و در نهایت تعرفه دوستاره با پرداخت هزینه اولیه 499 هزار تومان به صورت یکساله، قیمت هر پیامک با توجه به خرید اعتبار متغیر می باشد. در مدت چند سالی که از خدمات پیام رسان استفاده کردیم، آن ها را یک تیم دلسوز و صمیمی شناختیم که برای حل مشکل شما هر کاری در توانشان باشد انجام می دهند. داشتن گواهینامههای مختلف مانند مدرک گوگل ادز به شما کمک میکند در حوزهٔ تبلیغات نسبت به سایر آژانسهای تبلیغاتی و… دسترسی دادن در گوگل ادز یکی از موضوعهای بسیار مهمی است که صاحب هر کسبوکاری باید بداند؛ زیرا نمیتوان تمام… هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما میفرستیم. ارسال یک پیام شخصی (به مناسبت تولد یا تشکر) در صندوق ورودی مشتری مؤثرتر از یک ایمیل است.
ارسال پیامک تبلیغاتی رایگان چگونه است ؟
پیامک تبلیغاتی برای ارسال پیام های بازاریابی و فروش استفاده می شود. آنها فقط به شماره های که در لیست سیاه مخابرات نیستند ارسال می شوند. پیام های تبلیغاتی دارای شماره فرستنده تصادفی 6 رقمی هستند که توسط کاربر تعیین می شود.
ارسال پیامک تبلیغاتی از سایر روشهای بازاریابی بسیار ارزانتر و مقرونبهصرفه تر است. شما با صرف هزینه ای اندکی میتوانید به انبوهی از مشترکین اپراتورهای تلفن همراه دسترسی داشته باشید. در صورت هرگونه سوال و یا راهنمایی دربارهی نگارش متن پیامک تبلیغاتی و یا نحوه راه اندازی و خرید خطوط آن می توانید با سامانه پیامکی مدیانا اس ام اس در تماس باشید و از پشتیبانی 24 ساعته آن استفاده نمایید. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که، در پایان متن تبلیغاتی خود راه ارتباطی با کسبوکار خود عنوان نمایید. ارسال پیامک تبلیغاتی بدون مشخص کردن راه ارتباطی مشتریان با کسبوکار شما یک پیامک بیهود خواهد بود. قم اس ام اسبه عنوان اولین فروشنده این دستگاه، این مهم را خاطر نشان می کند که این محصول نتیجه ۵ سال تجربه مستقیم این شرکت در حوزه ارتباط با مشتری وتبلیغاتاست.
- کنترل و مدیریت ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار راحت تر از سایر روش های بازاریابی است.
- آنها بدون توجه به وضعیت لیست سیاه یا سفید مخابرات آنها به صورت 24 ساعته و بدون محدودیت زمانی برای همه گیرندگان ارسال می شوند.
- شما میتوانید توسط بانک شماره های رایگانی که در پنل اس ام اس در اختیارتان قرار میگیرد ، به آسانی به کل شماره های استان محل سکونت خودتان به صورت پیش شماره ، سن و جنسیت ، محله و …
- اگر شما یک مشتری را میشناسید که به طور معمول محصول خاصی را خریداری میکند، میتوانید یک متن تبلیغ کنید که نظر آن را بپرسید.
- اگر میخواهید مشتری درباره خدمات یا محصولی که ارائه میدهید اطلاعات بیشتری کسب کند، به جای تلاش برای توضیح جزئیات، پیوندی را ارائه دهید.
- ارسال پیام در مورد فروش ویژه، تخفیف برای مشتریان برتر، جایزه برند هم سابقه، کد کوپن و …
پیامک و ایمیل مارکتینگ دو کانالی هستند که بسیار مکمل یکدیگر هستند. میتوانید از طریق هر دو کانال کمپین ایجاد کنید، با استفاده از ایمیل برای درج اطلاعات دقیقتر و پیامک برای برقراری ارتباط بیشتر برای پیامکهای وابسته به زمان و فوری. الان کاربران تلفن همراه علاقه دارند تا پیامکهایی واقعیتری دریافت کنند. درست است که بازاریابی پیامکی خوبیهای زیادی دارد و میتواند تأثیر زیادی در جذب مشتری داشته باشد؛ ولی همه این موفقیتها در گرو نکاتی است که در ادامه خواهیم گفت تا موفقیت بازاریابی پیامکی شما حتمی باشد.
خدمات بازاریابی پیامکی «دیجیتالیست»
سعی کنید برای جذب مجله خبری ارسال پیامک 24 خود یک پیام واضح و مستقیم ارسال نمایید. از طریق پیامک می توانید تبلیغات محصول یا برند کمپین ها اخبار به روزرسانی و … را برای مخاطبان و مشتریان خود ارسال نمایید. در این تبلیغات علاوه بر این که شما میتوانید پیشنهادات افراد را دریافت کنید، نوع محتوا و زمان ارسال را تعیین نمائید و قادر به ردیابی لینک های اصلی که افراد بر روی آن کلیک خواهندکرد. بازاریابان برای بهبود پیامک های تبلیغاتی خود باید متنی جذاب بنویسند. در این مقاله، در بخش زیر نکاتی برای ایجاد پیامهای قانعکننده برای مشتریان پیام کوتاه آورده شده است.