قبل از آشنایی با نحوه ارسال تیکت پشتیبانی، بهتر است دو نکته مهم را در رابطه با ارسال تیکت در نظر بگیرید. نکته اول این که در صورت وجود هرگونه مشکل یا سؤال، تنها کافی است یک تیکت پشتیبانی ارسال کنید و منتظر پاسخ درخواست خود باشید.
در واقع زمانی که مشتری، تیکت را ارسال میکند، درخواست او به سرعت به بخش پشتیبانی مورد نظر ارجاع داده میشود تا با همفکری گروهی از کارشناسان، مشکل کاربر به طور کامل حل شود. در روش ارسال تیکت، تا درخواست یا مشکل مشتری به طور کامل برطرف نشود، تیکت در حال فعال باقی میماند.
ارسال تیکت پشتیبانی
جهت نوشتن پیام به صورت تیکت، بهتر است از حروف و زبان فارسی به تنهایی استفاده شود. امکان بسته شدن تیکتهای انگلیسی یا فینگلیش به طور خودکار وجود دارد.
جمعبندی
- تیکت پشتیبانی نوعی درخواست پشتیبانی است که توسط مشتری برای تیم پشتیبانی شرکت یا سازمان مورد نظر ارسال میشود. بنابراین کارشناسان پشتیبانی وظیفه دارند بعد از دریافت تیکت، به حل کردن مشکل و پاسخ درخواست مشتری بپردازند.
- ارسال تیکت پشتیبانی نوعی روش ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و مواردی از این قبیل است که از این طریق راحتتر میتوان درخواست خود را با ارائه دهندگان محصول یا خدمات درمیان گذاشت.
- از مزایای ارسال تیکت پشتیبانی میتوان به از بین نرفتن سابقه درخواستها، قابلیت ردیابی درخواست و امکان مکاتبه در رابطه با درخواست مورد نظر اشاره کرد.
- جهت ارسال تیکت پشتیبانی، ابتدا لازم است در پنل مورد نظر حساب کاربری ایجاد کرد.
- تیکت پشتیبانی نسبت به راه های ارتباطی دیگر مانند تلفن، ایمیل و چت آنلاین برتری بیشتری دارد.
- در این مقاله به معرفی تیکت پشتیبانی و آموزش ارسال آن پرداختیم.
این روزها شرکتهای خدماتی و تولیدی بسیاری جهت تداوم فعالیتهای خود و کسب رضایتمندی مشتریان از ایده پشتیبانی بهره میبرند. شرکت ایده پردازان نیز از زمان شروع فعالیت خود و تأسیس سایت (sms.ir)، خدمات پشتیبانی از پنل را ارائه داده است. یکی از راه های ارتباطی با بخش پشتیبانی سامانه پیامک این سازمان، ارسال تیکت است.
شاید شما هم بخواهید بدانید تیکت پشتیبانی چیست؟ یا نحوه ارسال تیکت پشتیبانی چگونه است؟ در این مقاله قصد داریم چگونگی ارسال تیکت به پشتیبانی را بررسی نماییم. اما قبل از هر چیز لازم است با تیکت پشتیبانی و مزایایی آن بیشتر آشنا شوید.
نکته دیگر این که در دریافت پاسخ تیکت خود صبور باشید. عدم پاسخگویی به تیکت شما در مدت زمان مناسب، به این معنی است که درخواست شما توسط کارشناسان در حال بررسی است. بنابراین به جای ارسال مجدد تیکت، تماس با شرکت یا تنظیم یک تیکت جدید، بهتر است منتظر دریافت پاسخ درخواست خود باشید.
نحوه ارسال تیکت پشتیبانی
گاهی اوقات ممکن است فردی محصولی را خریداری کند و به خدمات پشتیبانی آن نیاز پیدا کند. در این صورت احتمال دارد هنگام تماس با واحد پشتیبانی، گفته شود از طریق ارسال تیکت اقدام کنید. حال اینجاست که فرد با خود میگوید تیکت پشتیبانی چیست؟ جهت پاسخ به این سؤال و نحوه ارسال تیکت پشتیبانی پیشنهاد میکنیم تا پایان مقاله همراه ما باشید.
تیکت پشتیبانی چیست؟
امتیاز به این مطلب
کاربرد تیکت پشتیبانی همچنین برای کاربرانی که تازه وبسایت راهاندازی کردهاند و از وردپرس هاست استفاده میکنند سودمند خواهد بود. زیرا زمانی که فرد بعد از مدت کوتاهی که از خرید هاست گذشته است، با مشکل مواجه میشود میتواند جهت رفع مشکل با واحد پشتیبانی شرکت از طریق ارسال تیکت ارتباط برقرار کند.
مزایای استفاده از تیکت پشتیبانی
سرویس دهنده پیامک که همان (sms.ir) است، رمز عبور و نام کاربری نیز همان اطلاعاتی است که در پنل پیامک ایجاد کردهاید.
دقت داشته باشید هنگام پیگیری یک موضوع با کارشناس مربوطه، همه سؤال و جوابها در یک تیکت پیگیری میشود. بنابراین جهت ارسال پاسخ، نیاز به باز کردن تیکت جدید نیست.
شما میتوانید با خرید ماژول ارسال سریع، ارسال تیکت برای همه افراد را با یک خط خدماتی عمومی انجام دهید. بعد از خرید ماژول به قسمت کلید وب سرویس بروید که در منوی برنامه نویسان وجود دارد. در این قسمت یک کد امنیتی متشکل از حروف و اعداد وارد کنید سپس با انتخاب گزینه ایجاد کلید، کلید وب سرویس را دریافت کنید.