راهکارهای تبلیغات برای تعمیرکاران + بایدها و نبایدها

نظرسنجی برای تعمیرکارانبا گسترش لیست اعضای خبرنامۀ پیامکی شانس خوانده شدن پیامک‌های تبلیغاتی‌تان‌ بیشتر است. از طرف دیگر فرصت خوبی هم برای ارسال کدهای تخفیف دارید. مثلاً آخر فصل، بهترین موقع برای سرویس و چکاپ اتومبیل، وسایل سرمایشی و گرمایشی، لوازم صنعتی و … است. می‌توانید با ارسال یک پیام کوتاه، مختصر و مفید کدهای تخفیف ویژه و فصلی را برای مشتریان ارسال کنید. این کار سه حسن دارد:

  • برخی از مخاطبان، کدهای تخفیف شما با دیگران به اشتراک می‌گذارند
  • مشتریان قدیمی با دریافت کد تخفیف به خرید از شما ترغیب می‌شوند
  • مشتری جدید جذب خواهید کرد

دسترسی به بانک شماره به‌روز و جامع

پیش از آشنایی با نقش خبرنامه تبلیغات برای تعمیرکاران بیایید با خود خبرنامه را آشنا شوید. احتمالاً شما هم بارها با پیامک زیر مواجه شدید:

 با ارسال عدد یا عبارت گفته شده به شماره سامانه می‌توانید عضو خبرنامۀ پیامکی ‌شوید و هر از چندگاهی پیامک‌های خوبی را از آن‌ها دریافت ‌کنید. تعمیرکاران عزیز اگر سایت داشته باشند، در همان صفحۀ اول سایت و زمان ثبت‌نام می‌توانند گزینۀ دریافت پیامک هم قرار دهند و کاربران را عضو خبرنامۀ پیامکی خود کنید.

شاید بپرسید که سایت چه کمکی به تبلیغات برای تعمیرکاران می‌کند! در این دوره که همۀ کارها با سرعت فوق‌العاده‌ای به طرف فروش آنلاین پیش می‌روند، کسب‌وکارهایی که سایت نداشته باشند، کم‌کم باید از دنیای تجارت خداحافظی کنند.

اگر قصد دریافت آخرین خبرها، تخفیفات، جشنواره‌ها و … را دارید، عدد 1 را به شماره پیامک 30002145 ارسال کنید

در این روزها ما لباس‌هایمان را آنلاین سفارش می‌دهیم. از داروخانه اینترنتی خرید می‌کنیم و سفارش‌های سوپرمارکت را از طریق اپلیکیشن پرداخت می‌کنیم. تکنولوژی و اینترنت زندگی انسان امروز را احاطه کرده است و این موضوع ساختن سایت را به یک ضرورت تبدیل کرده است.

تبلیغات گوگل یا گوگل ادز، همان تبلیغاتیست که گاهی اوقات هنگام جستجو در صفحه نتایج گوگل با آن‌ روبرو می‌شویم. اگر دقت کرده باشید، کنار برخی نتایج کلمه سبز رنگ Ad قرار گرفته که نشان ‌دهندۀ تبلیغاتی بودن آن‌ها است. در واقع کاربر با پرداخت مبلغ مشخصی به سایت گوکل از آن‌ها می‌خواهد تا برای کارش تبلیغ کند و سایتش را در نتایج بالاتری نشان دهند.

اگر می‌خواهید تعمیرگاهتان حسابی رونق بگیرد، باید حتماً به فکر راه‌اندازی سایت باشید و بعد سراغ بازاریابی پیامکی بروید. برای دریافت پنل، با توجه به خدمات، پشتیبانی حرفه‌ای و البته تعرفه مناسب، سامانه ملی پیامک را معرفی می‌کنم.

در این مقاله مفصل دربارۀ 4 راه اصلی تبلیغات برای تعمیرکاران صحبت کردیم. به بایدها و نبایدها پرداختیم و ایده‌هایی را برایتان آوردیم تا برای جذب مشتری و افزایش فروش از آن استفاده کنید. پس با ما همراه شوید.

به راه‌اندازی سایت فکر کنید

راهکارهای تبلیغات برای تعمیرکاران + بایدها و نبایدها

بعد از گذشت مدت زمان مشخصی از تبلیغات برای تعمیرکاران وقت آن رسیده که سراغ نظرسنجی بروید. با نظرسنجی می‌توانید از کیفیت کار و خدماتی را که ارائه کردید، مطلع شوید.

تعمیرکار موبایل یا لوازم خانگی هستید؟ ماشین تعمیر می‌کنید یا کارگاه تعمیرات لوازم برقی دارید؟ خب فرقی نمی‌کند! تعمیرکار هر وسیله‌ای که تبلیغات برای تعمیرکارانهستید، به انواع روش‌ها و راهکارهای تبلیغات برای تعمیرکاران نیاز دارید تا بتوانید کسب‌وکارتان را رونق بدهید، مشتری جذب کنید و سود بیشتری داشته باشید.

مجموعه پرتال یکی از سایت‌سازهای ایرانی و حرفه‌ای است که با استفاده از آن می‌توانید، هر نوع سایتی از معمولی تا پیشرفته را داشته باشید. در ضمن با استفاده از 7 روز تست رایگان هم می‌توانید راه‌اندازی سایت با پرتال را محک بزنید.

استفاده از تبلیغات گوگل

خب، با توجه به مطالبی که دربارۀ تبلیغات برای تعمیرکاران خواندید، پیشنهاد شما چیست؟

تبلیغات پیامکی تعمیرکارانبا نظرسنجی می‌توانید از مشتری بخواهید که نظرش را به شما بگوید، به کارتان امتیاز بدهد و چنانچه انتقاد یا پیشنهادی دارد آن را برای شما ارسال کنید. فراموش نکنید که بدون وجود مشتری کسب و کار شما هم وجود نخواهد داشت، پس قطعاً نظرات مشتریان مهم و تعیین‌کننده است.

جمع‌بندی

حالا شاید بپرسید که استفاده از گوگل ادز چه فایده‌ای در تبلیغات برای تعمیرکاران دارد! خیلی ساده است. وقتی یکی از 5 نتیجه اول گوگل باشید، کاربر بعد از سرچ کردن برای یافتن سایت مناسب تعمیر و … به احتمال خیلی زیاد روی سایت شما کلیک می‌کند. حالا اگر سایت جذاب و با کیفیتی داشته باشید، محتواهای مناسبی ارائه دهید و البته سطح کارتان استاندارد و بالا باشد، به راحتی مشتری جذب می‌کنید.

می‌توانید متن پیامک جذابی با کلمات تاثیرگذار را به عنوان معرفی کسب‌وکارتان بنویسید و بعد به‌صورت انبوه ارسال کنید. حالا فایده این کار چیست؟ با ارسال پیامک انبوه، پیامک تبلیغاتی شما به دست تعداد زیادی از مخاطبان که ممکن است به خدمات شما نیاز داشته باشند، می‌رسد.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه

برای دریافت فوری پنل می‌توانید در صفحه اصلی سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید و با تیم فروش دربارۀ تبلیغات برای تعمیرکاران صحبت کنید.

ار طرف دیگر، سایت به قدری در بازاریابی تاثیر دارد که اگر از آن‌ استفاده کنید، تاثیرش را به خوبی روی میزان فروشتان متوجه خواهید شد. مثلاً سایت Pinwork نمونۀ فوق‌العاده‌ از سایت‌هایی است که خدمات تعمیر لوازم مختلف را ارائه می‌کند. پیشنهاد می‌کنم پیش از راه‌اندازی سایت، حتماً سری به pinwork بزنید و با بخش‌های مختلف آن آشنا شوید تا بهتر بتوانید برای راه‌اندازی سایتتان برنامه‌ریزی کنید.

استفاده از سایت‌ساز

برای استفاده از تبلیغات گوگل حتماً باید سایت داشته باشید و البته سایتتان استاندارهای لازم را داشته باشد. اگر دوست داشتید با نحوه استفاده از گوگل ادوردز و قوانین آن آشنا شوید مطلب «تبلیغات گوگل یا ادورز چیست؟» را بخوانید.

بازاریابی پیامکی

مثلاً اگر تعمیرگاه ماشین دارید، آدرس مغازه و خدماتتان را به برای بانک شماره محله‌های اطراف ارسال کنید. همچنین می‌توانید از قسمت ارسال هدفمند به مشاغل و اصناف خاصی پیامک بفرستید و تبلیغات هدفمندی داشته باشید.

امکان نظرسنجی

تبلیغات برای تعمیرکارانبازاریابی پیامکی پیشنهاد دیگر تبلیغات برای تعمیرکاران است. در اس ام اس مارکتینگ اول از همه باید ارسال انبوه، یعنی ارسال پیام در تعداد بالا، داشته باشید.

در بازاریابی پیامکی به بانک شماره‌های به‌روز دسترسی خواهید داشت. می‌توانید برای ارسال کد تخفیف، معرفی کسب‌وکارتان با خدماتی که قرار است به تعمیرگاه اضافه کنید، از این بانک شماره استفاده کنید.

تبلیغات برای تعمیرکاراناگر راه‌اندازی سایت برایتان سخت است، نگران نباشید. سایت‌ساز پرتال ابزاریست که با آن می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به دانش و مهارت برنامه‌نویسی خاصی، سایت دلخواه خودتان را فقط با چند کلیک بسازید.

توجه کنید که ارسال پیامک انبوه اصول خاص خودش را دارد و نباید وقت و بی‌وقت برای مشتریانتان پیامک بفرستید. در این روش تبلیغاتی باید برنامه زمانی داشته باشید و پیشنهاد می‌کنیم در این مورد مقالۀ ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه را حتماً بخوانید.

خبرنامۀ پیامکی خود را گسترش دهید