بعنوان مثال درصورتیکه جامعه هدف شما مشتریان یک سایت یا یک اپلیکیشن می باشند، حتما نام سایت و یا اپلیکیشن در این قسمت درج شود. کلیه تعهدنامه ها به صورت تایپ شده ارائه گردد وبه صورت اسکن شده و با کیفیت مناسب ارسال شود و هرگونه عکس با کیفیت پایین، قابل پذیرش نمی باشد. مستند حاضر جهت ارائه راهنمایی های لازم درخصوص شرایط خدماتی شدن شماره ( قابلیت عبور ازلیست سیاه) می باشد که به حضورتان ارائه می گردد. برای مردم سخت شده است ما شما را از امکانات و مزایا و معایب این پنل ها آشنا می کنیم تا بتوانید تصمیم درستی در تبلیغات کسب و کار خود بگیرید. زمانبندی تبدیل خطوط خدماتی از طرف اپراتورها مشخص میشود و این زمان فقط در اختیار اپراتور مربوطه میباشد. تغییر خواهد کرد و پیامک خدماتی شدن خط برای شما ارسال خواهد شد.
در ادامه چندین مثال از مجله خبری ارسال پیامک 24د خط خدماتی توضیح داده شده که میتواند تاثیر مهم این سیستم را در راهبرد های کسب و کار شما به نمایش بگذارد. ۳-در صورت عدم رعایت قوانین خطوط خدماتی از پنل کاربر حذف خواهد شد. علیرغم ارسال لیست مشترکان، درصورتیکه مشترکی از دریافت هرگونه پیامک شکایت کرده باشد، ولی تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشود، شماره از لیست سفید خارج شده، مسئولیت عواقب بعدی برعهده مالک شماره خواهد بود. اگر تاکنون آشنایی کاملی با خط خدماتی پیدا نکردهاید، مقالۀ پیشین را بخوانید تا با خط و پیامک خدماتی بیشتر آشنا شوید. حال برویم سراغ نحوه خدماتی کردن خطوط تبلیغاتی و آن را گام به گام یاد بگیریم.
شرایط خدماتی سازی خط ۰۲۱:
خطوط 2000 قابلیت تبدیل شدن به خطوط خدماتی را دارند و مدت زمان لازم برای خدماتی شدن این سرشماره 60 روز است. شماره های خدماتی متعلق به شرکت ها، دفاتر و سازمانهایی است که پیامکهایی با محتوای کلی، مشخص و در محدوده کاری همان مجموعه برای مخاطبانی شناخته شده که خود درخواست دریافت این پیامکها را داده اند، ارسال می کنند و محتوای آن اطلاع رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است. احتراماً طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران، از اول اردیبهشت ماه سال 1392، سرشمارههای ارسال پیامک انبوه به دو گروه تبلیغاتی و خدماتی (که شرح آن در ذیل آمده است) دسته بندی میشوند.
راهنمای اتصال نرم افزار حسابداری آسان به پنل اس ام اس مدیر پیامک
در صورت بروز هر نوع تخلف از مفاد این تعهد، اعم از اینکه شرکت فرهنگ و توسعه کندو راسا یا به واسطه زیر مجموعه ها و شرکتهای تابعه خود، مرتکب شوند، علاوه بر متعهد بودن در برابر شرکت کیش سل پارس، منفردا پاسخگوی نهادهای ذی ربط و اشخاص حقوق خصوصی و عمومی از هر بابتی خواهد بود. تصویر رنگی اصل از پشت و روی کارت ملی جدید نماینده یا کارت ملی قدیم با رسید تعویض کارت ملی نماینده. بخش خالی در فرم باقی نماند و در صورت نداشتن اطلاعات، هرگزینه از کلمه ندارد استفاده شود. در صورت تکرار تخلف، جریمه نقدی 200 ریالی به ازای هر پیامک و مبلغ سیصد میلیون ریال به عنوان جریمه لحاظ و اخذ می گردد و در مرحله بعد شماره ای که از آن تخلف صورت گرفته سلب امتیاز شده و منجر به قطع همکاری دائم با متخلف خواهد شد. در صورت بروز هر نوع تخلف از مفاد این تعهد، اعم از اینکه شرکت ……………………………………… رأسا یا به واسطه زیرمجموعه ها و شرکتهای تابعه خود، مرتکب شوند؛ علاوه بر متعهد بودن در برابر شرکت …………………………… ، منفردا پاسخگوی نهادهای ذیربط و اشخاص حقوق خصوصی و عمومی از هر بابتی خواهد بود.
- با توجه به این که درخواست شامل اکسل و تعهد نامه می باشد ، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی می توانید با پشتیبانی سیب اس ام اس تماس حاصل نمایید تا فرم ها در زمان مقرر به مخابرات ارسال شود.
- طراحی شده برای پیامک پارسیان توسط تیم حرفه ای سئو پارسیان هرگونه کپی برداری از تمام یا بخشی از محتوی این سایت بدون ذکر نام و لینک منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.
- اما سازمانها و مجموعههای دولتی نیازی به سفته و گواهی امضا ندارند.
- در چنین شرایطی، تنها راه ارسال پیامک انبوه به این کاربران خدماتی سازی خطوط است.
- این پیامکهای تبلیغاتی صرفا برای مشتریانی ارسال خواهد شد که دریافت پیامکهای تبلیغاتی خود را مسدود نکرده باشند.
باید بگویم نه تنها متن های تبلیغاتی بلکه متن های اطلاع رسانی هم به این دسته از کاربران ارسال نمی شود! در این راستا مکث اس ام اس، جهت داشتن تبلیغاتی هدفمند راهکاری را برای استفاده کنندگان پنل پیامک معرفی می کند و آن استفاده از خط خدماتی عمومی میباشد. کاربرد خطوط خدماتی، برای سازمانها، شرکتها و صاحبان کسب وکارهایی به وجود امده است که قصد دارند جهت ارائه خدمات یا تبلیغات با مخاطبین هدف خود در ارتباط باشند. این پیامها برای مشترکینی ارسال خواهد شد که سیستم دریافت پیامهای تبلیغاتی خود را مسدود نکرده باشند. متقاضیان خطوط خدماتی، جهت فعالسازی، باید مدارک حقیقی و حقوقی خود را در اختیار اپراتورهای فعال کشور قرار داده تا بتوانند از این خدمات استفاده کنند.