هر کسبوکاری با هدفی مشخص فعالیت خود را در بازاریابی آغاز میکند. در کمپینهای تبلیغاتی نیز تلاش میشود از مهمترین متدها استفاده شود تا بیشترین فروش را داشته باشند. بهره بردن از این روش نیاز به یک برنامهی اساسی و پیروی از اصول آن دارد. پس از آنکه با تعاریف و نحوهی انجام آن آشنا شدید بهتر است بدانید چه کاربردهای ویژهای برای شما فراهم خواهد کرد. با ارسال پیام کوتاه در فروشگاه اینترنتی خود، میتوانید انتظار مزایای زیر را داشته باشید:
- افزایش ارزش ترافیک نهفته (۲ تا ۳ برابر احتمال خریداران بیشتر)
- جلوگیری از رها شدن سبد خرید مشتری
- تحلیل و بررسی بازخورد مخاطب
- ایجاد یک لیست موثر برای بازاریابی پیامکی (نرخ تبدیل ۲ تا ۴ در مقابل ایمیل)
- صرفه جویی در وقت و هزینه در پشتیبانی مشتری (۱۰ برابر کارآمدتر از تماس تلفنی، ۴ برابر بیشتر از ایمیل)
- افزایش رضایت مشتری
- افزایش نرخ بازگشت سرمایه
- سرعت بالای ارسال و دریافت
- آگاهی از نام برند و کسبوکار در میان مردم
- بالا رفتن نرخ تعامل با مشتری