خط خدماتی چیست و شرایط خدماتی سازی خطوط ارسال پیامک | ersalsms24

در صورت بروز هر نوع تخلف از مفاد این تعهد، اعم از اینکه شرکت فرهنگ و توسعه کندو راسا یا به واسطه زیر مجموعه ها و شرکتهای تابعه خود، مرتکب شوند، علاوه بر متعهد بودن در برابر شرکت کیش سل پارس، منفردا پاسخگوی نهادهای ذی ربط و اشخاص حقوق خصوصی و عمومی از هر بابتی خواهد بود. تصویر رنگی اصل از پشت و روی کارت ملی جدید نماینده یا کارت ملی قدیم با رسید تعویض کارت ملی نماینده. بخش خالی در فرم باقی نماند و در صورت نداشتن اطلاعات، هرگزینه از کلمه ندارد استفاده شود. در صورت تکرار تخلف، جریمه نقدی 200 ریالی به ازای هر پیامک و مبلغ سیصد میلیون ریال به عنوان جریمه لحاظ و اخذ می گردد و در مرحله بعد شماره ای که از آن تخلف صورت گرفته سلب امتیاز شده و منجر به قطع همکاری دائم با متخلف خواهد شد. در صورت بروز هر نوع تخلف از مفاد این تعهد، اعم از اینکه شرکت ……………………………………… رأسا یا به واسطه زیرمجموعه ها و شرکتهای تابعه خود، مرتکب شوند؛ علاوه بر متعهد بودن در برابر شرکت …………………………… ، منفردا پاسخگوی نهادهای ذی­ربط و اشخاص حقوق خصوصی و عمومی از هر بابتی خواهد بود.

این خط شرایط کمتری دارد و اشخاص حقیقی می‌توانند از آن استفاده کنند. این خطوط با پیش‌شماره ۹۹۹۹ ارائه می‌شوند و اشخاص حقوقی هم می‌توانند از آن استفاده کنند. موسسه‌ها و سازمان‌های حقوقی می‌توانند برای گرفتن خط خدماتی اختصاصی اقدام کنند. با ارائهٔ مدارک لازم، بعد از ۲ تا ۶ ماه، خط اختصاصی شما آماده می‌شود.

http://easyemailmarketing.ir

در ادامه چندین مثال از کاربرد خط خدماتی توضیح داده شده که میتواند تاثیر مهم این سیستم را در راهبرد های کسب و کار شما به نمایش بگذارد. ۳-در صورت عدم رعایت قوانین خطوط خدماتی از پنل کاربر حذف خواهد شد. علیرغم ارسال لیست مشترکان، درصورتی‌که مشترکی از دریافت هرگونه پیامک شکایت کرده باشد، ولی تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشود، شماره از لیست سفید خارج شده، مسئولیت عواقب بعدی برعهده مالک شماره خواهد بود. اگر تاکنون آشنایی کاملی با خط خدماتی پیدا نکرده‌اید، مقالۀ پیشین را بخوانید تا با خط و پیامک خدماتی بیشتر آشنا شوید. حال برویم سراغ نحوه خدماتی کردن خطوط تبلیغاتی و آن را گام به گام یاد بگیریم.

شرایط دریافت خط خدماتی چیست؟

مجله خبری ارسال پیامک 24وط 2000 قابلیت تبدیل شدن به خطوط خدماتی را دارند و مدت زمان لازم برای خدماتی شدن این سرشماره 60 روز است. شماره های خدماتی متعلق به شرکت ها، دفاتر و سازمانهایی است که پیامکهایی با محتوای کلی، مشخص و در محدوده کاری همان مجموعه برای مخاطبانی شناخته شده که خود درخواست دریافت این پیامکها را داده اند، ارسال می کنند و محتوای آن اطلاع رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است. احتراماً طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران، از اول اردیبهشت ماه سال 1392، سرشماره‌های ارسال پیامک انبوه به دو گروه تبلیغاتی و خدماتی (که شرح آن در ذیل آمده است) دسته بندی می‌شوند.

  • با فعال سازی خطوط 9999 کاربران حقیقی نیز بدون نیاز به ارائه سفته و صرفاً با داشتن اینماد می‌توانند خط خدماتی اختصاصی دریافت و فعال نمایند.
  • طبق اعلام اپراتور ۱۲ ارسال سفته برای سازمان های دولتی الزامی است.
  • هرگونه ارسال پیامك كه بدون رضایت صاحب تلفن همراه و بدون اطﻼع ایشان صورت گیرد، پیامك تبلیغاتی محسوب می شود و ارسال اینگونه پیام ها برای مخاطبانی كه خود درخواست عدم دریافت این پیامك ها را داده اند امكان پذیر نیست.
  • فصل اس ام اس خط خدماتی بدون نیاز به سفته را در اختیار شما میگذارد تا بتوانید پیامک های اطلاع رسانی مانند اعتبار سنجی و … ارسال کنید.

جهت فعال سازی خط کافیست از بخش پشتیبانی پنل کاربری درخواست خود را در قالب تیکت ارسال نمایید. فعالسازی خط غیر متناظر ۰۲۱-۰۲۶ باید بصورت حقوقی صورت گیرد تا برای خدماتی شدن اقدام گردد وخطوط ثبت شده حقیقی خدماتی نمیشوند. خطوط متناظر هم باید شماره تلفن ثابت در مخابرات حقوقی ثبت شده باشد. 2- لطفادر فایل اکسل زیر مشخصات خط اختصاصی ومضمون متن پیام ارسالی را به همراه دیتابیس شماره های خود ارسال بفرمائید. این فایل حاوی شماره است و نیاز نیست اطلاعات دیگری در آن ارائه کنید. ارسال گواهی امضاء برای تمامی خطوط الزامی می‌باشد، جهت ادارات و ارگان‌های دولتی تنها معرفی نامه رسمی در سربرگ اداره ارسال گردد کافیست.

شرایط دریافت خطوط خدماتی چیست؟