سرویس دهنده پیامک که همان (sms.ir) است، رمز عبور و نام کاربری نیز همان اطلاعاتی است که در پنل پیامک ایجاد کردهاید.
با درج نام کاربری و رمز عبور، میتوانید به حساب کاربری خود وارد شوید. جهت ارسال تیکت وارد بخش تیکت شوید و از آنجا گزینه ارسال تیکت را انتخاب کنید.
در ادامه این مقاله از سایت ایده پردازان قصد داریم به آموزش ارسال تیکت پشتیبانی بپردازیم. اولین قدم جهت ارسال، با استفاده از لینک مورد نظر، ایجاد حساب کاربری در پنل (sms.ir) است.
گاهی اوقات ممکن است فردی محصولی را خریداری کند و به خدمات پشتیبانی آن نیاز پیدا کند. در این صورت احتمال دارد هنگام تماس با واحد پشتیبانی، گفته شود از طریق ارسال تیکت اقدام کنید. حال اینجاست که فرد با خود میگوید تیکت پشتیبانی چیست؟ جهت پاسخ به این سؤال و نحوه ارسال تیکت پشتیبانی پیشنهاد میکنیم تا پایان مقاله همراه ما باشید.
تیکت پشتیبانی چیست؟
امتیاز به این مطلب
این روزها شرکتهای خدماتی و تولیدی بسیاری جهت تداوم فعالیتهای خود و کسب رضایتمندی مشتریان از ایده پشتیبانی بهره میبرند. شرکت ایده پردازان نیز از زمان شروع فعالیت خود و تأسیس سایت (sms.ir)، خدمات پشتیبانی از پنل را ارائه داده است. یکی از راه های ارتباطی با بخش پشتیبانی سامانه پیامک این سازمان، ارسال تیکت است.
در ادامه به قالبهای ماژول ارسال سریع رفته و یک قالب پیامکی ایجاد کنید. در مرحله بعد وارد قسمت تیکت شوید و با انتخاب افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته، تنظیماتی از قبیل سرویس دهنده پیامک، کلید شماره موبایل، شماره ارسال کننده پیامک، نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.
قبل از آشنایی با نحوه ارسال تیکت پشتیبانی، بهتر است دو نکته مهم را در رابطه با ارسال تیکت در نظر بگیرید. نکته اول این که در صورت وجود هرگونه مشکل یا سؤال، تنها کافی است یک تیکت پشتیبانی ارسال کنید و منتظر پاسخ درخواست خود باشید.
شاید شما هم بخواهید بدانید تیکت پشتیبانی چیست؟ یا نحوه ارسال تیکت پشتیبانی چگونه است؟ در این مقاله قصد داریم چگونگی ارسال تیکت به پشتیبانی را بررسی نماییم. اما قبل از هر چیز لازم است با تیکت پشتیبانی و مزایایی آن بیشتر آشنا شوید.
کاربرد تیکت پشتیبانی همچنین برای کاربرانی که تازه وبسایت راهاندازی کردهاند و از وردپرس هاست استفاده میکنند سودمند خواهد بود. زیرا زمانی که فرد بعد از مدت کوتاهی که از خرید هاست گذشته است، با مشکل مواجه میشود میتواند جهت رفع مشکل با واحد پشتیبانی شرکت از طریق ارسال تیکت ارتباط برقرار کند.
مزایای استفاده از تیکت پشتیبانی
اگر هنگام ارسال تیکت، گزینه اطلاعرسانی از طریق پیامک را انتخاب کرده باشید، در صورت پاسخگویی کارشناسان به تیکت، پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع داده میشود.
هنگامی که تیکت ارسال میشود، وضعیت پیامک در حال بررسی در نظر گرفته میشود. در صورتی که به تیکت شما پاسخ داده شود، وضعیت پیامک به صورت پاسخ داده شده، نشان داده میشود.
دقت داشته باشید هنگام پیگیری یک موضوع با کارشناس مربوطه، همه سؤال و جوابها در یک تیکت پیگیری میشود. بنابراین جهت ارسال پاسخ، نیاز به باز کردن تیکت جدید نیست.
در واقع زمانی که مشتری، تیکت را ارسال میکند، درخواست او به سرعت به بخش پشتیبانی مورد نظر ارجاع داده میشود تا با همفکری گروهی از کارشناسان، مشکل کاربر به طور کامل حل شود. در روش ارسال تیکت، تا درخواست یا مشکل مشتری به طور کامل برطرف نشود، تیکت در حال فعال باقی میماند.
ارسال تیکت پشتیبانی
نکته دیگر این که در دریافت پاسخ تیکت خود صبور باشید. عدم پاسخگویی به تیکت شما در مدت زمان مناسب، به این معنی است که درخواست شما توسط کارشناسان در حال بررسی است. بنابراین به جای ارسال مجدد تیکت، تماس با شرکت یا تنظیم یک تیکت جدید، بهتر است منتظر دریافت پاسخ درخواست خود باشید.
نحوه ارسال تیکت پشتیبانی
تیکت یک اصطلاح کلی و بینالمللی جهت پرسیدن سؤالات کتبی از واحد پشتیبانی است که در قالب یک نامه رسمی فرستاده میشود. در واقع مشتری، درخواست یا پیشنهاد خود را به صورت تیکت برای پشتیبانی شرکت میفرستد. کارشناسان حاضر در واحد پشتیبانی نیز درخواست مورد نظر را بررسی کرده و بعد از پاسخ به آن، کاربر را از طریق ارسال پیامک مطلع میکنند.