
بروزرسانی: 30 خرداد 1404
خط خدماتی پیامک خدماتی کردن خط پیامکی اختصاصی برای ارسال پیامک به لیست سیاه | ersalsms24
فرم تعهدنامه را به دقت بخوانید و پیامکی غیر از اطلاع رسانی به مخاطب نفرستید. در این مقاله، نکات مربوط به خط خدماتی بیان شده است، اگر سؤالی در این زمینه دارید، با ما در بخش نظرات در میان بگذارید. پنل اس ام اس ریلکس با ارائه خدمات پیام کوتاه و و راه اندازی خطوط خدماتی در تمامی این مراحل با شما همراه بوده و اطلاعات لازم را جهت چگونگی راه اندازی پنل پیامکی و فعالسازی خطوط خدماتی در اختیار شما قرار میدهد. در سال های گذشته ارسال پیامک تبلیغاتی با حجم انبوه برای عموم ارسال میشد به همین خاطر افراد به منظور بلاک کردن بعضی از این پیام ها که بیشتر جنبه مزاحمت را برای آنها داشت وارد لیست سیاه مخابرات میکردند تا دیگر این پیام ها برای آنها ارسال نشود.
- خطوط 3000 نیز مانند سایر سر شماره ها قابلیت خدماتی شدن را دارند و مدت زمان لازم برای انجام این کار 60 روز خواهد بود.
- ۹- پس از اعلام موضوع و محتوا پیامکی ذکر یک نمونه پیامک در فرم خدماتی الزامی می باشد.
- ۲-نمایندگان محترم ملزم به درج قوانین مندرج در این صفحه در وبسایت خود و مانیتور کردن پیامکهای ارسالی توسط کاربرانشان میباشند.
- میتوانید با استفاده از خطوط خدماتی برای کسانی که دارای اقساط عقب افتاده هستند پیامک های یادآوری پرداخت اقساط ارسال کنید، بسیاری از شرکت های بیمه، موسسات مالی اعتباری و ….برای اعلام اقساط مربوطه به مشتریان شعبه، از خطوط خدماتی استفاده می کنند.
اکنون که با خط خدماتی کامل اشنا شدید لازم به ذکر است برای تبدیل خطوط تبلیغاتی به شماره خدماتی اختصاصی می بایست شرکت حقوقی . شناسه ثبت ملی داشته باشد/تعهدنامه خدماتی را تکمیل نمایید و همراه با سفته به ادرس شرکت فناوری هوشمند ارسال نمایید تا مدارک شما به اپراتور جهت انجام پروسه خدماتی تحویل داده شود . خطوط خدماتی در همین جا است که تعریف میشود، خط خدماتی به خطوطی گفته شده که سازمان ها بانک ها و نهاد ها برای برقراری ارتباط با مشترکین خود از آن ها استفاده می کنند. خطوط خدماتی در پنل اس ام اس یک ویژگی خاص محسوب میشود از آنجا که میتوان با استفاده از این خطوط به کسانی که حتی شماره آنها در لیست سیاه مخابرات قرار دارند نیز پیامک اطلاع رسانی ارسال کرد. اگر می خواهید خط خود را خدماتی کنید موضوع سفته دوباره مطرح می شود که البته جای ترس وجود ندارد. برای دریافت خطوط خدماتی اختصاصی می بایست فرم خدماتی اپراتور در سربرگ شرکتتان به صورت تایپ شده تکمیل شود و تعهدنامه همراه با سفته را برای ما ارسال نمایید تا تحویل اپراتور داده شود و خط تبلیغاتی شما به خدماتی تبدیل شود.
شرایط خدماتی سازی کردن خطوط 3000
برای مجله خبری ارسال پیامک 24 باید سفته به میزان 20 میلیون و حتماً نام شرکت ارمغان راه طلایی در سفته قید شود. پس از ثبت سفارش خط موردنظر و تایید سفارش و تخصیص خط توسط واحدمربوطه، گزینه بارگذاری مدارک در بخش سفارش شماره برای شما نمایش داده خواهد شد که از آن قسمت نسبت به تکمیل فرم و ارسال مدارک درخواستی باید اقدام نمایید. استفاده از این خطوط برای ارسال های OTP (رمز یکبار مصرف) پیشنهاد نمی شود. با توجه به اینکه از این خطوط برای ارسال های باشگاه مشتریان استفاده می شود، اپراتور مذکور لیست سیاه فعال به صورت جداگانه دارد که ممکن است به برخی از شماره ها ارسال انجام نشود. میتوانید با استفاده از خطوط خدماتی برای کسانی که دارای اقساط عقب افتاده هستند پیامک های یادآوری پرداخت اقساط ارسال کنید، بسیاری از شرکت های بیمه، موسسات مالی اعتباری و ….برای اعلام اقساط مربوطه به مشتریان شعبه، از خطوط خدماتی استفاده می کنند.
ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته !
برای احراز هویت حقوقی خطوط، داشتن این اطلاعات ضروریست و در صورت حقیقی بودن احراز هویت خط انجام نخواهد شد. در صورت معرفی کردن شخصی به عنوان نماینده شرکت حتما معرفی نامه در سربرگ پرینت گرفته و مهر و امضا شود. روزنامه رسمی و آگهی تغییرات که نشان دهنده اطلاعات شرکت بوده و دارندگان حق امضا مشخص شده باشند. لطفا جامعه هدف و موضوع و محتوای پیامک کامل، و تا جایی که امکان دارد توضیحات واضحی داده شود.
از این خطوط برای ارسال پیامک های انبوه و یا پیامک هایی مبنی بر اطلاع رسانی استفاده می شود. با توجه به مدارکی که متقاضی ارسال می کند و همچنین برگه ی گواهی امضای معتبر متقاضی، اگر از خطوط خدماتی برای ارسال پیامک های تبلیغاتی مورد استفاده قرار نگیرد، هیچ منع قانونی ندارد. در صورت ارسال پیامک های تبلیغاتی چه در خطوط خدماتی اختصاصی و چه در خطوط خدماتی اشتراکی، خلاف قانون بوده و خط مسدود می شود. چنانچه بر خلاف این تعهدنامه و با سرشماره ی اختصاص یافته، مشترک مبادرت به ارسال پیام تبلیغاتی نماید، شرکت مگفا بدون هیچ گونه اعلان و اخطار قبلی مجاز و مخیر به قطع و تعلیق سرویس کاربر خواهد بود. هرگونه آثار حقوقی، کیفری و خسارات و ضرر و زیان اعم از مادی و معنوی که توسط اشخاص ذینفع (شرکت مگفا، اپراتور و سایر اشخاص ثالث) مطرح گردد، در حیطه ی مسئولیت کاربر خواهد بود. از شرایط مهم در خطوط خدماتی این است که پیامک فقط برای افرادی فرستاده می شود که خود خواهان دریافت آن هستند و ارسال اس ام اس های تبلیغاتی با خطوط خدماتی قابل انجام نیست.
http://easyemailmarketing.ir