منظور از تبلیغات هدفمند پیامکی، تبلیغاتی است که با بخشبندی بازار، مخاطبانی با ویژگیهای خاص را هدف قرار میدهد. هدف از این بخشبندی صرفهجویی در هزینه تبلیغات و دریافت بهترین نتیجه است؛ بنابراین برای رسیدن به بالاترین نرخ تبدیل و دریافت بیشترین خروجی بهتر است که تبلیغات در مورد محصول و خدمات خود را برای افراد مشخصی ارسال کنیم. این افراد معمولا ویژگیهای مشابهی دارند و به پیام ما عکسالعمل یکسانی نشان میدهند. برای دریافت بهترین نتیجه باید بدانید برای ارسال پیامک به عدهای خاص از چه راهکارهایی کمک گرفت. با استفاده از ویژگیهای پنل اس ام اس میتوانید بهراحتی نسبت به ارسال تبلیغات هدفمند پیامکی اقدام کنید. تبلیغات آنلاین میتواند به صورت هدفمند اجرا شود که موضوع مورد بحث ما در این مقاله است.
به خصوص این که بسیاری از افراد، امروزه تمام کارهای خود را به صورت اینترنتی انجام داده و وقت بسیاری را در فضای اینترنت و در بین شبکههای اجتماعی صرف میکنند. تلویزیون رسانه پرمخاطبی است که همه اقشار جامعه از آن استفاده کرده و هر شخصی با توجه به علایق و زمانی که دارد برنامههای آن را تماشا میکند. اتفاقا یک استراتژی هدفمند برای فروش هدفمند محصولات، با توجه به تقسیمبندی بازار هدف خود، میداند که تبلیغ تلویزیونی محصولات خود را در چه زمانی از شبانهروز، در چه شبکهای و در زمان نمایش چه برنامهای پخش کند. بخش بزرگی از دادههای مورداستفاده در تبلیغات هدفمند، اطلاعاتی است که دستاول نیستند و از وبسایتهای دیگر جمعآوری شدهاند.
- مانند زمانی که کاله برای بار چند دهم، بستنی شکلاتی خود را تبلیغ می کند.
- این نوع از تبلیغات بسیار موثر است، زیرا از مخاطبانی استفاده میکند که قبلاً علاقهمندی خود را به محصول و خدمات نشان دادهاند و به نوعی با برند تعامل ایجاد کرده و یا خریدی را انجام دادهاند.
- فکر میکنم دلایل بالا برای اینکه بدانید چرا تبلیغات هدفمند تا این حد اهمیت دارد کافی باشد اما در زیر اشارهای نیز به مزایای انجام این کتاب میکنم تا کاملاً برای انجام آن متقاعد شوید.
این همچنین برای مجله خبری ارسال پیامک 24 هايي که یک محصول وابسته به مکان را می فروشند یا برای تبلیغ کنندگانی که رویدادی را در یک مکان خاص بازاریابی می کنند مفید است. نمونهای از تبلیغات متنی میتواند یک برند کفش ورزشی باشد که تبلیغی را در وبلاگی درباره دویدن و تمرین ارائه میکند. به طور معمول، بازاریابان یک تبلیغ ایجاد میکنند و آن را با کلمات کلیدی خاصی مرتبط میکنند تا مورد پسند قرار بگيرد. چه مقدار از اندازه مخاطب برای شبکه های خاص بهترین است؟ تنها راه برای فهمیدن آن آزمایش است. با این حال، اگر به یک برگه تقلب نیاز دارید، توصیه های LinkedIn را در نظر بگیرید. این شبکه اجتماعی توصیه میکند که مخاطبان بیش از نفر را برای محتوای حمایت شده و تبلیغات متنی انتخاب کنید.
بیشتر صرف زمان ما در فضای مجازی می باشد، در ایران به دلیل فیلترینگ، اینستاگرام بهترین شبکه مجازی برای تبلیغات است. اما در سراسر دنیا، یوتویوب و فیسبوک بهترین راه کسب درآمد و تبلیغات می باشد. اگر در لپ تاپ خود به دنبال چکمه کار هستید، میتوانید تبلیغات هدفمند چکمههای کار را در تلفن هوشمند خود نیز دریافت کنید؛ حتی اگر هرگز این عبارت را در تلفن هوشمند خود جست و جو نکرده باشید. استفاده از کوکی ها در ایجاد تبلیغ هدفمند، باعث میشود فعالیت های کاربر مورد بررسی قرار گرفته و آگهی های مرتبطی به او نمایش داده شود.
مرحله ۳: مخاطب خود را مشخص کنید
تبلیغکنندگان به غیر از کوکیها، از روشهای دیگری مانند بررسی سابقه موتور جستجو و یافتن اطلاعات شخصی کاربران در شبکههای اجتماعی نیز برای آشنایی با سلایق آنها استفاده میکنند. براساس اطلاعات استفاده شده، می توان انواع مختلف هدف گذاری را تشخیص دهیم. یکی از مهمترین فرایندها در تبلیغات هدفمند بخشبندی بازار یا Market Segmentation است. تبلیغات محیطی یا همان تبلیغات شهری یکی از اثرگذارترین روشها برای کسبوکارهای محلی به شمار میرود.
هزینه کمتر