در صورت بروز هر نوع تخلف از مفاد این تعهد، اعم از اینکه شرکت فرهنگ و توسعه کندو راسا یا به واسطه زیر مجموعه ها و شرکتهای تابعه خود، مرتکب شوند، علاوه بر متعهد بودن در برابر شرکت کیش سل پارس، منفردا پاسخگوی نهادهای ذی ربط و اشخاص حقوق خصوصی و عمومی از هر بابتی خواهد بود. تصویر رنگی اصل از پشت و روی کارت ملی جدید نماینده یا کارت ملی قدیم با رسید تعویض کارت ملی نماینده. بخش خالی در فرم باقی نماند و در صورت نداشتن اطلاعات، هرگزینه از کلمه ندارد استفاده شود. در صورت تکرار تخلف، جریمه نقدی 200 ریالی به ازای هر پیامک و مبلغ سیصد میلیون ریال به عنوان جریمه لحاظ و اخذ می گردد و در مرحله بعد شماره ای که از آن تخلف صورت گرفته سلب امتیاز شده و منجر به قطع همکاری دائم با متخلف خواهد شد. در صورت بروز هر نوع تخلف از مفاد این تعهد، اعم از اینکه شرکت ……………………………………… رأسا یا به واسطه زیرمجموعه ها و شرکتهای تابعه خود، مرتکب شوند؛ علاوه بر متعهد بودن در برابر شرکت …………………………… ، منفردا پاسخگوی نهادهای ذیربط و اشخاص حقوق خصوصی و عمومی از هر بابتی خواهد بود.
شرایط مورد نیاز برای خدماتی سازی خط چیست ؟
بعنوان مثال درصورتیکه جامعه هدف شما مجله خبری ارسال پیامک 24 یک سایت یا یک اپلیکیشن می باشند، حتما نام سایت و یا اپلیکیشن در این قسمت درج شود. کلیه تعهدنامه ها به صورت تایپ شده ارائه گردد وبه صورت اسکن شده و با کیفیت مناسب ارسال شود و هرگونه عکس با کیفیت پایین، قابل پذیرش نمی باشد. مستند حاضر جهت ارائه راهنمایی های لازم درخصوص شرایط خدماتی شدن شماره ( قابلیت عبور ازلیست سیاه) می باشد که به حضورتان ارائه می گردد. برای مردم سخت شده است ما شما را از امکانات و مزایا و معایب این پنل ها آشنا می کنیم تا بتوانید تصمیم درستی در تبلیغات کسب و کار خود بگیرید. زمانبندی تبدیل خطوط خدماتی از طرف اپراتورها مشخص میشود و این زمان فقط در اختیار اپراتور مربوطه میباشد. تغییر خواهد کرد و پیامک خدماتی شدن خط برای شما ارسال خواهد شد.
- این خطوط تنها قابلیت ارسال داشته و امکان دریافت پیامک را ندارند.
- می توانید با مخاطبین خود در ارتباط باشید و اطلاعات لازم کسب و کارتان را در اختیار آنها قرار دهید.
- زمانبندی تبدیل خطوط خدماتی از طرف اپراتورها مشخص میشود و این زمان فقط در اختیار اپراتور مربوطه میباشد.
- ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی به هیچ وجه امکان پذیر نیست.
- سرعت بالا در ارسال پیامک، بالا بودن تعداد ارسال های موفق، ارائه گزارشات ارسالی دقیق و قابلیت دریافت شماره دلخواه از مهم ترین ویژگی های این خطوط میباشد.
- ۱٫ این خط عمومی بوده و فقط با آن امکان ” ارسال” پیامک را دارا هستید.
در ادامه چندین مثال از کاربرد خط خدماتی توضیح داده شده که میتواند تاثیر مهم این سیستم را در راهبرد های کسب و کار شما به نمایش بگذارد. ۳-در صورت عدم رعایت قوانین خطوط خدماتی از پنل کاربر حذف خواهد شد. علیرغم ارسال لیست مشترکان، درصورتیکه مشترکی از دریافت هرگونه پیامک شکایت کرده باشد، ولی تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشود، شماره از لیست سفید خارج شده، مسئولیت عواقب بعدی برعهده مالک شماره خواهد بود. اگر تاکنون آشنایی کاملی با خط خدماتی پیدا نکردهاید، مقالۀ پیشین را بخوانید تا با خط و پیامک خدماتی بیشتر آشنا شوید. حال برویم سراغ نحوه خدماتی کردن خطوط تبلیغاتی و آن را گام به گام یاد بگیریم.
خطوط 2000 قابلیت تبدیل شدن به خطوط خدماتی را دارند و مدت زمان لازم برای خدماتی شدن این سرشماره 60 روز است. شماره های خدماتی متعلق به شرکت ها، دفاتر و سازمانهایی است که پیامکهایی با محتوای کلی، مشخص و در محدوده کاری همان مجموعه برای مخاطبانی شناخته شده که خود درخواست دریافت این پیامکها را داده اند، ارسال می کنند و محتوای آن اطلاع رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است. احتراماً طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران، از اول اردیبهشت ماه سال 1392، سرشمارههای ارسال پیامک انبوه به دو گروه تبلیغاتی و خدماتی (که شرح آن در ذیل آمده است) دسته بندی میشوند.
چرا تابان اس ام اس؟
این خط شرایط کمتری دارد و اشخاص حقیقی میتوانند از آن استفاده کنند. این خطوط با پیششماره ۹۹۹۹ ارائه میشوند و اشخاص حقوقی هم میتوانند از آن استفاده کنند. موسسهها و سازمانهای حقوقی میتوانند برای گرفتن خط خدماتی اختصاصی اقدام کنند. با ارائهٔ مدارک لازم، بعد از ۲ تا ۶ ماه، خط اختصاصی شما آماده میشود.