مجله خبری ارسال پیامک 24هایی مانند رهیاب پیام گستران که خطوط خدماتی را ارائه میکنند علاوه بر مدارکی که برای خط تبلیغاتی از شما دریافت میکنند، یک ضمانتنامه و لیستی از شمارههای تلفن همراه مخاطبان هم برای خطوط خدماتی از شما خواهند گرفت. یعنی اگر شما برای ارسال هر پیامک تبلیغاتی مبلغ 16 تومان میپردازید؛ برای ارسال پیامک خدماتی هم باید همین مبلغ را بپردازید و هزینهی اضافهای برای ارسال پیامک خدماتی نباید پرداخت کنید. نمونه خیلی آشنا پیامکهای خدماتی که سازمانها برای ما ارسال میکنند پیامک تراکنشهای حساب است و نمونه خیلی آشنای پیامک خدماتی که کسب و کارهای مختلف برای ما ارسال میکنند رمز ورود به پنل یا حساب کاربری است. پیامکها، برخلاف ایمیل که کاربران ایرانی در این زمینه وجود دارند که شما برای انجام بازی و.
توجه داشته باشید که متن پیامک های ارسالی شما از خطوط خدماتی نباید جنبه تبلیغاتی داشته باشند، در غیر این صورت شما جریمه خواهید شد. دریافت لیست مخاطبان هم با این دلیل است که خطوط خدماتی برای اطلاعرسانی استفاده میشوند. یعنی شما کسب و کاری دارید که نیاز است برای مخاطبان خود پیامک خدماتی (از قبلی رمز ورود) ارسال کنید. به همین دلیل برای اثبات ادعای خود باید لیستی از مخاطبانی که دارید به شرکت رهیاب پیام گستران ارائه دهید تا صحت ادعای شما اثبات شود. یعنی پیامکهایی که بانکها، سازمانها و کسب و کارهای مختلف جهت اطلاع رسانی کاربران خود ارسال میکنند امکان مسدد سازی ندارند.
ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته !
پیامک خدماتی به پیامکهایی گفته میشود که با اهدافی غیر از تبلیغات، برای مخاطبان مشخصی ارسال میشود. پیامک تبلیغاتی به پیامکهایی گفته میشود که با هدف تبلیغات، برای تعداد بسیار زیادی از افراد ارسال میشود. برای اطلاع از شرایط فعالسازی «سرویس مسک پیامک، ارسال پیامک با نام تجاری» کلیک کنید. خطوط اختصاصی پیامک مشابه سیم کارت های تلفنی هستند که خریداری میکنید. پیامک های ارسال شده (در این حالت کاربر می تواند گزارش تحویل پیامک را دریافت نماید).
خطوط اختصاصی چیست و چه کاربردی دارد ؟
پس از تایید ، یک پیامک حاوی نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد . سامانه پایه در یک فرصت ویژه رایگان شده و قیمت هر پیامک، 65 تومان میباشد. تیم پشتیبانی پیام رسان ، آماده مشاوره تبلیغاتی و رفع مشکلات و پاسخگو به سوالات شما هستند . در مدت چند سالی که از خدمات پیام رسان استفاده کردیم، آن ها را یک تیم دلسوز و صمیمی شناختیم که برای حل مشکل شما هر کاری در توانشان باشد انجام می دهند. دسته بندی پیامک های ارسالی باید کامل و واضح باشد (برای مثال اعلام کد پیگیری، ارسال جزئیات خرید بلیط، …). این افراد علاوه بر اینکه توسط پیامک به استفاده از خدمات کسب و کار ترغیب نمیشوند؛ معمولا نسبت به این اقدام کسب و کارها واکنش هم نشان میدهند و معمولا اقدام به شکایت قضایی میکنند.
شرکتی
پیامک خدماتی با عملکرد بازاریابی شرکت درجهت هدف قرار دادن مشتریان جدید تفاوت دارد و بیشتر برای تعامل با مشتریان سابق صورت میگیرد. این محتوا ها ( کد فعالسازی، تاییدیه شماره تلفن همراه و… ) و بیشتر ماهیت اطلاع رسانی دارند. خطوط خدماتی در همین جا است که تعریف میشود، خط خدماتی به خطوطی گفته شده که سازمان ها بانک ها و نهاد ها برای برقراری ارتباط با مشترکین خود از آن ها استفاده می کنند. خطوط خدماتی در پنل اس ام اس یک ویژگی خاص محسوب میشود از آنجا که میتوان با استفاده از این خطوط به کسانی که حتی شماره آنها در لیست سیاه مخابرات قرار دارند نیز پیامک اطلاع رسانی ارسال کرد.
- برای غیر فعال کردن دریافت پیامک تبلیغاتی با ارسال عدد 1 به شماه 8999 این سرویس پس از 24 ساعت غیر فعال می گردد.
- اپراتورهای پیامکی فعال در ایران با پیش شماره های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰، و ۲۱ هستند.
- با توجه به تعریف پیامک تبلیغاتی و پیامک خدماتی، پیامکهایی که سازمانها و کسب و کارها تنها برای تعداد مشخصی از کاربران و مخاطبان خود ارسال میکنند در دسته پیامک خدماتی جای میگیرد.