سامانه ارسال پیامک پنل اس ام اس رایگان پنل پیامک پیام رسان | ersalsms24

تبلیغات یا بازاریابی پیامکی که اصطلاحاً به آن اس ام اس مارکتینگ نیز گفته می‌شود یکی از پربازده‌ترین روش‌های تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات به افراد مختلف از طریق پیام کوتاه است. با استفاده از این شیوه مدرن و مفید تبلیغات، کسب و کارهای مختلف با موضوع فعالیت متنوع می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن چه که می‌خواهند و در جهت آن تلاش می‌کنند را به گوش مردم برسانند. ناگفته نماند که تبلیغات پیامکی این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا بتوانید پیام خود را برای مشتریان و افرادی که هنوز تبدیل به مشتری فروشگاه شما نشده‌اند نیز ارسال نمائید.

  • این خط زیرمجموعه ای از شرکت مگفا می باشد، شما می توانید با این شرکت تماس بگیرید و ارسال کننده پیام را بیابید.
  • اگر چند سال پیش قصد ایجاد یک کمپین تبلیغات پیامکی را داشتید شاید میتوانستید با یک پیام «سورپرایز!
  • مشتریان نمی‌خواهند مطالب عمومی و غیرمرتبط را بخوانند، پس پیام‌ها را به آفرها و تبلیغات ویژه محدود کنید، به‌علاوه پیامک خوشآمدگویی و تبریک تولد.
  • همانطور که می دانید روزانه تعداد زیادی از کسب و کارهای کوچک و بزرگ در ایران از روش ارسال پیامک تبلیغاتی بهره می برند .
  • پاسخ تایید معمولا به عنوان رسید برای انتخاب در نظر گرفته می‌شود.

چرا که مجله خبری ارسال پیامک 24 باید وقت و حوصله برای تحلیل و پردازش اس ام اس‌های تبلیغاتی شما را داشته باشند. توجه به این نکته بسیار مهم است چرا که اگر در ساعات شلوغ کاری یا در ساعات استراحت افراد برای آن‌ها اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید، قطعا وجه مناسبی برای برند شما ندارد و ممکن است مشتریان خود را نیز از دست بدهید. پیامی که مخاطبان دریافت می‌کنند باید ساده و قابل فهم باشد و هیچ نکته مبهمی را در ذهن ایشان ایجاد نکند.

افزایش مشتری

کنترل و مدیریت ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار راحت تر از سایر روش های بازاریابی است. شما با ورود به حساب کاربری و پنل پیامکی خود قادرید گزارش ها و آمارهای دقیق پیامک های ارسال شده و دریافت شده مخاطبین را مشاهده کنید. تحقیقات بسیار زیادی روی میزان تاثیر پیامک تبلیغاتی بر مخاطبین انجام گرفته است. نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از ۹۵ درصد از مخاطبینی که اس ام اس تبلیغاتی دریافت می‌کنند، آن را به طور کامل می‌خوانند.

http://easyemailmarketing.ir

می توانید در پنل خود دریافت پیام از سوی مشتری را فعال کنید تا بتوانید پاسخ آن نظر دهد و هر مشکلی را با شما در میان بگذارد. نکته بسیار مهمی که به شما پیشنهاد می کنیم حتما باید مد نظر قرار گیرد این است که اگر مشتری خرید انجام دهد ارسال پیام برای زمان تحویل راهی عالی برای اطلاع رسانی به او خواهد بود که باعث وفاداری مشتری شما می شود. پیام های تبلیغاتی برای افزایش فروش، تبلیغ یک محصول، افزایش آگاهی از برند برای مخاطبان خود ارسال کنید. شما عزیزان می توانید این پیام‌ها را برای اطلاع رسانی به مشتریان خود در هنگام عرضه محصول جدید برای فروشی تبلیغ ویژه به اشتراک گذاشتن این شرکت همچنین تبلیغات رویداد برند و … به کار ببرید. تبلیغات برای مخاطبان اشنایی با کسب و کار شما را ندارند ارسال نکنید.

هر آن چه را که باید درباره پیامک تبلیغاتی بدانید

طول یک پیامک ۷۰ کاراکتر است و شما باید تبلیغات خود را در این چارچوب قرار دهید. پیام متنی با کلمات مناسب و لینک یا دکمه CTA ، بسیار مفیدتر از یک متن طولانی و خسته‌کننده بدون اطلاعات مفید است. برای جذب مشتریان خود، بهتر است یک پیام واضح و مستقیم ارسال کنید. بررسی نگرش و عکس‌العمل افراد نسبت به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات. تقسیم بندی به شما امکان می‌دهد از تبلیغات پیامکی خود ارزش بیشتری کسب نمایید. بر اساس جنسیت، کشور و غیره می توانید پیامهای متفاوتی را برای گروههای خاص از افراد ارسال کنید.

ایجاد یک ارتباط مستقیم، شخصی و ویژه با مشتریان