مشاوره تبلیغات هدفمند با تبلیغات محیطی سایت ساز مشاوران ثبت نام مشاوران مشاور | ersalsms24

شما دارای یک دایره فروش برای هر نوع کسب و کارتان هستید و در راس این دایره، تبلیغات قرار دارد. همچنین، همه مرورگرهای وب حالت مرور خصوصی دارند که سابقه یا کوکی های شما را ضبط نمی‌کند. این حالت از آگهی هدفمند جلوگیری نخواهد کرد زیرا تبلیغ‌کنندگان همچنان می‌توانند شما را با روش‌های دیگری مانند سابقه موتور جست و جو و اطلاعات رسانه‌های اجتماعی ردیابی کنند. اگر آن فرد بر روی وب سایت دیگری کلیک کند که از همان شبکه تبلیغاتی برخوردار است، احتمال دارد از طریق ریمارکتینگ تبلیغی درباره کالای اولین سایت ببیند.

مشاوره تبلیغات هدفمند

این نوع تبلیغات می تواند خیلی بیشتر از فضای مجازی تاثیر گذار باشد. حواستان را جمع کنید که در این دنیا هیچ‌چیزی نامحدود نیست و اگر بخواهیم به‌صورت همیشگی و بدون برنامه از منابعمان استفاده کنیم، قطعاً آن‌ها را از دست خواهیم داد. به تنظیمات حریم خصوصی مرورگر وب خود بروید، سپس کوکی های خود را حذف کرده و از وب سایت‌ها بخواهید که شما را ردیابی نکنند.

تبلیغات هدفمند اثربخشی بالایی دارد:

اینفلوئنسر مجله خبری ارسال پیامک 24‌شده از سمت شما، برحسب سناریویی که در هنگام ساخت کمپین در پلتفرم جریان در مرحله محتوا شرح می‌دهید، برای شما اقدام به تولید محتوا در قالب پست یا استوری (بسته به انتخاب شما دارد) می‌کند. در مرحله بعد اینفلوئنسر محتوای آماده شده را برای شما در پنل بارگذاری می‌کند تا شما آن را بررسی کرده و تایید یا رد کنید. تبلیغات کانتکستی معمولا به این فرمت هدفمند می‌شود که شما محصول یا محتوای تبلیغاتی‌تان را نزدیک به محتوایی مشابه و یا مرتبط به محصول خودتان قرار می‌دهید. مثلا اگر کار شما تعمیر لباسشویی است می‌توانید تبلیغات‌تان را در صفحاتی از وبسایت‌های مختلف نمایش دهید که در عنوان صفحه کلمه لباسشویی استفاده شده باشد.

http://easyemailmarketing.ir

یا از کوکی‌ها استفاده می‌کنند یا این اطلاعات را به صورت مستقیم و توسط فرم‌ها از کاربران می‌گیرند و یا از پلتفرم‌های که این اطلاعات را دارند استفاده می‌کنند. تبلیغات‌تان را صرفا به کاربران شهرهای مختلف یا بازه‌های سنی موردنظرتان محدود کنید. یا مثلا تبلیغات‌تان را به کسانی نمایش دهید که در دو هفته اخیر هشتگ‌های مربوط به کسب و کار شما را جستجو کرده‌اند. مثلا اگر اپلیکیشنی برای فروش کفش دارید می‌توانید کاربرانی را انتخاب کنید که کفش و یا هشتگ‌های مرتبط به آن را سرچ کرده‌اند. تبلیغات به‌منظور متقاعد کردن افراد برای فروش محصول یا خدمات است.

این کار باعث می‌شود که مشتریان احتمالی که از سایت بازدید کرده‌اند کم کم به سمت خرید سوق داده شده و به یک خریدار و مشتری واقعی تبدیل شوند. فرقی نمی‌کند بخواهید به صورت مستقیم یا غیرمستقیم تبلیغ کنید، مهم این است که محتوای شما متناسب با گروه هدف و به صورت شفاف و صریح باشد. بازاریابی محتوایی نیز در تبلیغات هدفمند نقش اساسی دارد و البته اگر نتوانید محتوای درست و مرتبط تولید کنید، حتی اگر مخاطبان هدف را با دقت شناسایی کرده باشید، همچنان احتمال شکست وجود دارد.

  • با توجه به زیاد شدن تبلیغات آنلاین، توانایی ما در نادیده گرفتن آنها افزایش یافته است.
  • این نوع از هدف‌گذاری در تبلیغات، برای بسیاری از کسب و کارها، به ویژه کسب و کارهایی که محصولات و خدمات آنها به مناطق جغرافیایی وابسته بوده، پررنگ‌تر است.
  • در تبلیغات نسل بعدی، اهمیت تبلیغات هدفمند به شدت افزایش خواهد یافت، زیرا در کانال‌های متعدد ICT به‌طور منسجم پخش می‌شود.
  • از سوی دیگر نیز نصب بیلبوردها به‌عنوان تبلیغات محیطی، نسبت به روش‌های دیگر بازاریابی، ۱۰ تا ۲۰ برابر ارزان‌تر تمام می‌شوند.
  • نمونه‌ای از تبلیغات متنی می‌تواند برای یک برند کفش ورزشی باشد که تبلیغی را در وبلاگی درباره فوتبال ارائه می‌کند.