راز افزایش فروش با تبلیغات هدفمند آژانس تبلیغاتی رسانه نما | ersalsms24

مجله خبری ارسال پیامک 24‌های تبلیغاتی با دانستن ویژگی‌های اصلی و رفتار آنلاین شما می‌توانند تبلیغات هدفمند را در وب‌سایت‌های مختلف به شما نشان دهند. به‌عنوان‌مثال، اگر شما اغلب محصولات آرایشی را در وب‌سایت دیجی کالا مرور می‌کنید، ممکن است تبلیغات سایر خرده‌فروشان لوازم‌آرایشی را در پلتفرم‌های آنلاین مختلف ببینید. منظور از تبلیغات هدفمند، ارسال تبلیغات به کاربران وب بر اساس رفتار آنلاین، جمعیت‌شناسی و سابقه خرید آن‌هاست. تبلیغات هدفمند شامل اطلاعاتی است که کاربران به‌طور صریح به اشتراک گذاشته‌اند و همچنین شامل داده‌هایی است که می‌توان در مورد آن‌ها از طریق ویژگی‌های رفتاری یا جمعیتی ضمنی استنباط کرد.

فرآیند سایت تبلیغات آگهی

معمولاً هدف اولیه و اصلی کمپین‌های تبلیغات هدفمند، جذب مشتریان جدید است. اما همیشه نمی‌توان این هدف را بهترین استراتژی در نظر گرفت جون طبق آمارها، احتمال خرید مشتریان جدید بین 5 تا 25 درصد است، در حالیکه مشتریان وفادار با احتمال بین 60 تا 70 درصد از شما خرید می‌کنند. در نتیجه برای افزایش فروش و نرخ بازگشت سرمایه، مشتریان فعلی خود را هدف قرار دهید.

  • اما استفاده از تبلیغات محیطی یک تفاوت عمده با برخی از روش‌های دیگر دارد و آن تفاوت این است که در تبلیغات محیطی، قبل از اینکه مشتری به مرکز خرید و یا بازار مراجعه نماید، نام محصول خدمات در ذهن او حک شده است.
  • تقریبا 92 درصد شرکت‌هایی که بیش از 100 کارمند دارند با رسانه‌های اجتماعی تبلیغ می‌کنند.
  • مدیران در بخش تبلیغات هزینه می کنند تا خروجی و نتیجه خوبی را به دست بیاورند.
  • شخصی‌سازی خریدهای تکراری را افزایش می‌دهد، به‌طوری‌که ۴۴ درصد از مشتریان با شخصی‌سازی تبلیغات به خریداران تکراری تبدیل می‌شوند.
  • برای دریافت بهترین نتیجه باید بدانید برای ارسال پیامک به عده‌ای خاص از چه راه‌کارهایی کمک گرفت.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تقویت انتشارات ارگانیک خود در این شبکه، راهنمای ما در تبلیغات اینستاگرام را دنبال کنید. یک هدف را انتخاب کنید می‌ توانید تبلیغات صفحه فیس ‌بوک را انتخاب کنید، بازدید کنندگان و سرنخ‌ های بیشتری از وب‌ سایت به دست آورید، یا کسب ‌و کار خود را به صورت محلی تبلیغ کنید. آنها پرسش‌های جستجو و عادت‌های کاربران را تجزیه و تحلیل می ‌کنند تا از این داده‌ها برای نمایش تبلیغات پولی در صفحه نتایج موتور جستجو استفاده کنند. پلتفرم های تبلیغاتی می توانند داده ها را از منابع مختلف جمع آوری کنند.

اجرای یک استراتژی مناسب برای تبلیغ هدفمند محصولات

آن گاه با توجه به راه‌های تبلیغاتی و میزان قابل دسترس بودن آن برای مشتریان می‌توانید راه‌های تبلیغاتی مناسب را که منجر به بیشترین فروش خواهند شد، شناسایی کرده و شروع کنید. ریتارگتینگ یک ابزار ضروری برای بازاریابان دیجیتال است زیرا روی مشتریانی که قبلا به برند علاقه نشان داده‌اند یا با آن تعامل داشته‌اند، سرمایه‌گذاری می‌کند. این کار با مرتبط کردن مجموعه‌هایی از پیام‌های تبلیغاتی (تبلیغات نمایشی، ایمیل‌ها، تبلیغات شبکه‌های اجتماعی و غیره) با رفتارهای داده‌شده زمانی که مشتری در حال تعامل با یک برند است، کار می‌کند. به‌عنوان‌مثال، مشتری که یک جفت کفش ورزشی می‌خرد احتمالا با تبلیغاتی در مورد سایر لوازم ورزشی مورد هدف قرار می‌گیرد. تبلیغات هدفمند محتوای تولیدشده یک برند را به حداکثر بهره‌وری می‌رساند. تبلیغات عمومی نسبت به مزایای عینی آن دارای بهره‌وری کم و اغلب پرهزینه است، اما تبلیغات هدفمند به تمرکز منابع بر روی گروه‌های مخاطبان باارزش کمک می‌کند.

http://easyemailmarketing.ir

به عنوان مثال، اگر اطلاعات مربوط به اتومبیل‌های جدید را در یک موتور جستجو یا وب سایت سرچ ‌کنید یا لباس جدیدی را به صورت آنلاین بخرید، ممکن است تبلیغات مربوط به موارد جستجو شده در سایت های مختلف به شما نمایش داده شوند. عموما با روش های مختلفی مانند کمپین سرچ، ریمارکتینگ و … می‌توان آگهی هدفمندی در موتور جستجو ایجاد کرد. تبلیغات هدفمند راهی برای اجرای تبلیغات بر اساس اطلاعات جمعیتی، تاریخ خرید قبلی مصرف کنندگان یا رفتار آنها است. تبلیغات هدفمند را می‌توانی اینطور تعریف کرد که نوعی از تبلیغات آنلاین است که بر ویژگی‌های خاص، علایق و ترجیحات مصرف کننده تمرکز دارد. تبلیغ‌کنندگان با ردیابی فعالیت شما در اینترنت، این اطلاعات را کشف می‌کنند. به منظور مورد هدف قرار دادن مخاطب که ممکن است به یک محصول یا خدمات در حال تبلیغ علاقه مند باشند، تبلیغ کنندگان از داده های جمع آوری شده کاربر استفاده خواهند کرد.

آیا تبلیغات هدفمند می‌توانند ما را در دستگاه‌های مختلف دنبال کنند؟