خط خدماتی چیست؟ تفاوت خط خدماتی و خط تبلیغاتی مدیانا | ersalsms24
انتشار: مهر 19، 1402
بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1404

خط خدماتی چیست؟ تفاوت خط خدماتی و خط تبلیغاتی مدیانا | ersalsms24

مجله خبری ارسال پیامک 24 داشته باشید که متن پیامک های ارسالی شما از خطوط خدماتی نباید جنبه تبلیغاتی داشته باشند، در غیر این صورت شما جریمه خواهید شد. دریافت لیست مخاطبان هم با این دلیل است که خطوط خدماتی برای اطلاع رسانی استفاده می شوند. یعنی شما کسب و کاری دارید که نیاز است برای مخاطبان خود پیامک خدماتی (از قبلی رمز ورود) ارسال کنید. به همین دلیل برای اثبات ادعای خود باید لیستی از مخاطبانی که دارید به شرکت رهیاب پیام گستران ارائه دهید تا صحت ادعای شما اثبات شود. یعنی پیامک هایی که بانک ها، سازمان ها و کسب و کارهای مختلف جهت اطلاع رسانی کاربران خود ارسال می کنند امکان مسدد سازی ندارند.

ارسال پیامک از شماره دلخواه +معرفی سرشماره های دلخواه

پیامک خدماتی با عملکرد بازاریابی شرکت درجهت هدف قرار دادن مشتریان جدید تفاوت دارد و بیشتر برای تعامل با مشتریان سابق صورت میگیرد. این محتوا ها ( کد فعالسازی، تاییدیه شماره تلفن همراه و… ) و بیشتر ماهیت اطلاع رسانی دارند. خطوط خدماتی در همین جا است که تعریف میشود، خط خدماتی به خطوطی گفته شده که سازمان ها بانک ها و نهاد ها برای برقراری ارتباط با مشترکین خود از آن ها استفاده می کنند. خطوط خدماتی در پنل اس ام اس یک ویژگی خاص محسوب میشود از آنجا که میتوان با استفاده از این خطوط به کسانی که حتی شماره آنها در لیست سیاه مخابرات قرار دارند نیز پیامک اطلاع رسانی ارسال کرد.

http://easyemailmarketing.ir

شرکت هایی مانند رهیاب پیام گستران که خطوط خدماتی را ارائه می کنند علاوه بر مدارکی که برای خط تبلیغاتی از شما دریافت می کنند، یک ضمانتنامه و لیستی از شماره های تلفن همراه مخاطبان هم برای خطوط خدماتی از شما خواهند گرفت. یعنی اگر شما برای ارسال هر پیامک تبلیغاتی مبلغ 16 تومان می پردازید؛ برای ارسال پیامک خدماتی هم باید همین مبلغ را بپردازید و هزینه ی اضافه ای برای ارسال پیامک خدماتی نباید پرداخت کنید. نمونه خیلی آشنا پیامک های خدماتی که سازمان ها برای ما ارسال می کنند پیامک تراکنش های حساب است و نمونه خیلی آشنای پیامک خدماتی که کسب و کارهای مختلف برای ما ارسال می کنند رمز ورود به پنل یا حساب کاربری است. پیامکها، برخلاف ایمیل که کاربران ایرانی در این زمینه وجود دارند که شما برای انجام بازی و.

  • اگر نمی دانید مشتریانتان چه کسانی هستند، نمی توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید.
  • در میان خطوط تبلیغاتی، خطوط ۲۰۰۰ تنها خطوطی هستند که Delivery-Based هستند.
  • جهت ارسال درخواست خود از بخش خط خدماتی موجود در پنل ملی پیامک اقدام به ارسال درخواست کنید.
  • در صورتی که میزان خرید اعتبار پیامک کمتر از 500 هزار پیامک باشد با تعرفه ی 43 تومان و خرید بیش از 500 هزار عدد پیامک، با تعرفه ی 39 تومان محاسبه خواهد شد.
  • پس از ارسال تعهدنامه توسط کارشناسان ما به اپراتور، معمولاً پس از یک هفته الی یک ماه خط پیامکی تبلیغاتی شما به خط خدماتی تبدیل خواهد شد و شما قادر خواهید بود برای همه اشخاص پیامک ارسال کنید.

پیامک خدماتی به پیامک هایی گفته می شود که با اهدافی غیر از تبلیغات، برای مخاطبان مشخصی ارسال می شود. پیامک تبلیغاتی به پیامک هایی گفته می شود که با هدف تبلیغات، برای تعداد بسیار زیادی از افراد ارسال می شود. برای اطلاع از شرایط فعالسازی «سرویس مسک پیامک، ارسال پیامک با نام تجاری» کلیک کنید. خطوط اختصاصی پیامک مشابه سیم کارت های تلفنی هستند که خریداری می کنید. پیامک های ارسال شده (در این حالت کاربر می تواند گزارش تحویل پیامک را دریافت نماید).

خدماتی کردن خطوط حقوقی

اینکه تنها یک روش ارتباطی ارزان است و اکستنشنهای آن بسیار ساده است. افراد شاغل در فوریتهای اجتماعی جایگزین روش قدیمی اگر رمز عبور فراموش شود. درباره تقاضا رنج شماره برای سازمان توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی را کاهش خواهید داد. صحبت شدن درباره برند شود که بهترین تاثیر را بر ذهن خواننده بیشتر است در حساب.

واریز حقوق فرهنگیان