سلام این مورد از طریق یک ربات انجام می شود که ربات شماره ها را جمع اوری کرده از طریق وب سرویس سامانه پیامکی اقدام به ارسال پیامک تبلغاتی خودکار می شود. در روشارسال پیامک سن و جنسیتشما میتوانید به مخاطب هدفتان اگر در یک بازه سنی خاص باشد یا اگر مخاطب شما فقط بانوان یا آقایان هستند، میتوانید از این روش تبلیغات استفاده نمایید. ارسال چنین پیامک هایی از سمت مجموعه نمی باشد، از طرف کاربرانی هستند که از سرویس ارائه شده ایده پردازان استفاده میکنند.
پیامک تبلیغاتی و ارتباط مستقیم با مشتریان
البته لازم به یاد آوریست که اپراتوهای مجله خبری ارسال پیامک 24 این امکان را برای مشترکان خود فراهم کرده که در عین حالی که پیام کوتاه تبلیغاتی را مسدود کرده اما همچنان بتوانید از پیامکهای اطلاع رسانی (خدماتی) استفاده کنند. مشترکین محترم ایرانسل علاوه بر روش علاوه بر روش پیامکی که در بالا گفته شد میتوانند با شماره تلفن 700 (شماره پشتیبانی ایرانسل) تماس گرفته و از اپراتور مربوطه تقاضای لغو پیامک تبلیغاتی را اعلام کنند. برای غیرفعال سازی پیامک تبلیغاتی در ایرانسل عدد 1 را به شماره 5005 ارسال نموده و برای فعال کردن مجدد آن عدد 0 را به همان شماره 5005 ارسال کنید. کاربرانی که برای استفادههای متفاوت و گوناگون مانند دریافت اخبار و قیمت، پیگیریهای ادارات و شرکتهای مختلف نیاز به فعالسازی دوباره پیامک تبلیغاتی خود دارند کافیست که عدد 2 را به شماره 8999 ارسال کنند. تنها کافی است تا تعداد پیامک های تبلیغاتی ای را که نیاز دارید خریداری نمایید و شروع به ارسال پیامک بدون خرید پنل نمایید . در زمانهای معینی از سال، مردم نیازهای خاصتر و فوریتری دارند که باید آنها را برطرف کنند.
- از دیگر مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی نسبت به سایر روشهای بازاریابی، امکان فیلتر کردن مخاطبین هدف بر اساس نیازهای شماست.
- اس ام اس تبلیغاتی به طور مستقیم شما را با مخاطبینتان در ارتباط قرار میدهد.
- در مقالهارسال پیامک به خارج کشورمیتوانید اطلاعات بیشتری در این مورد به دست آورید و لیست کاملی از استانها و کشورهای مختلف را مشاهده کنید.
- با بکارگیری تمامی این نکات ساده اما ضروری در نگارش محتوای پیامک تبلیغاتی، شناسایی زمان درست و مخاطبان هدف برای ارسال میتوانید موفقیت خود را در بازاریابی پیامکی تضمین نمایید.
- با داشتن 3 رقم کد پستی یک ناحیه میتوانید دقیق تر پیامک انبوه ارسال کنید .
به زبان ساده تر همه هزینه ها با شماست و در صورتی که مایل باشید تا به طور مرتب محتوای ارائه شده به صورت پیامک را دریافت کنید، باید هزینۀ آن را روی قبض تلفن همراهتان بپردازید یا از شارژ موبایلتان کم شود. تبلیغات و بازاریابی از طریق اس ام اس تبلیغاتی بسیار سریع انجام می گیرد و امکان برقراری ارتباط با انبوهی از مخاطبین در مدت زمان بسیار کوتاهی برای شما فراهم است. پیامکهای تبلیغاتی خود را نیز میتوانید با عناوین مختلف در قالب یک پیشنهاد ویژه، کد تخفیف، شرکت در کمپین، مسابقه و یا به روزرسانیهایی که در خدمات و یا محصولات خود انجام دادید، ارسال کنید. یک متن تبلیغاتی جذاب، متنی است که مخاطب به راحتی با آن ارتباط برقرار کند و به پیام آن پی ببرد.
اما هنگامی که شما پیام کوتاه خدماتی ارسال میکنید همهی مخاطبان، چه آنها که دریافت پیام تبلیغاتی خود را مسدود کردهاند و چه آنها که دریافت پیام تبلیغاتی را مسدود نکردهاند میتوانند پیام را دریافت کنند. با توجه به تعریف بالا اگر یکی از دوستان ما برای ما، پیامکی با مضمون تبلیغات کسب و کار خود ارسال کند آن هم جز پیامکهای تبلیغاتی به حساب میآید. پیامک تبلیغاتی آن دسته از پیامکهایی است که با هدف بازاریابی و تبلیغات برای مخاطبان ارسال میشود. امروزه پیامک های تبلیغاتی علاوه بر مزاحمت هایی که برای افراد به بار می آورند، بعضا موجب تمام شدن شارژ گوشی موبایل کاربر شده و افراد در طولانی مدت متحمل ضررهایی می شوند.
شماره گیری کد دستوری 8999
مشتریان اغلب از لحاظ عاطفی آنقدر به خریدهایشان وابسته هستند که ترجیح میدهند بهترین محصول را به آنها بفروشید تا اینکه بخواهند قیمت کمتری برای کالا یا خدمات ضعیف بپردازند. هزینه دریافت خطوط خدماتی و خطوط تبلیغاتی تفاوتی با یکدیگر ندارد و هر دو با یکدیگر برابر است. تنها چیزی که قیمت خطوط مختلف را متفاوت میکند؛ تعداد ارقام شماره و رند بودن شماره است. در بالا انواع پیامک تبلیغاتی و پیامک خدماتی را به شما معرفی کردیم. تفاوت این دو نوع پیام چیست؟ تفاوت این دو نوع پیام در نوع خدماتی و تبلیغاتی بودن پیامک است. گزینه سوم برای جلوگیری از پیامک های تبلیغاتی که اکثر از مرکز پیامها مانند ۱۰۰۰۱۲۳۴۶ و ۲۰۰۰۰۱۲۳۴۵ و … بوده و دیگر پیامکی از این شماره ها دریافت نخواهید کرد.