تبلیغات پیامکی چیست؟ چرا باید از تبلیغات پیامکی استفاده کنیم؟ نوین | ersalsms24

همانطور که از مجله خبری ارسال پیامک 24مش مشخص است تبلیغ پیامکی یعنی در قالب پیامک یا SMS محصول، شرکت یا برند خودتان را به افراد معرفی کنید. پنلی که از طریق شرکت‌های زیرمجموعه مخابرات به کاربر این امکان را می‌دهد تا ارسال انبوه پیامک داشته باشد. تیم پشتیبانی پیام رسان ، آماده مشاوره تبلیغاتی و رفع مشکلات و پاسخگو به سوالات شما هستند . یک SMS تبلیغاتی می تواند یک یا دو هدف از اهداف فوق را دنبال کند.

هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی (انبوه)

پنل پیامکی کندو با گردهم آوردن همه این ویژگی ها می تواند انتخاب اول مجموعه های مختلف باشد. سامانه پیامکی کندو این امکان را در اختیار مخاطبان قرار می دهد که تا روز و ساعت موردنظر را برای ارسال یک پیامک تبلیغاتی تنظیم کنند تا سامانه به صورت خودکار در همان ساعت و روز مشخص شده، پیامک ها را برای مخاطبان ارسال کند. چرا باید از تبلیغات پیامکی استفاده کنیم؟ تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی چقدر است؟ بهترین زمان برای ارسال sms تبلیغ کدام است؟ در این مطلب به تمامی سوالات درباره تبلیغ پیامکی پاسخ داده می شود. اگرچه انتخاب جامعه هدف مناسب برای ارسال پیامک انبوه اهمیت فراوانی دارد، اما برای رسیدن به بهترین نتیجه کافی نیست ..!!

ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای و محله ای

یک متن تبلیغاتی جذاب، متنی است که مخاطب به راحتی با آن ارتباط برقرار کند و به پیام آن پی ببرد. در زیر چندنمونه از پیامک‌های تبلیغاتی که برای خود من هم جذاب بودند را برایتان آورده‌ام. همانطور که گفتیم پیام‌های متنی در مدت زمان کمی به دست گیرندگان می‌رسد و خوانده می‌شود. بر اساس آمارهای منتشر شده میانگین زمانِ تحویل پیامک به تلفن‌های همراه کمتر از 10 ثانیه است. از طرف دیگر بیشتر افراد گوشی‌هایشان در دسترس است و مرتب آن را چک می‌کنند.

نکات مهم در استفاده از پیامک تبلیغاتی

برای استفاده صحیح ازاین تکنولوژِی و به کارگرفتن اثربخش آن درعرصه فعالیتهای بازاریابی، شما باید علاوه بر جامعه هدف مناسب، به نکاتی از قبیل شیوه نوشتار متن پیامک خود و همچنین زمان ارسال آن توجه داشته باشید. در این نوع تبلیغات، شما علاوه بر اینکه می‌توانید افرادی که پیامک را دریافت می‌کنند و نوع محتوا و زمان ارسال را تعیین کنید، قادر به ردیابی لینک‌هایی هستید که افراد روی آن کلیک می‌کنند. این تبلیغات را برای مخاطبان سرد یعنی مخاطبانی که هنوز با کسب‌وکار شما آشنایی ندارند، ارسال نکنید. هرکسی که از کسب‌وکار شما یک پیامک تبلیغاتی دریافت می‌کند، باید رضایت کامل داشته باشد. مثلاً خودش در خبرنامه ثبت‌نام کرده و شماره خود را در اختیارتان قرار داده باشد. پس از دریافت مجوز، می‌توانید تبلیغات خود را برایشان ارسال کنید.

  • دلیل این که سرعت تبدیل در تبلیغات پیامکی بالاتر است سادگی پیام بازاریابی است.
  • در عین حال متن پیام کوتاه و مختصر و در عین حال جذاب و تاثیر گذار، مهم ترین ویژگی پیامک تاثیر گذار خواهد بود.
  • به عنوان مثال شما می‌توانید برای کاربرانی که در سایت شما ثبت نام کردند یا کالا در سبد خرید خود اضافه کرده اند.
  • فقط در نظر داشته باشین خط مورد نظرتون باید در دسترس باشه، چون کد فعالسازی به خط همراه اول ارسال می شه و شما باید برای ادامه ی ثبت نامتون به این کد دسترسی داشته باشین.

بسیاری از مشتریان علاقمند به داشتن یک عکس یا هدیه از شرکت شما هستند. درخواست از آن ‌ها با متن برای ورود به این رقابت به افزایش تعامل مشتریان کمک می‌کند. علاوه بر این، برند ها می‌توانند برای ارسال فوری، پیشنهاد ها مرتبط با فروش از قبیل کوپن، تخفیف و یا حتی پیام ‌های روز تولد استفاده کنند. استفاده از این ارتباط مستقیم می‌تواند باعث ایجاد روابط پایدار بین برند ها و مصرف کنندگان آن‌ ها شود. انجام این فرایند در هر مکانی که دسترسی به اینترنت فراهم باشد حتی با یک گوشی هوشمند نیز امکان پذیر می باشد و البته هر زمانی که برای تبلیغ خود مناسب دیدید می توانید آن را ارسال نمایید.

http://easyemailmarketing.ir