نرم افزار ارسال پیامک ایده پردازان به علت ارتباط با کاربرهای نهایی به مراتب دارای امکانات بسیار بیشتری نسبت به اپراتورها است. رابط کاربری و طراحی این نرمافزار برای تمام کاربران پیامک مناسب و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد. پس از ثبت نام در پیام رسان شما صاحب یک پنل اس ام اس رایگان + خط اختصاصی 5000 هدیه + پنل پیام صوتی می شوید . متن پیامک تبلیغاتی عامل مهم دیگری است که نباید از آن چشم پوشی کرد. در عین حال متن پیام کوتاه و مختصر و در عین حال جذاب و تاثیر گذار، مهم ترین ویژگی پیامک تاثیر گذار خواهد بود.
- در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا هنوز باید از تبلیغات پیامکی استفاده کنید.
- بهتر است بدانید به طور کلی دو نوع پیامک به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی وجود دارد که شما می توانید آن را پیاده سازی کرده و برای مخاطبان خود ارسال نمایید.
- پیامی که مخاطبان دریافت میکنند باید ساده و قابل فهم باشد و هیچ نکته مبهمی را در ذهن ایشان ایجاد نکند.
- شما در ابتدای پیام این را تعیین می کنید که آیا مخاطب به ادامه پیام شما توجه کند و یا از خواندن پیامک شما صرف نظر کند.
- برای مثال اگر شما صاحب یک رستوران، کافه، فروشگاه زنجیرهای یا یک فضای تفریحی هستید، این موضوع برای شما متفاوت است.
زیبایی دیجیتال مارکتینگ این است که کانال های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای تعامل با مشتریان خود استفاده کنید. همه این کانالها به هم متصل میشوند تا یک سیستم ارتباط بازاریابی قوی را ایجاد کنند که کسبوکارها را قادر میسازد تا با مشتریان و صاحبان مشاغل در مقیاس بزرگ ارتباط برقرار کنند. در پیامکهایتان حتماً یک Call To Action یا فراخوان به عمل داشته باشید یعنی از مخاطب بخواهید کاری انجام دهد. مشتریان شما باید بدانند که چرا پیامک شما را دریافت کردهاند و باید در قبال آن چه کاری انجام دهند. پیامک مثل یک خیابان دوطرفه است و کاربران میتوانند به پیامکهای شما به راحتی پاسخ دهند. ایجاد راهی برای گفتگوی آسان میتواند به تعهد، دلبستگی، رفع ابهام و پاسخ به سؤالات احتمالی مخاطبان منجر شود.
شما میتوانید تعامل مشتری را افزایش دهید
به عنوان مثال شما میتوانید برای کاربرانی که در سایت شما ثبت نام کردند یا کالا در سبد خرید خود اضافه کرده اند. برای خوشامدگویی، یادآوری سبدخرید رها شده پیامی را ارسال نمایید که این جزئی از تبلیغات پیامکی باشد. بهتر است بدانید به طور کلی دو نوع پیامک به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی وجود دارد که شما می توانید آن را پیاده سازی کرده و برای مخاطبان خود ارسال نمایید. پیامهای متنی تبلیغاتی و پیامهای متنی تعاملی می باشند در ادامه شرح می دهیم. پیامک تبلیغاتی از جمله روش هایی است که به اینترنت محدود نشده است. بنابراین، حتی مشترکینی که از تلفن های ساده که امکان اتصال به اینترنت ندارد، استفاده می کنند، اس ام اس شما را دریافت خواهند کرد و میتوانید مطمئن باشید که پیامک تبلیغاتی شما توسط گروه بیشتری از مخاطبین خوانده شده است.
در برخی موارد ممکن مجله خبری ارسال پیامک 24ت پیدا کردن کدپستی محدوده مورد نظر کمی سخت باشد. با انتخاب شهر و محله مورد نظر از روی نقشه به راحتی ارسال پیامک انبوه خود را به شماره های ایرانسل و همراه اول انجام دهید. شما میتوانید پیامک تبلیغاتی خود را به بانک شماره های موجود که در شاخه های مختلف دسته بندی شده اند، ارسال نمایید. در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به افراد مورد نظر خود پیامک تبلیغاتی و پیام صوتی ارسال کنید . با ثبت نام رایگان در پیام رسان ، صاحب یک پنل اس ام اس رایگان با انواع امکانات جهت ارسال پیامک تبلیغاتی شوید .
تنها کافی است یک متن خوب بنویسید و با فشار دادن یک دکمه، پیامک خود را به هزاران نفر ارسال کنید. علاوه بر این میتوانید چند نوع پیامک با متنهای مختلف بفرستید و ببینید کدام متن اثر بیشتری دارد. به این ترتیب شما میتوانید پیشنهاد جذابی را در کسری از ثانیه به مشتریهای خود بدهید. چرا که در صورتی که ارسال پیامک تبلیغاتی بازدهی و بازخورد مناسب را برای بازاریابی و جذب مشتری نداشت، روز به روز به جای افزایش تقاضا برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کاهش آن مواجه می شدیم. سامانه پیامکی پیام رسان با به کارگیری کادر مجرب فروش و آشنا به علم بازاریابی، به شما کمک میکند تا علاوه بر داشتن یک پنل پیامکی هوشمند و حرفه ای، مشتریان خود را به دوستان همیشگی خود تبدیل کنید. این روزها تلفن همراه به بخش جدانشدنی زندگی هر فردی تبدیل شده است.