آنها بدون توجه به وضعیت لیست سیاه یا سفید مخابرات آنها به صورت 24 ساعته و بدون محدودیت زمانی برای همه گیرندگان ارسال می شوند. پیامک های اطلاع رسانی را می توان از طریق شماره آنها شناسایی کرد. پست الکترونیکی و صندوق های پستی در کنار نامههای junk و اسپم قرار دارند. مشتریان تنها به روز رسانی تبلیغات پیامکی پیامکی از شرکت هایی که میخواهند با آن ها تعامل داشته باشند را انتخاب میکنند، بنابراین شما میدانید که پیام را به فرد درستی ارسال میکنید.
به محض اینکه محصول جدیدی را به ویترین فروشگاه یا وب سایت خود اضافه می کنید، از یک کمپین پیامکی استفاده کنید تا به مخاطبان خود اطلاع دهید که می توانند شروع به خرید کنند. پس اجازه دهید تا خودشان برای بودن در یک کمپین پیامکی اعلام امادگی کنند. مثلاً هنگام یک نامنویسی اینترنتی یک چک باکس را پر کنند که میخواهند در خبرنامه شما باشند یا نه؟ یا میتوانید یا فرستادن یک پیامک از فرد اجازه بگرید که میخواهد ارسال پیامها ادامه داشته باشد یا نه. احتمالاً شما هم جمله معروف هدف، وسیله را توجیه نمیکند را شنیدهاید. این جمله در قبال تبلیغات پیامکی کاملاً صدق میکند.این که هدف شما جذب مشتری و افزایش فروش است، دلیل نمیشود به هر قیمتی به سمت خواسته خود حرکت کنید. زمانی بود که هم بسیاری از صاحبان کسبوکارها با شنیدن هزینه تبلیغات پیامکی به وجد میآمدند که سریع یک کمپین تبلیغات پیامکی راه بیندازند، هم مردم از دریافت چنین تبلیغاتی استقبال میکردند.
جدیدترین روش برای قطع پیامکهای تبلیغاتی
مجله خبری ارسال پیامک 24 پیامکهای تبلیغاتی یا همان اس ام اس مارکتینگ یکی از ابزارهای قدرتمند دیجیتال مارکتینگ محسوب میشود. حال بهترین ساعات ارسال پیامک تبلیغاتی در روزهای تعطیل بین ساعات 9 الی 11 تا 12 ظهر است. در این زمان، عموما افراد از خواب بیدار شدند و فعالیتهای روزانه خود را شروع کردند و همچنین بین ساعات 18 الی 20 نیز ساعات مناسبی برای ارسال پیامک است. زمان ارسال پیامک به اندازهای مهم است که بسیاری از افراد من جمله خود من اگر در زمان نامناسبی پیامک تبلیغاتی دریافت کنیم، توجهی به آن نکرده و حتی ممکن است ارسال پیامک تبلیغاتی از این شماره را مسدود کنیم. توجه داشته باشید قانون قطعی برای زمان ارسال پیامکهای تبلیغاتی وجود ندارد. اما به صورت میانگین شما میبایست زمان ارسال پیامکهای تبلیغاتی خود را با توجه به وقت و نوع فعالیت اکثر مخاطبین یا مشتریان خود در نظر بگیرید.
خدمات بازاریابی پیامکی «دیجیتالیست»
تصور کنید یک دندانپزشک می خواهد برای مطب خود از تبلیغات به روش ارسال پیامک انبوه استفاده کند. در نتیجه ارسال اس ام اس تبلیغاتی درمورد این کسبوکار، در طول هفته اثربخشی زیادی نخواهد داشت. یکی از روش های موثر جذب مشتری، فرستادن پیامک تبلیغاتی است که در انتخاب متن آن باید دقت کرد. در ادامه این مطلب نمونه هایی از متن های آماده تبلیغاتی که بسیار زیبا و موثر هستند را گردآوری کرده ایم. با انتخاب یکی از این متن و با کم کردن و اضافه کردن بعضی از لغات می توانید این جملات را به عنوان پیامک تبلیغاتی برای مشتریان خود ارسال کنید. پیامکهای تبلیغاتی خود را نیز میتوانید با عناوین مختلف در قالب یک پیشنهاد ویژه، کد تخفیف، شرکت در کمپین، مسابقه و یا به روزرسانیهایی که در خدمات و یا محصولات خود انجام دادید، ارسال کنید.
خط اختصاصی بدون هزینه ثبت نام
با استفاده از گزارشهایی که از پنل پیامکی دریافت میکنید میتوانید تحلیل کنید که پیامکهای ارسالی در چه ساعتهایی Deliver شده یا مشتری در چه زمانهایی روی لینک شما کلیک کرده است. بر این اساس میتوانید زمانهای بهتری را برای ارسال در نظر بگیرید. تقسیمبندی به شما امکان میدهد از تبلیغات پیامکی خود ارزش بیشتری کسب کنید. بر اساس جنسیت، سن، کشور و غیره، میتوانید پیامهای متفاوتی برای گروههای خاصی از افراد ارسال کنید. این منجر به اعتماد بیشتر از طرف مشتریان شما و تجربه خرید بهتر برای آنها میشود.
- در پنل پیامکی پیامرسان ، پنل های مختلفی برای کسب و کارهای مختلف قرارداده شده است اما پیشنهاد ما استفاده از ثبت نام رایگان برای بررسی امکانات سامانه پیامکی پیامرسان است.
- شما میتوانید پیامک های تبلیغاتی خود را به صورت انبوه به مشتریان خود ارسال کرده و گزارش تحویل از پیامک های ارسالی خود تهیه و مشاهده نمایید.
- شما بازدید کنندگان گرامی می توانید تبلیغات پیامکی خود را به تیم تخصصی رشد۳۶۰ بسپارید تا با کیفیت بالا و به درستی و اصولی برای شما انجام دهند و بتوانید بیشترین و بالاترین بازخورد را از تبلیغات پیامکی داشته باشید.
- یکی از ویژگی های مهم تبلیغات پیامکی این است که به دلیل ارزان بودن نرخ پیامک در وسعت بالا قابل اجرا است .
- پنل پیامکی کندو با گردهم آوردن همه این ویژگی ها می تواند انتخاب اول مجموعه های مختلف باشد.