ارسال پیامکهای تبلیغاتی یا همان اس ام اس مارکتینگ یکی از ابزارهای قدرتمند دیجیتال مارکتینگ محسوب میشود. حال بهترین ساعات ارسال پیامک تبلیغاتی در روزهای تعطیل بین ساعات 9 الی 11 تا 12 ظهر است. در این زمان، عموما افراد از خواب بیدار شدند و فعالیتهای روزانه خود را شروع کردند و همچنین بین ساعات 18 الی 20 نیز ساعات مناسبی برای ارسال پیامک است. زمان ارسال پیامک به اندازهای مهم است که بسیاری از افراد من جمله خود من اگر در زمان نامناسبی پیامک تبلیغاتی دریافت کنیم، توجهی به آن نکرده و حتی ممکن است ارسال پیامک تبلیغاتی از این شماره را مسدود کنیم. توجه داشته باشید قانون قطعی برای زمان ارسال پیامکهای تبلیغاتی وجود ندارد. اما به صورت میانگین شما میبایست زمان ارسال پیامکهای تبلیغاتی خود را با توجه به وقت و نوع فعالیت اکثر مخاطبین یا مشتریان خود در نظر بگیرید.
چگونه پنل پیامکی پیام رسان را تهیه کنیم ؟
با استفاده از گزارشهایی که از پنل پیامکی دریافت میکنید میتوانید تحلیل کنید که پیامکهای ارسالی در چه ساعتهایی Deliver شده یا مشتری در چه زمانهایی روی لینک شما کلیک کرده است. بر این اساس میتوانید زمانهای بهتری را برای ارسال در نظر بگیرید. تقسیمبندی به شما امکان میدهد از تبلیغات پیامکی خود ارزش بیشتری کسب کنید. بر اساس جنسیت، سن، کشور و غیره، میتوانید پیامهای متفاوتی برای گروههای خاصی از افراد ارسال کنید. این منجر به اعتماد بیشتر از طرف مشتریان شما و تجربه خرید بهتر برای آنها میشود.
با این شیوه مجله خبری ارسال پیامک 24 مطمئن باشید که تبلیغات شما خوانده شده و موثر واقع میشوند. در ابتدا باید بدانید شما برای ارسال پیامکهای تبلیغاتی نیازی به مراجعه به مخابرات یا مراکز مربوطه ندارید. تنها با خرید پنل اس ام اس یا پیامک تبلیغاتی میتوانید خیلی راحت، پیامهای تبلیغاتی خود را ارسال کنید.
- هدف بسیاری از پیامک های تبلیغاتی، برندینگ یک مجموعه است؛ این پیامک ها به هدف فروش یک محصول ارسال نمی شود، بلکه هدف آن است که نام یک برند، یا یک مجموعه به چشم و گوش مخاطب آشنا شود.
- برای مثال اگر شما پیامکی درباره یک محصول جذاب و جدید از فروشگاه مورد علاقهتان دریافت کنید، مطمئناً برای خرید آن محصول اقدام میکنید.
- کاربران تلفن همراه به تماس های تلفنی در پیام های متنی بیش از هر کانال بازاریابی دیگر واکنش نشان میدهند.
- ارسال اس ام اس تبلیغاتی به عنوان یکی از روش های تبلیغاتی ارزان و مقرون به صرفه است که به شما کمک می کند تا به صورت مستمر تبلیغات کنید .
آنها بدون توجه به وضعیت لیست سیاه یا سفید مخابرات آنها به صورت 24 ساعته و بدون محدودیت زمانی برای همه گیرندگان ارسال می شوند. پیامک های اطلاع رسانی را می توان از طریق شماره آنها شناسایی کرد. پست الکترونیکی و صندوق های پستی در کنار نامههای junk و اسپم قرار دارند. مشتریان تنها به روز رسانی تبلیغات پیامکی پیامکی از شرکت هایی که میخواهند با آن ها تعامل داشته باشند را انتخاب میکنند، بنابراین شما میدانید که پیام را به فرد درستی ارسال میکنید.
چرا باید از اس ام اس تبلیغاتی استفاده کنیم؟
هدف از ارسال پیامک تبلیغاتی این است که شما گیرنده را درگیر کرده و تحت تاثیر قرار دهید. جهت ثبت سفارش پنل پیامکی شما نیاز به پرداخت هزینه دستمزد ارسال به هیچ واسطه ای ندارید . با استفاده از سامانه پیامکی پیام رسان می توانید خودتان به صورت رایگان ثبت نام کرده و بدون پرداخت هزینه فعالسازی ، صاحب یک پنل اس ام اس رایگان با تمامی امکانات فعال شوید . فناوري اطلاعات و ارتباطات،بستر ارزان و درعين حال بسيار موثري را در اختيـار مجريان تبليغاتي قرار داده است كه يك نمونه از ابزارهاي آن، پیامک تبلیغاتی می باشد. امروزه پیشرفت تکنولوژی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با ارائه برنامه های مختلف، امکانات گسترده ای را دراختیار مشترکین قرار می دهد و هرکدام از یک جنبه خاص پاسخگوی نیاز های مشتریان خواهند بود.
جدیدترین روش برای قطع پیامکهای تبلیغاتی