رپورتاژ آگهی چیست ؟ تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت ‌ خرید رپورتاژ آگهی ارزان-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

یکی از واژه‌های پرکاربرد دنیای رنگارنگ دیجیتال مارکتینگ و سئو، رپورتاژ آگهی است. رپورتاژ یک روش موثر برای بهتر دیده شدن کسب و کارها نزد مشتریان خود در فضای موتور جستجوی گوگل است. البته موضوع به همین سادگی‌ها نیست، انتشار ریپورتاژ آگهی قاعده و قانون‌های خودش را دارد! اگر شما به دنبال رسیدن به یک پاسخ جامع برای سوال رپورتاژ آگهی چیست، هستید تا پایان این مقاله با تسمینو همراه باشید. در این مطلب، تمامی نکات مرتبط با این موضوع و راز و رمزهای داشتن یک کمپین رپرتاژ آگهی موفق را با شما درمیان خواهیم گذاشت.

انتخاب رسانه مناسب برای رپورتاژ آگهی

همچنین رپرتاژ یکی از بهترین روش‌های بازاریابی در اینترنت می‌باشد که به وسیله آن قادر خواهید بود تا اخبار خود را در برترین رسانه‌ها منتشر نمایید. از آنجایی که هماهنگی با وب‌سایت‌های مختلف کاری وقتگیر و دشوار است، پلتفرم‌هایی جهت انتشار رپورتاژ آگهی وجود دارد تا به کسب‌وکارها کمک کنند از وب‌سایت‌های منتشرکننده در حوزه‌های مختلف و لیست قیمت‌ها باخبر شوند. از این رو کسب‌وکارها جهت خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی می‌توانند راحت‌تر و مناسب‌تر تصمیم‌گیری کنند و وب‌سایت‌های مناسبی برگزینند. تریبون پلتفرم انتشار آگهی است و سعی می‌کند مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت‌ها را در اختیار کسب‌وکارها قرار دهد و پکیج های رپورتاژ آگهی ویژه‌ای طراحی کند.

رپورتاژ آگهی چیست ؟ تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت ‌ خرید رپورتاژ آگهی ارزان-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

مخاطب نباید احساس کند که وقت و توجهش با منافع مالی سایت‌ها و پلتفرم‌ها معامله شده است. حتماً در سایت یا رسانه‌ی خود، فضای مشخصی را در نظر بگیرید و به مخاطب بگویید با یک رپورتاژ روبه‌روست. مجموعه درس‌های تولید محتوا، استراتژی محتوا و دیجیتال مارکتینگ برای اعضای ویژه متمم در نظر گرفته شده‌اند. به بیان دیگر، باید مطالب رپورتاژ آگهی خود را آن‌قدر مفید و جذاب و آموزنده بنویسید که اگر مخاطب آن را خواند و دیگر هم با شما کاری نداشت و به سراغ‌تان هم نیامد، نکات بسیاری را آموخته باشد. بهترین کار این است که گزینه‌های مختلف را به چند مخاطب نشان دهید و از آن‌ها بپرسید کدام شکل از شروع متن، آن‌ها را بیشتر جذب می‌کند. معمولاً یک مشاور تبلیغاتی یا آژانس دیجیتال مارکتینگ، مجموعه‌ی متنوعی از این رسانه‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهد و چه‌بسا شما را ترغیب کند رپورتاژ خود را هم‌زمان در چند رسانه منتشر کنید.

حضور در تالارهای گفتگو و استفاده از اپلیکیشن‌هایی همچون کلاب‌هاوس منبع بسیار مناسبی برای جمع‌آوری اطلاعات در رابطه با مشتریان بالقوه به شمار می‌آید. بررسی کلمه‌های کلیدی معروف و بحث‌های متداول در این تالارها می‌تواند منبع مناسبی باشد تا به کمک آن، نظرات و برداشت‌های مخاطب را بدست آورد. پیکسل‌های رصد کننده، به طور معمول تصاویری شفاف با ابعاد ۱×۱ پیکسل هستند که در بالای تبلیغات، ایمیل‌ها، صفحات رپورتاژ آگهی و صفحات وب قرار می‌گیرند. زمانی که این پیکسل‌ها بارگذاری شوند، نمایش تبلیغ، رپورتاژ آگهی یا ایمیل را به نرم‌افزارهای تحلیلی گزارش می‌دهند. «URL رصد کننده» به ‌یک URL در صفحه سایت شما گفته می‌شود که در انتهای آن یک تگ برای رصد خرید رپورتاژ اگهی – https://goldlink.ir/p/buy-advertorial/ – قرار گرفته است. تنها تفاوتی که بین این URL و URL اصلی وجود دارد، تگی است که در انتهای آن قرار دارد.

  • هم اینکه می‌توانید پیام خود را به طیف وسیعی از مخاطبان برسانید و هم اینکه درج رپورتاژ در سایت‌های پرمخاطب و پربازدید به بهبود سئوی سایت شما کمک ویژه‌ای می‌کند.
  • یک رپورتاژ آگهی حرفه‌ای، یک آگهی فروش را بدون حس تهوع‌آور به مخاطبان عرضه می‌کند و مشتریان بالقوه را به مشتریان وفادار بدل می‌کند.
  • در نخستین تجربه‌های انتشار رپورتاژ، مهم‌ترین دستاورد شما اعداد و ارقام خواهد بود.
  • احتمالا می‌دانید که سئو سایت شامل دو بخش سئو داخلی و سئو خارجی است.

نکته بعدی که لازم است به آن توجه داشته باشید، موضوع سایتی می‌باشد که قصد خرید ریپورتاژ آگهی از آن را دارید. به این دلیل که امکان دارد ریپورتاژ آگهی شما در رابطه با یک سایت خاص و یک کسب و کار خاص باشد. در این صورت پیدا کردن سایتی که هم موضوع با سایت شما باشد و نکاتی که در بالا به آن اشاره کردیم را نیز داشته باشد، دشوار است. اولین نکته‌‌ای که باید مدنظر قرار دهید، رتبه سیمیلار وب سایت است. سیمیلار وب نام سایتی است که تمامی سایت‌هایی که در دنیا فعالیت دارند را با توجه به معیارهایی طبقه‌بندی می‌کند. این طبقه‌بندی را هم نسبت به کل جهان و هم نسبت به کشور مبدا تعیین می‌کند.

عده‌ای معتقدند که چون رپورتاژ باید شبیه آرتیکل یا محتوای معمولی باشد، استفاده از CTA این شباهت را کاهش می‌دهد. عده‌ی دیگری هم می‌گویند که وقتی هزینه می‌کنید و رپورتاژ می‌دهید، اگر CTA نداشته باشید،‌ پول‌تان را حرام کرده‌اید. یکی از بحث‌های مهم در بازاریابی محتوایی استفاده از «دعوت به اقدام» یا CTA (مخفف Call-to-Action) است. در مورد آگاهی از برند، تکلیف مشخص است و دشواری کمتری در پیش رو خواهید داشت. کافی است رپورتاژ شما حرفه‌ای باشد و بتوانید پیام خود را به شکلی متقاعدکننده به مخاطب منتقل کنید.

محصول و خدمات در مقاله به طور غیرمستقیم مطرح می‌شوند و هدف این است که مخاطب تا آخر مقاله همراهی کند و با ورود به سایت، خرید محصول و خدمات، شما را به اهدافتان برساند. در نتیجه شناخت عموم کاربران به دلیل ذهنیتی که از محتوا کسب کرده‌اند باعث در ذهن ماندن نام برند و کسب و کار می‌شود. اولا تعداد افراد زیادی از این سایت های خبری بازدید می کنند و باعث می شود که حداقل یک بار آگهی شما را بخوانند.

طول ایده‌آل رپورتاژ آگهی چقدر است؟