راز افزایش فروش با تبلیغات هدفمند آژانس تبلیغاتی رسانه نما | ersalsms24

با ارائه تبلیغاتی که هدفمند هستند، اطمینان بیشتری خواهید داشت که، فقط افرادی که مشتریان اصلی شما هستند، بتوانند تبلیغات شما را مشاهده کنند، که در نتیجه باعث افزایش کارایی و کاهش هزینه ها می­شود. تبلیغات هدفمند به برندها این امکان را می‌دهد که با افرادی که به محصولات آن‌ها علاقه‌مند هستند تعامل داشته باشند. این کار به آن‌ها امکان می‌دهد زمان و پول کمتری را برای نمایش تبلیغات به افرادی که به‌احتمال‌زیاد مشتری نمی‌شوند تلف کنند. تبلیغات هدفمند بخشی از فعالیت‌های فروش و بازاریابی محسوب می‌شود. در واقع هر هزینه‌ای که در زمینه تبلیغات صرف می‌شود نوعی سرمایه‌گذاری برای کسب و کار است.

۲) ایجاد آگاهی از برند

اینفلوئنسر انتخاب‌شده از سمت شما، برحسب سناریویی که در هنگام ساخت کمپین در پلتفرم جریان در مرحله محتوا شرح می‌دهید، برای شما اقدام به تولید محتوا در قالب پست یا استوری (بسته به انتخاب شما دارد) می‌کند. در مرحله بعد اینفلوئنسر محتوای آماده شده را برای شما در پنل بارگذاری می‌کند تا شما آن را بررسی کرده و تایید یا رد کنید. تبلیغات کانتکستی معمولا به این فرمت هدفمند می‌شود که شما محصول یا محتوای تبلیغاتی‌تان را نزدیک به محتوایی مشابه و یا مرتبط به محصول خودتان قرار می‌دهید. مثلا اگر کار شما تعمیر لباسشویی است می‌توانید تبلیغات‌تان را در صفحاتی از وبسایت‌های مختلف نمایش دهید که در عنوان صفحه کلمه لباسشویی استفاده شده باشد.

مطالب مرتبط

این کار باعث می‌شود که مشتریان احتمالی که از سایت بازدید کرده‌اند کم کم به سمت خرید سوق داده شده و به یک خریدار و مشتری واقعی تبدیل شوند. فرقی نمی‌کند بخواهید به صورت مستقیم یا غیرمستقیم تبلیغ کنید، مهم این است که محتوای شما متناسب با گروه هدف و به صورت شفاف و صریح باشد. بازاریابی محتوایی نیز در تبلیغات هدفمند نقش اساسی دارد و البته اگر نتوانید محتوای درست و مرتبط تولید کنید، حتی اگر مخاطبان هدف را با دقت شناسایی کرده باشید، همچنان احتمال شکست وجود دارد.

http://easyemailmarketing.ir

یا از کوکی‌ها استفاده می‌کنند یا این اطلاعات را به صورت مستقیم و توسط فرم‌ها از کاربران می‌گیرند و یا از پلتفرم‌های که این اطلاعات را دارند استفاده می‌کنند. تبلیغات‌تان را صرفا به کاربران شهرهای مختلف یا بازه‌های سنی موردنظرتان محدود کنید. یا مثلا تبلیغات‌تان را به کسانی نمایش دهید که در دو هفته اخیر هشتگ‌های مربوط به کسب و کار شما را جستجو کرده‌اند. مثلا اگر اپلیکیشنی برای فروش کفش دارید می‌توانید کاربرانی را انتخاب کنید که کفش و یا هشتگ‌های مرتبط به آن را سرچ کرده‌اند. تبلیغات به‌منظور متقاعد کردن افراد برای فروش محصول یا خدمات است.

  • در سال ۲۰۱۰، IBM نرم افزاری را توسعه داد که با جمع‌آوری اطلاعات از تلفن و کارت‌های اعتباری، تبلیغات را بر اساس آنچه در گذشته خریداری کرده‌اید به شما نمایش دهد.
  • بسیاری از تبلیغات در فیسبوک دارای یک دکمه هستند که اگر روی آن کلیک کنید، ممکن است آن تبلیغ در صفحات دوستانتان در فیس‌بوک نشان داده شود.
  • تبلیغات هدفمند را می‌توانی اینطور تعریف کرد که نوعی از تبلیغات آنلاین است که بر ویژگی‌های خاص، علایق و ترجیحات مصرف کننده تمرکز دارد.
  • بلاگمهدی عراقی آکادمی دیجیتال مارکتینگبا هدف رشد توسعه افراد به صورت رایگان در زمینه های آموزش سئو وآموزش دیجیتال مارکتینگراه اندازی شده است.
  • اخذ مجوزهای لازم برای تبلیغات و ارائهٔ آگهی در سطح شهر که معمولاً با دردسرهای زیادی نیز همراه است.

مجله خبری ارسال پیامک 24 سرمایه گذاری شما در تبلیغات هدفمند به نیازها، اهداف و بودجه شما بستگی دارد. هنگامی که هدف و رویکرد خود را شناختید، وقت آن است که مخاطبان کمپین تبلیغات هدفمند خود را به وضوح تعریف کنید. برای اینکه تبلیغات دیجیتال مؤثرتر باشد، مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید و محتوای شخصی سازی ارائه دهيد که با علایق، خواسته ها و نیازهای آنها يكي باشد. قبل از ایجاد هر کمپینی، شناسایی و درک اینکه مشتریان شما (مخاطبان هدف) چه کسانی هستند و کجا و چه زمانی آنها را پیدا کنید، اولین و مهمترین قدم است. هرچه استراتژی هدف گذاري مخاطب شما خاص تر باشد، ایجاد خلاقیت های تبلیغاتی مرتبط آسان تر خواهد بود و در نتیجه عملکرد بهتری خواهید داشت. این توصیه مشابه توصیه قبلی است، اما فقط برای کسانی مناسب است که مخاطبان وفاداری در فیس بوک دارند.