یاد بگیرید. با پیروی از نکاتی که برای شما انتخاب کردهایم، می توانید روند را تسریع کنید و برخی از اشتباهات را حذف کنید. جریان برحسب نوع کمپین (بازدیدی یا تعرفهای) و نوع محتوای آن (پست یا استوری) به شما گزارشی ارائه میدهد. مثلاً تعداد تعامل، تعداد بازدید، نرخ تعامل و تعداد کلیک روی لینک، مواردی هستند که برای یک کمپین بازدیدی-استوری گزارش میشود.
این مدل تبلیغات که بهصورت پست اینستاگرامی است میتواند از نوع عکس یا ویدیو باشد. عاملی که باعث بیشتر دیده شدن پستها میشود، جذابیت و منحصربهفرد بودن آنهاست که بتواند توجه مخاطب را در نگاه اول جلب کند. پستهای تبلیغاتی در پیجهای میزبان، یک منبع بیپایان از مشتری است که میتواند روزانه افراد بسیاری را به برند شما جذب کند. شما میتوانید از اینفلوئنسرهایی که در جامعه تبدیل به چهرههای مشهور و محبوب شدهاند جهت تبلیغ هدفمند محصول خود کمک بگیرید. با این کار طرفداران آنها به واسطه اعتمادی که به اینفلوئنسر خود دارند به راحتی از شما خرید خواهند کرد. مثلا برای کاربران انگلیسیزبان تبلیغ انگلیسی بگذارید و برای فارسیزبانها از تبلیغات فارسی استفاده کنید، حتی میتوانید لحن و تصاویر تبلیغتان را برای سگمنتهای مختلف مخاطبان شخصیسازی کنید.
زیرا مردمدوست دارند در مورد چیزهای جدید صحبت کنند و بازاریابان از این موضوع به نفع خود استفاده میکنند. البته مکان استفاده از بیلبورد نیز میتواند نقش اساسی در روند تأثیرگذاری این روش داشته باشد. در واقع بیلبورد تبلیغاتی که در مکان مناسب احداث شده باشد و نقشهای روی آن کاملاً خلاقانه و همراه با ایدههای نو باشند میتواند بهراحتی در سریعترین زمان ممکن مشتری را وادار به خرید کند. در عصر تکنولوژی و عرضه کالا و خدمات داشتن مدیریت صحیح در امور بازاریابی و تبلیغات برای موفقیت در بین رقبای تجاری بسیار مهم است. تبلیغات محیطی از جمله عوامل موفقیت یک کالا و یا عرضه خدمات است که بهواسطه تبلیغات میتوان آنها را به همگان معرفی کرد. مجموعه تبلیغاتی است که شما برای تبلیغات و بیزینس و کسب و کار خودتان انجام می دهید.
مشتریان فعلی خود را هدف قرار دهید.
چون شما میتوانید مخاطبان ایدهآلتان را هدفگذاری کنید و روی آنها تمرکز کنید. مثلا اگر لوازم کوهنوردی میفروشید میتوانید کاربرانی را تارگت کنید که به کوه و طبیعتگردی علاقه دارند و در نتیجه بیشتر در دیدرس این مخاطبان باشید. مثلا کلیدواژههایی که شما در گوگل جستجو میکنید کاملا روی تبلیغاتی که در یوتیوب و یا جاهای دیگر میبینید تاثیر میگذارند یا حتی سایتهایی که بازدید میکنید و محصولاتی که چک میکنید. تبلیغات هدفمند نوعی از تبلیغات شخصیسازی شده است که دیتای رفتاری هم شامل آنها میشود.
- بنابراین در ابتدا باید بدانید هدف از تبلیغ چیست و همچنین خواسته شما از یک تبلیغ یا کمپین تبلیغاتی چیست.
- این موضوع همچنین برای سايت ها نيز مفید است زیرا هرچه مخاطب هدف شما بیشتر با تبلیغ شما درگیر شود، احتمال افزایش جذب مشتري بيشتر و در نتيجه فروش سايت هم بیشتر مي شود.
- تبلیغات محیطی به دو دسته ی کلی تبلیغات محیطی دیجیتال و تبلیغات محیطی غیر دیجیتال تقسیم بندی می شود.
- به عنوان مثال، اگر اغلب محصولات آرایشی را در وبسایت دیجیکالا جستجو میکنید، ممکن است تبلیغاتی از سایر خردهفروشان لوازم آرایشی، در پلتفرمهای آنلاین مختلف ببینید.