همانطور که پیشتر گفته شد ارسال پیامک میتواند بر اساس ویژگیهای مختلفی مانند سن، جنسیت، محل زندگی و موارد این چنینی ارسال شود. توجه به ویژگیهای مختلف مخاطب هنگام ارسال پیامک باعث میشود بازدهی آن بیشتر شود و افراد بیشتری از محتویات آن پیامک استفاده میکنند.
قدم اول: تهیه لیستی از مخاطبان هدف
در تبلیغنویسی به صورت پنهان یک شعار یا عبارت به صورت غیرمستقیم ویژگی آن مهدکودک را بیان میکند. این روش تبلیغنویسی میتواند بهتر در ذهن مخاطب بماند بهشرط آنکه از کلمات کوتاه و بهیادماندنی استفاده شود. چند نمونه تبلیغنویسی پنهان برای مراکز آموزشی را در ادامه میبینید.
قدمبهقدم تا موفقیت / گامبهگام تا پیشرفت
کجا؟ مدرسان شریف کی؟ مدرسان شریف
کاربرد پیامک انبوه در مهد کودک ها
روشهای مختلفی برای معرفی یک مهد کودک و امکانات آن وجود دارد. از روشهای سریع و مقرونبهصرفه با بازدهی بالا استفاده از پیامک انبوه است. در این مقاله چند متن تبلیغ برای مهد کودک آوردهایم. سپس کاربردهای ارسال پیامک انبوه به والدین، روشهای نوشتن متن پیامک و ارسال بر اساس منطقه را بررسی میکنیم.
اهمیت تبلیغات مناسب
داشتن یک جمله کوتاه یا شعار برای استفاده در همه تبلیغات بسیار مؤثر است. این شعار باید جذاب، کوتاه و وجه تمایز مهد کودک شما با دیگر مهد کودکها باشد. همچنین اعمال شدن آن در مدرسه نیز مشهود باشد.
ارسال روزانه تعداد زیادی پیامک تبلیغاتی بدون توجه به نیاز مخاطب باعث شده افراد به اینگونه پیامها بیتوجه و بیاعتماد شوند. به همین دلیل در قدم اول لازم است لیستی از افرادی را تهیه کنید که نیاز آنها به مهدکودک مشخص است و محل زندگی آنها همان حوالی است.
ارسال پیامک از روی نقشه
ارسال پیامک تبلیغاتی برای مهد کودک ها بر اساس منطقه
انواع تبلیغ نویسی
نتیجهگیری
روشهای مختلفی برای تبلیغ مهدکودک وجود ندارد از جمله تبلیغ در شبکههای مجازی، وبسایتها، گوگل و تبلیغات پیامکی
چندین نمونه متن تبلیغ برای مهد کودک آورده شده تا با الهام از آنها متن مناسب و گیرایی بنویسید.
هنگام نگارش متن پیامک تبلیغاتی دو روش آشکارنویسی و پنهاننویسی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.
هنگام ارسال پیامک خوب است ویژگیهای مخاطب مانند محل زندگی و نیازهای او را در نظر بگیرید.
ارسال پیامک انبوه از طرف مهد کودک به والدین در موارد مختلف اطلاعرسانی، معرفی، تشکر و تبریک مناسبتها کاربرد دارد.
دو مهد کودک با کیفیت یکسان را در نظر بگیرید، هر دو آنها برای معرفی خود اقدام به انجام تبلیغات و صرف هزینههای هنگفت میکنند اما یکی بیش از دیگری بازخورد مناسب دریافت میکنند. دلیل آن ممکن است چه باشد؟ احتمالاً آن که با استقبال بیشتری روبهرو شده است تبلیغات مؤثرتر و بهتری انجام داده است. تبلیغات با کمک شبکههای مجازی، سایت، تبلیغات گوگل و تبلیغات پیامکی چند مثال از روشهای معرفی مهد کودک است. تبلیغات پیامکی یکی از روشهای مؤثر با سرعت بالاست که با توجه به آمار به آن متوجه ویژهای میشود. ۹۸ درصد از پیامهای ارسالی به ایرانیان خوانده میشوند. به خصوص زمانی که با توجه به عواملی مانند منطقه زندگی، سن و نیاز مخاطب ارسال پیامک صورت بگیرد.
متن تبلیغ برای مهد کودک
آینده فرزندانتان را به ما بسپارید مهد کودک (…)
یک آغاز خوب برای فرزندانتان رقم بزنید. مهد کودک (…)
استعدادیابی فرزندانتان را در مهد کودک (…) از ما بخواهید.
والدین عزیز رشد دلبندتان در مهد کودک (…) رقم خواهد خورد.
مهد کودک (…) با کادری مجرب به شکوفایی فرزندانتان کمک میکند.
مهد کودک (…) ذهن شگفتانگیز کودک شما را به کتاب و یادگیری باز میکند.
ما هم در مهد کودک (…) مانند شما بهترینها را برای فرزندانتان میخواهیم.
یادگیری و زندگی در کنار هم در مهد کودک (…)
استعدادهای نهفته فرزندانتان را بالفعل کنید. مهد کودک (…)
کیفیت روشهای نوین آموزشی در مهد کودک (…) تضمین آینده کودک شماست.
مهد کودک دوزبانه (…) در گروههای سنی شیرخوار، نوپا، کودکستان، پیش آمادگی و پیش دبستانی امکان پرداخت شهریه به صورت اقساط
مهد کودک دوزبانه (…) با هدف ایجاد محیطی شاد و مهیج با به متدهای به روز دنیا در روانشناسی آموزش را دلچسب کنید.
برنامههای آموزشی شامل مهارتهای زندگی تمرینات حسی تمرینات فرهنگ کارگاه علوم آموزش لگو نمایش خلاق کار با سفال نقاشی آشپزی باغبانی باله زبان انگلیسی پیشرفته همگی در مهد کودک دوزبانه (…)
مهد کودک (…) برای تربیت نسل ایدهآل همراه با ساختاری منسجم در جهت استعدادیابی کودکان شما با کادری مجرب و متخصص
مهد کودک (…) آموزش کودکان با متد اسکوپ با مربیان بینالمللی آموزش چندجانبهای در قالب کارگاههای شاد و خلاقانه به صورت پارهوقت و تماموقت
در مهد کودک (…) با پرسنلی تحصیلکرده برگزاری کارگاههای خودشناسی روانشناسی خمیربازی قصهخوانی موسیقی شماره تماس: (…)
فراهم کردن بهترین آموزش در یک محیط شاد، امن و محرک یادگیری مهد کودک (…)
قبل از ثبت نام در مهد کودک (…) مشاوره رایگان دریافت کنید.
موفقیت یک انتخاب است و داستانهای موفقیت در همین نقطه آغاز میشود. مهد کودک (…)
مهدکودک (…) با داشتن بیش از (…) سال سابقه درخشان پذیرای فرزندان شماست.
ما در مهدکودک (…) دانش آموزان را با یک آغاز دلچسب برای ساختن فردایی بهتر آماده میکنیم.
یک راه دیگر برای پیدا کردن افراد در نزدیکی مهد کودک کمک گرفتن از کدپستی افراد است. افرادی که ۴ رقم ابتدایی کدپستی آنان یکسان است در یک منطقه زندگی میکنند. پس یافتن افرادی که در حوالی مهدکودک زندگی میکنند میتوانید عواملی مانند سن و جنسیت را نیز در نظر بگیرید و یک لیست خوب و مفید از مخاطبین هدف تهیه کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰ ]