
بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1404
تفاوت خط خدماتی با خط تبلیغاتی در پنل اس ام اس | ersalsms24
مجله خبری ارسال پیامک 24 به عنوان یکی از موارد بسیار مهم و حیاتی که در ارتباط بسیار نزدیکی با بازاریابی قرار دارد در شرایط بازار امروز بسیار مهم و حائز اهمیت است. تبلیغات یک فرآیند و مسیر ارتباطی است که برای معرفی یک برند یا محصول جدید، جذب مشتری و نگه داشت آن ها استفاده می شود. تبلیغات تنها به آگهی های تلویزیون محدود نیست و شامل بسته بندی محصول، نام تجاری، خدمات به مشتری و حتی چگونگی برخورد و پاسخ به مخاطبان است. درواقع تبلیغات پل ارتباطی میان مشتری و یک برند یا محصول است از این رو غفلت از آن ممکن است سبب شکاف عمیق میان تولیدکننده و مصرف کننده شود و در نهایت یک کسب وکار با شکست روبه رو شود. یکی از اصلی ترین دلیل های افزایش استفاده از اس ام اس تبلیغاتی، میزان خوانده شدن پیامک توسط مخاطب ها باشد.
- سامانه پیامکی سب اس ام اس ، پیشرفته ترین سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی است که امکانات بسیاری جهت تبلیغات ، اطلاع رسانی و ارتباط با مشتریان را از طریق پیامک ارائه می دهد .
- تنها کافی است تا به صورت کاملا رایگان ثبت نام کنید و از امکانات پنل اس ام اس سیب اس ام اس به صورت رایگان استفاده کنید .
- از زمان واریز هزینه تا فعال شدن خط اختصاصی شما حدود ۲۴ تا ۴۸ ساعت لازم است.
- یعنی اگر شما برای ارسال هر پیامک تبلیغاتی مبلغ 16 تومان می پردازید؛ برای ارسال پیامک خدماتی هم باید همین مبلغ را بپردازید و هزینه ی اضافه ای برای ارسال پیامک خدماتی نباید پرداخت کنید.
بر اساس شرکت ارتباطات سیار، سر شماره های ارسال پیامک در اس ام اس مارکتینگ ایران، به دو شاخه خط خدماتی و خط تبلیغاتی تقسیم می شود. در سامانه فراپیامک این امکان قرار داده شده است تا تمامی کاربران بتوانند پس از ارسال پیامک های تکی یا انبوه خود، گزارش ارسال را دریافت نمایند. لازم به ذکر است که این خطوط فقط بر روی سامانه های ارسال پیامک (پنل پیامک) فعال می باشد و شما می بایست در ابتدا یکی از پنل های کاربری یا نمایندگی ارسال پیامک را خریداری نمایید.
لیست تغییرات قیمت
با این شماره رایگان در سیب اس ام اس کاربر قادر خواهد بود تا از همه امکانات ارسال مانند ارسال گروهی ، ارسال سن و جنس ، ارسال منطقه ای و ارسال مشاغل استفاده نماید. ارسال پیامک خدماتی به کاربرانی که پیامک های تبلغاتی خود را بسته اند . مقاله «بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی» به صورت کامل این موضوع را شرح داده است. به جز ضمانت نامه و لیست مخاطبان سایر مراحل و مدارک مورد نیاز برای فعالسازی خط خدماتی کاملا مشابه خط تبلیغاتی است.
http://easyemailmarketing.irبه گزارش راشاتودی، نیوزباسترز Newsbusters ، یک مرکز تحقیقات رسانه ای مستقر در آمریکا در گزارش خود آورده است که سوروس سالانه میلیون ها دلار برای این شبکه گسترده رسانه ای هزینه می کند. این مرکز خود را به عنوان یک وسیله واکنش سریع آنلاین برای مستندسازی، افشاگری و خنثی کردن سوگیری لیبرال ها در رسانه ها معرفی می کند. نفوذ گسترده جهانی این سرمایه دار مجارستانی به خوبی شناخته شده است و خود سوروس نیز در موارد بی شماری به آن اعتراف کرده است - از جمله به تلاش های خود در اوکراین... همان طور که شعارهای خوش رنگ و لعاب در سال 92 منجر به آوار مشکلات اقتصاد و سیاسی و اجتماعی در کشور شد، کم کاری در تبیین واقعیت های تلخ و شیرین پیش روی کشور، سرعت این آواربرداری را کم خواهد کرد. در عین حال سانسور نقاط مثبت و پیشرفت در کشور نیز از سوی این رسانه ها به چشم می خورد.
تفاوت خطوط تبلیغاتی و خطوط خدماتی
برای تبدیل خط تبلیغاتی خود به خط پیامکی خدماتی باید تعهدنامه ای را امضا کنید و آن را به دست کارشناسان ملی پیامک برسانید. پس از ارسال تعهدنامه توسط کارشناسان ما به اپراتور، معمولاً پس از یک هفته الی یک ماه خط پیامکی تبلیغاتی شما به خط خدماتی تبدیل خواهد شد و شما قادر خواهید بود برای همه اشخاص پیامک ارسال کنید. ضمانت نامه به این دلیل دریافت می شود که کسب و کارها پس از دریافت خط خدماتی از طریق آن اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی نکنند. علاوه بر اینکه هزینه خرید خط خدماتی با هزینه خرید پنل و خط تبلیغاتی یکسان است؛ هزینه ارسال هر پیامک هم در خطوط خدماتی و خطوط تبلیغاتی یکسان است. شرکت ها، دفاتر و سازمان ها می توانند از خطوط خدماتی برای ارسال پیامک وب سرویس ( کد فعال سازی )، ارسال کد رهگیری مرسولات پستی، یادآوری بدهی افراد، تمدید قرارداد، تبریک روز تولد، اطلاع رسانی در مورد لغو کلاس ها و… از خطوط خدماتی استفاده کنند.