خط خدماتی چیست؟ شرایط دریافت خط خدماتی چگونه است؟ فصل اس ام اس | ersalsms24
انتشار: بهمن 27، 1402
بروزرسانی: 04 تیر 1404

خط خدماتی چیست؟ شرایط دریافت خط خدماتی چگونه است؟ فصل اس ام اس | ersalsms24

خطوط 2000 قابلیت تبدیل شدن به خطوط خدماتی را دارند و مدت زمان لازم برای خدماتی شدن این سرشماره 60 روز است. شماره های خدماتی متعلق به شرکت ها، دفاتر و سازمانهایی است که پیامکهایی با محتوای کلی، مشخص و در محدوده کاری همان مجموعه برای مخاطبانی شناخته شده که خود درخواست دریافت این پیامکها را داده اند، ارسال می کنند و محتوای آن اطلاع رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است. احتراماً طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران، از اول اردیبهشت ماه سال 1392، سرشماره های ارسال پیامک انبوه به دو گروه تبلیغاتی و خدماتی (که شرح آن در ذیل آمده است) دسته بندی می شوند.

  • امضا و مهر نیز بایستی کاملا واضح و مشخص باشد و بر روی نوشته ها درج نگردد.
  • مشخص ودر محدوده کاری همان مجموعه برای مشرکین شناخته شده که خود انها درخواست دریافت این پیامک هارا داده اند ارسال میکنند بعلاوه محتوای ان اطلاعات رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده میباشد .
  • در پائین قسمت “موضوع و محتوای پیامک خدماتی” حتماً یک نمونه از پیامک های خود را بنویسید و علاوه بر نمونه پیامکی که می نویسید، موضوع و محتوای آن را هم به طور کامل مشخص کنید.
  • در حال حاضر خطوط 9999 (سامانتل) بدون نیاز به سفته خدماتی می شوند.
  • ارسال هر پیامک تبلیغاتی از خطوط خدماتی به مشترکین لیست سیاه، جریمه نقدی 100 ریالی به ازای هر پیامک برای بار اول و مبلغ یکصد میلیون ریالی به عنوان جریمه در پی خواهد داشت که از مشتری اخذ خواهد شد.

مجله خبری ارسال پیامک 24 پیامک فقط برای افرادی است که ما را می شناسند و پیامک ما برایشان اهمیت دارد. برای اینکه بتوانید همین امروز پیامک خدماتی ارسال کنید و از این خطوط استفاده نمایید کافی است در سرویس پنل پیامکی تابان اس ام اس ثبت نام کنید. بر اساس این پروسه جدید ، ابتدا وضعیت حقوقی کاربر و متن های ارسالی توسط مخابرات بررسی و تایید می گردد ، بعد از آن کاربر می تواند به همه گیرنده های خود اعم از خطوط مسدود و خطوط غیر مسدود ارسال پیامک خدماتی داشته باشند . مقایسه خطوط اختصاصی و عمومی ارسال پیامک ارسال پیامک در پنل اس ام اس با خطوط پیامکی انجام می گردد که به دو دسته خطوط اختصاصی و خطوط عمومی پنل پیامکی تقسیم می گردند که در این مقاله مقایسه خواهند شد. آسانک امکانی فراهم کرده تا شما بتواند خدماتی سازی خطوط را با مراحل زیر به آسانی انجام دهید.

مراحل خطوط خدماتی

فرم درخواست خدماتی اپراتور ۲۰۰۰ در دو صفحه با فونت بزرگ تکمیل گردد. ۱۲- پس از خدماتی شدن خط بایستی لیست شماره های مشترکین در ابتدای هر ماه بروزرسانی شده و از طریق ماژول خدماتی بارگذاری شود. نحوه فعال سازی پیامک قبض خدماتی (آب، برق، گاز و تلفن)نحوه فعال سازی پیامک قبض خدماتی (آب، برق، گاز و تلفن) با... 1_قبل از ارسال تعهدنامه خط 1000 دقت کنید که حتما موارد زیر در آن رعایت شده باشد.

فعالسازی خط خدماتی عمومی

این خط شرایط کمتری دارد و اشخاص حقیقی می توانند از آن استفاده کنند. این خطوط با پیش شماره ۹۹۹۹ ارائه می شوند و اشخاص حقوقی هم می توانند از آن استفاده کنند. موسسه ها و سازمان های حقوقی می توانند برای گرفتن خط خدماتی اختصاصی اقدام کنند. با ارائهٔ مدارک لازم، بعد از ۲ تا ۶ ماه، خط اختصاصی شما آماده می شود.

جهت فعال سازی خط کافیست از بخش پشتیبانی پنل کاربری درخواست خود را در قالب تیکت ارسال نمایید. فعالسازی خط غیر متناظر ۰۲۱-۰۲۶ باید بصورت حقوقی صورت گیرد تا برای خدماتی شدن اقدام گردد وخطوط ثبت شده حقیقی خدماتی نمیشوند. خطوط متناظر هم باید شماره تلفن ثابت در مخابرات حقوقی ثبت شده باشد. 2- لطفادر فایل اکسل زیر مشخصات خط اختصاصی ومضمون متن پیام ارسالی را به همراه دیتابیس شماره های خود ارسال بفرمائید. این فایل حاوی شماره است و نیاز نیست اطلاعات دیگری در آن ارائه کنید. ارسال گواهی امضاء برای تمامی خطوط الزامی می باشد، جهت ادارات و ارگان های دولتی تنها معرفی نامه رسمی در سربرگ اداره ارسال گردد کافیست.

http://easyemailmarketing.ir