تبلیغات پیامکی چیست و دلایل استفاده از آن پیامیتو | ersalsms24

این یک فرصت عالی برای به‌کار گیری یکی از کم‌هزینه‌ترین و در عین حال پربازده‌ترین روش‌های بازاریابی، یعنی ارسال تبلیغات پیامکی شیراز یا همان بازاریابی پیامکی است. تبلیغات پیامکی یک روش ساده و قابل ‌دسترس برای تعامل با یکدیگر و با نرخ باز ۹۸ % است، که بالاتر از هر روش ارتباطی دیگری از نظر نرخ خواندن قرار دارد. اغلب افراد پیام‌ های متنی را به صورت روزانه ارسال و دریافت می‌کنند، بنابراین ما می‌دانیم که مشتریان شما دوست خواهند داشت به آن‌ها دسترسی داشته باشند و بدانند چطور از تبلیغات پیامکی استفاده کنند. اگر قصد ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید ، احتمالا با چند پنل اس ام اس دیگر آشنایی داشته باشید . اکثر این پنل ها برای شروع نیاز به خرید امکانات و ابزار های اولیه است .

تبلیغ پیامکی می تواند شیوه مناسبی برای وایرال کردن یک محتوا در وب سایت یا شبکه اجتماعی یک برند باشد. ساختار و ذات پیامک ها این است که مطلب به اصطلاح مختصر و مفید باشد. شما باید طی جملاتی کوتاه با طول حداکثر 160 کاراکتر پیام خود را به مخاطب منتقل کنید. شاید کمی دشوار باشد در یک پیام کوتاه تمام منظور خود را به مخاطب برسانید اما باید اصل مطلب را شناسایی و اولویت بندی کنید. پیام کوتاه و مختصر و در عین حال جذاب و تاثیر گذار موضوع مهمی است که باید در نگارش تمامی متون پیامک های تبلیغاتی رعایت شود. ویژگی بارز این نوع تبلیغات پیامکی در سادگی و همچنین در سرعت و کم هزینه بودن آن می باشد.

چرا باید از تبلیغات پیامکی استفاده کنیم؟

پنل اس ام اس پیام رسان از اطلاعات دقیق و به روزترین بانک شماره موبایل های تفکیک شده بر اساس منطقه و شغل و سن و … است . از همکاری با سامانه پیامکی پیام رسان و خانواده موج شهر نهایت رضایت را داشته و به سایر سازمان ها و نهاد های اداری که نیازمند خدمات حوزه پیامکی هستند،توصیه میکنیم که انتخاب پیام رسان در اولویت آنها باشد. هدف بسیاری از پیامک های تبلیغاتی، برندینگ یک مجموعه است؛ این پیامک ها به هدف فروش یک محصول ارسال نمی شود، بلکه هدف آن است که نام یک برند، یا یک مجموعه به چشم و گوش مخاطب آشنا شود. معمولا شرکت های بزرگ معمولا در شروع فعالیت های تبلیغاتی شان، این هدف را دنبال می کنند. بازاریابی تلفن همراه به فروش بیشتر کمک می‌کند زیرا مردم بیشتر اوقات تلفن همراه خود را در دست دارند و زودتر متوجه پیام‌های ارسالی و تبلیغاتی می‌شوند.

سامانه‌ی پیامکی چگونه عمل می‌کند؟

به همین منظور اگر قصد دارید در این زمینه بیشتر بدانید به مطلب مجله خبری ارسال پیامک 24 بنری چیست؟ در بخش بلاگ نوین هاب مراجعه نمایید. یکی از استراتژی‌های مثبت و تاثیر گذار در بازاریابی پیامکی استفاده از نام تجاری خود به جای شماره فرستنده است. اگر شما با یک شماره چند رقمی پیامک‌های تبلیغاتی خود را ارسال کنید ممکن است مخاطبان متوجه نشوند که این پیامک از طرف شماست. اگر قصد دارید در این انبوه اطلاعات و تبلیغات دیده شوید ارسال پیامک روش خوبی است چرا که نرخ باز شدن پیامک بالاست. مشتریان به طور قابل توجهی بیشتر بر روی لینکی که شما از طریق اس ام اس، ارسال می کنید در مقابل ایمیل کلیک می کنند. جالب است بدانید حتی برخی از کشورها قوانینی در مورد زمان ارسال پیامک‌های تبلیغاتی دارند.

http://easyemailmarketing.ir

با عرض سلام ببخشید آیا ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق شماره های شخصی مانند 0912 و … هم انجام میگیرد؟ چون من به طور مداوم پیامکهای تبلیغاتی مختلفی برایم میاید که همگی شماره های معمولی هستند. با ثبت نام در سرویس های ارائه دهنده‌ی خدمات پیامکی و با توجه به هدف تبلیغ می‌توان پیام‌های انبوهی را به مشتریان ارسال کرد. دسترسی کاربردی و راحت به تمامی امکانات سامانه یکی از قابلیت های خوب سامانه پیام رسان است. مهم ترین نکته همکاری و شکیبایی منحصر به فرد واحد پشتیبانی سامانه بوده که در هر ساعتی پاسخگوی سوالات ما هستند.

  • در حقیقت، برای حداقل ۶۰ % از مصرف کنندگان، تبلیغات پیامکی به سایر خدمات بازاریابی ایمیلی و دیگر خدمات ترجیح داده می‌شود.
  • ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس پیش شماره اپراتور همراه اول، ایرانسل یا رایتل گزینه دیگری است که می‌توانید به عنوان روش مناسبی جهت ارسال اس ام اس تبلیغاتی از آن استفاده کنید.
  • با عرض سلام ببخشید آیا ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق شماره های شخصی مانند 0912 و … هم انجام میگیرد؟ چون من به طور مداوم پیامکهای تبلیغاتی مختلفی برایم میاید که همگی شماره های معمولی هستند.
  • به‌عنوان‌ مثال، یک پیام تشکر یا خوشامدگویی برای گروه‌هایی از مشتریان که به‌تازگی ثبت‌نام کرده‌اند و با این کار می‌خواهید ارزش برند خود را به او ثابت کنید، ارسال کنید.