تفاوت پیامک تبلیغاتی و پیامک خدماتی چیست رهیاب پیام گستران | ersalsms24

از دیگر مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی نسبت به سایر روشهای بازاریابی، امکان فیلتر کردن مخاطبین هدف بر اساس نیازهای شماست. این به شما کمک می‌کند که بیشتر با مشتریان بالقوه خود در ارتباط باشید و در حقیقت، تبلیغات هدفمند انجام دهید. پس از ثبت نام رایگان در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به بیش از +80 امکان جهت بازاریابی پیامکی و کمپین های تبلیغاتی خود دسترسی رایگان داشته باشید. به این معنا که شما علاوه بر هزینه ارسال باید هزینه‌ی دیگری برای خرید پنل پیامکی نیز پرداخت کنید. اما پنل‌های اس ام اس ایده پردازان ثبت‌نام و خرید رایگان دارند و شما تنها بسته به تعداد ارسال پیامک هزینه پرداخت خواهید کرد. لازم به ذکر است که پیامک تبلیغاتی تنها با هدف تبلیغ یک محصول و یا یک کسب و کار ارسال نمی‌شود.

  • به همین دلیل است که مشتریان از فرصت دریافت پیشنهادهای انحصاری و اولیه که در پیامک ارسال کرده‌اید باکمال‌میل استفاده می‌کنند.
  • اگر شما بخواهید فروشتان را به سرعت افزایش دهید، یا یک اطلاعیه مهم تبلیغاتی و انتخاباتی را به سریع ترین شکل ممکن اطلاع رسانی کنید، بدون شک ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه یکی از گزینه‌های شما خواهد بود.
  • تصور کنید یک دندانپزشک می خواهد برای مطب خود از تبلیغات به روش ارسال پیامک انبوه استفاده کند.
  • این سایت در زمینه آموزش بازاریابی و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.
  • بنابراین، مهمترین مزیت اس ام اس تبلیغاتی نسبت به سایر روش های بازاریابی، دیده شدن توسط مخاطبین است.

مورد بعدی که حتما باید رعایت شود این است که دقت کنید برای چه کسانی پیام می فرستید. با انتخاب گزینه 3 پیامی ظاهر می شود و اعلام می کند درخواست شما با موفقیت ثبت شد و تا 24 ساعت آینده اجرا می شود. با ارسال کد 4 تبلیغات انبوه که از خط شخصی برایتان ارسال می‌ شود، غیرفعال می‌ شود. با ارسال کد 1 لیست سرویس‌ های فعالی که دارید، طی چند ثانیه برایتان پیامک می‌ شود. طبق اعلام اپراتورها نباید این عمل خللی در دریافت پیامکهای بانکی داشته باشد. حتی اگر مخاطب شما در لحظه دردسترس نباشد به محض بازگشت پیامک شما را دریافت خواهد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

میانگین زمانی مطالعه‌ی یک مجله خبری ارسال پیامک 24 دریافتی بر روی تلفن همراه 4 دقیقه می‌باشد. این میانگین زمانی، اطمینان لازم از مطالعه‌ی پیامک دریافتی بر روی گوشی تلفن همراه را از سمت مشتریان به ما می‌دهد. به محض اینکه محصول جدیدی را به ویترین فروشگاه یا وب سایت خود اضافه می کنید، از یک کمپین پیامکی استفاده کنید تا به مخاطبان خود اطلاع دهید که می توانند شروع به خرید کنند. یکی دیگر از روش‌های رایج این است که کد پستی منطقه خود را وارد کنید. در این صورت اس ام اس‌های شما برای تمام خطوط تلفن همراه آن منطقه ارسال شود.

بهترین نمونه متن پیامک تبلیغاتی

با خرید پنل پیامکی در وب سایت هایی مثل فراپیامک یک بانک اطلاعاتی از شماره های تلفن های همراه در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید به روش های مختلفی متن پیام خود را در زمان های مشخص شده برای آنها ارسال کنید. در قدم بعدی، شما برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به بانک شماره موبایل نیاز دارید. (اکثر) سامانه پیام کوتاه خودشان بانک شماره موبایل را به صورت تفکیک شده و طبقه‌بندی شده در اختیار شما قرار می‌دهند تا شما بتوانید به سادگی بازاریابی پیامکی را انجام دهید. به دلیل شکایت‌های مداوم کاربران از همراه اول، امکان لغو دریافت اس‌ام‌اس‌های تبلیغاتی به امکانات این اپراتور اضافه گشت. شما می‌توانید با ارسال عدد ۱ به شمارۀ پیامکی ۸۹۹۹ از دریافت پیامک‌های تبلیغاتی انصراف دهید. همچنین در صورتی که می‌خواهید امکان دریافت پیامک‌های تبلیغاتی دوباره برای شما فعال گردد نیز می‌توانید عدد ۲ را به شماره پیامکی ۸۹۹۹ ارسال کرده و به این ترتیب از آن پس پیامک‌های تبلیغاتی مختلف را دریافت نمائید.

http://easyemailmarketing.ir

سامانه ارسال اس ‌ام ‌اس‌ انبوه، این امکان را به شما می‌دهد که از طریق اینترنت و بدون نیاز به سخت افزار از طریق خطوط تبلیغاتی ارسال نمایید. پنل اس ام اس فراپیامک امکان ارسال و مدیریت پیامک انبوه تبلیغاتی را به روش ‌های زیر به شما می‌دهد. در این پنل، شما امکاناتی خواهید داشت که ارسال اس ام اس انبوه را برایتان مقدور می‌سازد. ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس پیش شماره اپراتور همراه اول، ایرانسل یا رایتل گزینه دیگری است که می‌توانید به عنوان روش مناسبی جهت ارسال اس ام اس تبلیغاتی از آن استفاده کنید. برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و خرید پنل اس ام اس با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.