لیست بهترین پیامهای تشکر از خرید مشتری جهت قدردانی
همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد، یکی از راههای ارسال پیام تشکر استفاده از پنلهای پیامکی است. شما میتوانید با ساختن یک قالب آماده پیامک هر زمان که شخصی از سایت شما خرید کرد، یک پیام تشکر سریع ارسال کنید. توجه داشته باشید که هزینه ارسال پیامک از ارسال نامه دستنویس و ایمیل ارزانتر است. Sms.ir یکی از شرکتهایی است که پنل پیامکی ارائه میدهد.
گذاشتن نامه دستنویس:
حتماً پیامی که ارسال میکنید را شخصیسازی کرده و اسم مشتری خود را بیاورید. این کار میتواند احساس رضایت مشتری را تا ۲ برابر افزایش دهد.
اهمیت ارسال پیامک تشکر در برند سازی
لطفاً در پیام تشکر خود هیچ اشارهای به فروش دوباره نکنید. این کار باعث میشود ارزش تشکر خود را زیر سؤال ببرید. در این پیام فقط تشکر کنید.
بهترین زمان برای تشکر از مشتریان بلافاصله پس از خرید است؛ اگر زمان زیادی از خرید گذشته باشد، ممکن است فرد برند شما رو فراموش کند. هر کاری بهتر است در بهترین و مناسبترین زمان اتفاق بیفتد تا نتایج خوبی به دنبال داشته باشد.
میتوانید با استفاده از crmهایی که امکان ارسال ایمیل به مخاطبین را دارند، برای مشتریان خود ایمیل تشکر ارسال کنید. اما بهتر است بدانید که همه مشتریان شما ایمیلهای خود را چک نمیکنند پس ممکن است پیام تشکر شما را نبینند.
یک پیام تشکر خوب چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟
همواره جذب مشتریان جدید هزینه بیشتری از حفظ مشتریان قدیمی دارد. شما با این راهکارهای ساده و کمهزینه میتوانید مشتریان خود را حفظ کنید و بودجه خود را در مواقع مهمتر برای کسب مشتریان بیشتر استفاده کنید.
راههای ارسال پیام تشکر از مشتری
ارسالپیامک:
در این قسمت از مقاله میخواهیم نمونههایی از پیام تشکر از خرید مشتری برای قدردانی را قرار دهیم تا بتوانید با الگوبرداری از آنها یک متن پیام خوب و مناسب برای کار خودتان و باتوجهبه لحن برند خود بنویسید و استفاده کنید.
(اسم مشتری) عزیز از اینکه مشتری ما هستید، به خودمان مفتخریم. بابت خریدتان ممنونیم و امیدواریم خیلی زود مجدد ملاقاتتان کنیم.
(اسم مشتری) از حمایت و خرید شما سپاسگزاریم و در هر زمان آماده خدمترسانی به شما هستیم.
(اسم مشتری) گرامی با تشکر از خرید شما از (اسم برند) به امید دیدار دوباره.
(اسم مشتری) عزیز دیدار شما در (اسم برند یا فروشگاه) باعث دلگرمی ماست. امیدواریم بهزودی و مجدد ملاقاتتان کنیم.
(اسم مشتری) از اینکه مشتری باارزش (اسم برند یا فروشگاه) هستید، صمیمانه ممنونیم.
(اسم مشتری) گرامی حمایتهای شما برای ما بسیار ارزشمند است. با تشکر از خرید شما
(اسم مشتری) عزیز از اعتمادتان به محصولات ما کمال تشکر و قدردانی را داریم. برای دریافت راهنمایی حتماً با ما تماس بگیرید. (شماره و راههای ارتباط با پشتیبانی)
با تشکر از خرید شما از (اسم برند). باعث خوشنودی و افتخار ماست که در آینده نیز همراه و پشتیبان شما باشیم.
(اسم مشتری) گرانقدر از اینکه فرصت ارائه خدمات به شما نصیبمان شد، به (اسم برند) میبالیم. بهعنوان هدیه یک کد تخفیف ۲۰% مختص شما در نظر گرفتهایم. به امید همراهی طولانی (کد تخفیف)
با تشکر از خریدتان. اعتماد شما، افتخار ماست.
(اسم مشتری) عزیز از اینکه به (اسم برند) اعتماد کردید، صمیمانه ممنونیم.
خانم/آقای (اسم مشتری) گرامی امیدواریم که خرید رضایتبخشی و خوبی را تجربه کرده باشید.
سرکار خانم/ جناب (اسم مشتری) بابت اعتماد و خریدتان از (اسم برند) بسیار سپاسگزاریم. داشتن همراهانی مثل شما باعث افتخار ماست. لطفاً در صورت امکان برای بالابردن کیفیت، لینک نظرسنجی زیر را پر کنید.
جمعبندی
امتیاز به این مطلب
اهمینت ارسال پیام تشکر
باتوجهبه لحن برندتان سعی کنید لحن پیامک خود را مشخص کنید که صمیمی باشد یا رسمی و دوستانه؛ در ضمن میتوانید در کنار تشکر یک گیفت و هدیه کوچک یا یک کد تخفیف نیز برای مشتریان ارسال کنید.
اما این پیام تشکر چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟ تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا با بهترین پیامهای تشکر از خرید مشتری آشنا شویم.
برای ارسال پیامهای تشکر یکی از راههایی که میتوانید انتخاب کنید، ارسال از طریق پنل پیامکی است، تا در لحظه خرید مشتری برای او اساماس ارسال شود. پنل پیامکی sms.ir یکی از بهترین گزینهها برای ارسال پیامک است.
با ساختن یک ارتباط درست بین کسبوکارتان و مشتری باعث میشوید، افراد شما را بیشتر از یک برند دوست و همراه خود بدانند. این رابطه دوستانه و احساس خوب بسیار به برندسازی و فروش شما کمک خواهد کرد.
اگر محصولتان به نحوی است که نیاز به پشتیبانی دارد، میتوانید با ارائه راههای ارتباط با مشتری، به مشتریان نشان دهید که همراه آنها هستید.
یکی از راههای تشکر و نشاندادن حس قدردانی به مشتریان گذاشتن یک نامه دستنویس در خرید اوست. اما مطمئن شوید که این نامه را به نحوی قرار میدهید که افراد آن را ببینند. گذاشتن نامه دستنویس یک مقدار هزینهبر و زمانبر است؛ اما میتوانند احساس خیلی خوبی را منتقل کند.
تماس تلفنی:
شروع یک پیام و اولین کلماتی که فرد میخواند بسیار مهم است. سعی کنید در نگارش متن پیامتان بسیار دقت کنید. همچنین دقت داشته باشید در متن پیامتان بههیچوجه غلط املایی نداشته باشید.
برای اینکه یک پیام تشکر خوب برای مشتریان ارسال کنید، بهتر است یک سری ویژگیهای مهم را در آنها رعایت کنید تا تأثیر بهتروبیشتری داشته باشد. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا با مهمترین ویژگیهای یک پیامک تشکر از خرید خوب آشنا شویم.
چرا ارسال پیام تشکر به مشتریان مهم است؟
اشتیاق خود را برای خرید دوباره مشتری و ادامهدار بودن این رابطه نشان دهید. این کار باعث میشود. افراد متوجه شوند که شما به دنبال ساختن یک ارتباط خوب و درست با مشتری هستید.
بهتر است در متن پیامک خود تنها از مشتریان تشکر و قدردانی کنید و فقط همراهی خود را نشان دهید. همچنین سعی کنید، متن شما کوتاه اما پرمعنی باشد. نمونههایی از یک پیام تشکر خوب را در بالا آوردهایم. میتوانید با الگو گرفتن از آنها یک پیام خوب ارسال کنید.
افراد روزانه تعداد زیادی ایمیل و پیامک دریافت میکنند. لطفاً نام خود را داخل پیامک بنویسید تا متوجه شوند چه شخصی از آنها تشکر میکند.