بازاریابی پیامکی یا اس ام اس مارکتینگ (SMS) ابزار بسیار کاربردی و البته اثربخشی برای جذب لید و افزایش تعداد مشتریان شماست. اس ام اس مقرونبهصرفهترین شکل ارتباطی است؛ زیرا پیام متنی یا پیام صوتی سریعا به مشتری میرسد و مانند ایمیلها وارد اسپم نمیشود. مطالعات نشان میدهد که کاربران تلفن همراه حداقل 63 بار در روز گوشی خود را چک میکنند. بنابراین احتمال اینکه فرد پیامک را نبیند یا در انبوه پیامها آن را گم کند، نسبت به ایمیل مارکتینگ کمتر است. همچنین پژوهش دیگری نشان داده است که 75٪ از مشتریان ترجیح میدهند پیشنهادات برند موردعلاقهشان را از طریق اس ام اس دریافت کنند.
مزایای جذب لید با استفاده از متن پیامک تبلیغاتی یا اس ام اس مارکتینگ
البته برای این روش بازاریابی و جذب لید، نیازی نیست که حتما خودتان ایمیلها را از مشتریان گردآوری کرده باشید. مانند بانک اطلاعاتی شماره موبایل چنین اطلاعات جامعی درباره ایمیلها نیز وجود دارد که با کمی جستجو در فضای وب میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.
جذب لید با تبلیغات پولی؛ اجبار کاربران به انجام کار موردنظر
اگر چند سالی در فضای کسب و کار و مارکتینگ تجربه داشته باشید، حتما در این مدت، اصطلاحات و واژگان فراوانی به گوشتان خورده است که شاید معنی آنها را ندانید. یکی از این مفاهیم مهم در دنیای بازاریابی، لید است که اگر درک درستی از آن داشته و روشهای جذب آن را بلد باشید، در کوتاهترین زمان ممکن وضع کسب و کارتان از این رو به آن رو میشود و طولی نمیکشد که مشتریان برای خرید کالا یا خدمات شما صف میکشند! در این مقاله توضیح میدهیم که لید چیست و همچنین 5 روش کاربردی برای جذب لید را معرفی میکنیم. اگر میخواهید سود دهی بیزینستان را چند برابر کنید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.
لید چیست؟ معنی lead در بازاریابی
نرخ باز کردن پیامکهای تبلیغاتی توسط گیرندگان 85 درصد و نرخ پاسخگویی 45 درصد است. معمولا 90 ثانیه طول میکشد تا گیرندگان به پیامک پاسخ دهند. در مقایسه، ایمیلها نرخ باز شدنی برابر با 24 درصد دارند. پیامک این پتانسیل را دارد که به سرعت توجه مشتریان شما را جلب کرده و آنها را وادار به اقدام کند.
افزایش تعامل با مشتری با استفاده از نمونه متن پیامک تبلیغاتی
پیامک به عنوان ابزاری برای ایجاد تعامل با مشتری دست کم گرفته میشود. فاکتور فوری بودن و دسترسی آسان از طریق تلفنهای همراه، پیامک را نسبت به ابزارهای دیگر مانند ایمیل، تبلیغات پولی و غیره به وسیلهای موثرتر برای ارتباط با مشتریان بالقوه تبدیل کرده است.
بهترین روش اس ام اس مارکتینگ برای جذب لید: استفاده از پنل تبلیغاتی فراز اس ام اس
ارسال و تحویل فوری و افزایش روزافزون زمان استفاده از تلفنهای همراه توسط کاربران، پیامک را به کانال سودآوری برای بازاریابی تبدیل کرده است. در این بخش بیشتر با مزایای اس ام اس مارکتینگ برای جذب لید آشنا میشوید.
مقرون به صرفه بودن بازاریابی با سرویس ارسال پیامک
ایمیل یکی از بهترین ابزارهای ارتباطی برای دسترسی به افرادی است که از قبل با برند، محصول یا خدمات شما آشنا شدهاند و به هر دلیلی، ایمیلشان را در اختیارتان قرار دادهاند. به این ترتیب، به سادگی میتوانید تخفیفها و کمپینهای تبلیغاتیتان را برای این مشتریان بالقوه ایمیل کنید. نکته مهم این است که هر کسی در طول روز، هزاران ایمیل از منابع مختلف دریافت میکند. به همین دلیل باید از CTAهایی استفاده کنید که طراحی زیبا و چشمنوازی داشته باشند تا توجه افراد را به خود جلب کنند.
در این مقاله توضیح دادیم که لید چیست و چه روشهای مختلفی برای جذب لید وجود دارد. همچنین در پایان مزایای بازاریابی با استفاده از پیامکهای تبلیغاتی را بررسی کردیم. شما میتوانید با خرید پنل اس ام اس از ما پیامکهای تبلیغاتی انبوه و هدفمندی را ارسال کنید و به این طریق، تعداد مشتریان بالقوه کسب و کارتان را افزایش دهید. در پایان اگر سوالی درباره مفهوم لید یا روشهای جذب آن دارید، خوشحال میشویم در بخش نظرات پاسخگوی شما همراهان عزیز و همیشگی فراز اس ام اس باشیم.