
بروزرسانی: 02 تیر 1404
خدماتی سازی خطوط پیامیتو | ersalsms24
دریافت کنند ها باید از دریافت پیامک کاملا رضایت داشته باشند و در صورت شکایت خط از حالت خدماتی خارج شده و ممکن است شامل جریمه از سمت پنل پیامک مخابرات شود. محتوای پیامک باید مطابق خدمات تعیین شده در فرم تعهد نامه باشد. زمانی که فرد درخواست داده تا هیچ پیامک تبلیغاتی دریافت نکند هیچ اپراتوری اجازه ارسال به آنها را ندارد. در پنل «اختصاصی ملی» سامانه پیامک ملی هزینه خدماتی کردن خط پیامک «رایگان» می باشد. درخواست کننده می بایست بصورت ماهانه راهنمای غیرفعالسازی و یا نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی را برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد. طبق این دستورالعمل شما باید قوانین زیر را اجرا بفرمایید تا خط شما دچار تعلیق نشود و پیامک تبلیغاتی شما نیز توسط مخابرات تایید شود .
- درخواست کننده می بایست بصورت ماهانه راهنمای غیرفعالسازی و یا نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی را برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد.
- اگر جزو شرکت های بورسی، صندوق های قرض الحسنه و سازمان های بانکی هستید، برای دریافت خط اختصاصی به مجوز بانک مرکزی احتیاج دارید.
- شرکت موظف به ارسال راهنمای عدم دریافت پیامک از سرشماره ی خدماتی، به صورت ماهیانه و یا زیرنویس در هر پیام به مخاطبان می باشد.
- کاربرد خطوط خدماتی، برای سازمان ها، شرکت ها و صاحبان کسب وکارهایی به وجود امده است که قصد دارند جهت ارائه خدمات یا تبلیغات با مخاطبین هدف خود در ارتباط باشند.
- ضروری است که نام کامل و صحیح شرکت، و حوزۀ فعالیت آن در سایت ذکر شده باشد.
- فعالسازی خط غیر متناظر ۰۲۱-۰۲۶ باید بصورت حقوقی صورت گیرد تا برای خدماتی شدن اقدام گردد وخطوط ثبت شده حقیقی خدماتی نمیشوند.
ارسا ل پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی به هیچ وجه امکان پذیر نیست زیرا این کار برخلاف قانون است و از طریق خط خدماتی که در اختیار قرار می گیرد فقط می توانید پیامکهای اطلاع رسانی ارسال کنید . برای دریافت خطوط خدماتی اختاصی می بایست فرم خدماتی اپراتور در سربرگ شرکتتان به صورت تایپ شده تکمیل شود و تعهد نامه همراه با سفته را برای ما ارسال کنید تا تحویل اپراتور داده شود و خط تبلیغاتی شما به خدماتی تبدیل شود. شماره های خدماتی متعلق به شرکت ها – دفاتر و سازمان هایی است که پیامک هایی با محتوای کلی مشخص ودر محدوده کاری همان مجموعه برای مخاطبانی شناخته شده که خود درخواست دریافت این پیامک ها راداده اند ارسال میکنند و محتوای ان اطلاع رسانی و ارائه وارائه خدمات به ا فراد شناخته شده است . هرگونه ارسال پیامك كه بدون رضایت صاحب تلفن همراه و بدون اطﻼع ایشان صورت گیرد، پیامك تبلیغاتی محسوب می شود و ارسال اینگونه پیام ها برای مخاطبانی كه خود درخواست عدم دریافت این پیامك ها را داده اند امكان پذیر نیست. متقاضای می بایست دارای شخصیت حقوقی بوده و همینطور اطلاعات حقوقی داشته باشد که این اطلاعات شامل شناسه ملی ، کد اقتصادی ، کد ثبت و تمامی اطلاعات حقیقی مدیرعامل در تعهدنامه ذکر شود و در نهایت با سربرگ و مهر و امضا مدارک مربوطه را به سامانه پیامکی ارسال کند.
پیامک پارسیان
با مجله خبری ارسال پیامک 24 به اینکه اپراتورهای مختلفی برای ارائه پیش شماره ها وجود دارند در نتیجه تعرفه خطوط اختصاصی نیز متفاوت خواهد بود. پیامک های ارسالی با خطوط خدماتی معمولا محتوای مشخصی دارند (کد فعالسازی، تاییدیه شماره تلفن همراه و…) این دسته از پیامک ها بیشتر ماهیت اطلاع رسانی دارند به این دسته از پیامک ها، پیامک های عملیاتی نیز می گویند. چانچه بر خلاف این تعهد نامه خطوط خود را از حالت تبلیغاتی به خدماتی تغییر داده و با سرشماره خدماتی خود ارسال تبلیغاتی انجام دهد مشمول پیگرد قانونی خواهد بود، مسئولیت آن تماما بر عهده ایشان است و موظف به جبران تمام خسارات مادی و معنوی وارده به شرکت کیش سل پارس (سامانتل) می باشد. لذا از شما کاربر گرامی خواهشمندیم در صورتی که تمایل دارید از شماره خدماتی استفاده نمایید، با آگاهی کامل از شرایط و تعهدات فوق، تعهد نامه زیر را تکمیل و ارائه نمایید. احتراماً طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران، از اول اردیبهشت ماه سال 1392، سرشماره های ارسالپیامک انبوهبه دو گروه تبلیغاتی و خدماتی (که شرح آن در ذیل آمده است) دسته بندی می شوند. خطوط خدماتی، همان خطوط تبلیغاتی هستند با این تفاوت که پیامک های شما به شماره موبایل کسانی که پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند می رسد و شما باید از آن ها به عنوان خط اطلاع رسانی استفاده نمایید و متن پیامک های شما جنبه تبلیغاتی نداشته باشد.
تعهدنامه تعریف شماره خدماتی (اشخاص حقیقی)
وارد نمودن آدرس سایت در فرم فقط برای افرادی که اینماد دارند الزامیست. حداکثر تعداد 7 عدد سیم کارت در تمامی اپراتورهای مخابراتی به نام شخص باشد. درخواست هایی که موارد بالا در آنها رعایت نشده باشد مورد بررسی قرار نخواهند گرفت. کلیه تعد نامه ها می بایست به صورت اسکن شده و باکیفیت مناسب ارسال شود . ارائه سفته یا چک حقوقی به مبلغ ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال فقط برای شركت های خصوصی.
لذا شرکت و یا موسسه ای که درخواست دریافت شماره خدماتی را دارد؛ می بایست ضمن مطالعه دقیق این تعهدنامه، نسبت به تکمیل و ارائه آن اقدام نماید. اگر قصد خدماتی کردن خط را دارید، باید شرکتی حقوقی یا شناسه ملی و شماره ثبت باشید تا خط پیامکی شما، به شماره خدماتی تبدیل شود. به علاوه، باید تعهدنامه ای را ارائه داده و سفته با مبلغ مشخصی ارائه دهید تا خط خدماتی دریافت کنید.
http://easyemailmarketing.ir