تبلیغات پیامکی چیست؟ چرا باید از تبلیغات پیامکی استفاده کنیم؟ نوین | ersalsms24
انتشار: خرداد 07، 1402
بروزرسانی: 24 خرداد 1404

تبلیغات پیامکی چیست؟ چرا باید از تبلیغات پیامکی استفاده کنیم؟ نوین | ersalsms24

مجله خبری ارسال پیامک 24 پایه در یک فرصت ویژه رایگان شده و قیمت هر پیامک، 65 تومان میباشد. پنل عادی و پنل های ستاره دار از نظر کیفیت ارسال و خدمات ارائه شده یکی هستند. نحوهٔ ساخت اکانت MCC گوگل ادز یکی از نگرانی های رایج آژانس های تبلیغاتی و فریلنسرها به حساب می آید؛ زیرا آن ها برای... پیامک ها ۶۰ الی ۹۸٪ نرخ باز شدن دارند که از نرخ باز شدن ایمیل خیلی بیشتر است. فقط در صورتی از شکلک استفاده کنید که ارزش قابل توجهی به پیام اضافه کند.

http://easyemailmarketing.irاگر جملات اول پیام شما پرانرژی و جذاب باشد احتمال اینکه پیام کامل خوانده شود زیاد است. اکثر افراد یک خانواده در طول هفته، درگیر کار و مشغله های روزمره خود می باشند و زمانی برای تفریح ندارند. استفاده از مطالب روزانه با ذکر منبع و قرار دادن لینک روزانه آزاد است.

اهمیت ارسال اس ام اس تبلیغاتی

در صورتی که در روش های دیگر مثل ارسال ایمیل یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی، این عدد به حدود ۷۰ درصد کاهش پیدا می کند. بنابراین، مهمترین مزیت اس ام اس تبلیغاتی نسبت به سایر روش های بازاریابی، دیده شدن توسط مخاطبین است. اس ام اس تبلیغاتی به طور مستقیم شما را با مخاطبینتان در ارتباط قرار می دهد.

مزایای بازاریابی پیامکی

پنل پیامکی کندو با گردهم آوردن همه این ویژگی ها می تواند انتخاب اول مجموعه های مختلف باشد. سامانه پیامکی کندو این امکان را در اختیار مخاطبان قرار می دهد که تا روز و ساعت موردنظر را برای ارسال یک پیامک تبلیغاتی تنظیم کنند تا سامانه به صورت خودکار در همان ساعت و روز مشخص شده، پیامک ها را برای مخاطبان ارسال کند. چرا باید از تبلیغات پیامکی استفاده کنیم؟ تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی چقدر است؟ بهترین زمان برای ارسال sms تبلیغ کدام است؟ در این مطلب به تمامی سوالات درباره تبلیغ پیامکی پاسخ داده می شود. اگرچه انتخاب جامعه هدف مناسب برای ارسال پیامک انبوه اهمیت فراوانی دارد، اما برای رسیدن به بهترین نتیجه کافی نیست ..!!

دسته بندی ها

شاید روزهایی بود که شما می توانستید با خرید یک پنل اس ام اس تبلیغاتی به بانک های شماره متنوع دسترسی داشته باشید (هنوز هم می توانید!)، اما باید بدانید که این روش از تبلیغات دیگر مانند گذشته بازدهی ندارد. در حال حاضر تعداد پیامک های تبلیغاتی به قدری زیاد شده است که صدای اعتراض مردم بلند شده است. پس اول از همه کمپین تبلیغات پیامکی شما باید بر اساس رضایت مشتریان ایجاد شود و دوم اینکه به مخاطبان هدف خود پیام بفرستید نه کسانی که تبلیغ شما به دردشان نمی خورد.

  • توجه فرمائيد که پیام شما تبلیغاتی است؛ در نتیجه باید اصول زیبانویسی در تبلیغات را بدانید و پیامی را برای مخاطبین ارسال کنید که درون مایه تبلیغاتی با هدف ترغیب داشته باشد.
  • شما عزیزان می توانید این پیام ها را برای اطلاع رسانی به مشتریان خود در هنگام عرضه محصول جدید برای فروشی تبلیغ ویژه به اشتراک گذاشتن این شرکت همچنین تبلیغات رویداد برند و … به کار ببرید.
  • در گزارش اریکسون مشخص شده است که 3.6 میلیارد نفر در جهان از تلفن های هوشمند استفاده می کنند.
  • این امر می تواند ترافیک بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد و فروش را افزایش دهد.