تبلیغات پیامکی چیست؟ چرا باید از تبلیغات پیامکی استفاده کنیم؟ نوین | ersalsms24

مجله خبری ارسال پیامک 24 پایه در یک فرصت ویژه رایگان شده و قیمت هر پیامک، 65 تومان میباشد. پنل عادی و پنل های ستاره دار از نظر کیفیت ارسال و خدمات ارائه شده یکی هستند. نحوهٔ ساخت اکانت MCC گوگل ادز یکی از نگرانی‌های رایج آژانس‌های تبلیغاتی و فریلنسرها به حساب می‌آید؛ زیرا آن‌ها برای… پیامک‌ها ۶۰ الی ۹۸٪ نرخ باز شدن دارند که از نرخ باز شدن ایمیل خیلی بیشتر است. فقط در صورتی از شکلک استفاده کنید که ارزش قابل توجهی به پیام اضافه کند.

http://easyemailmarketing.irشاید روزهایی بود که شما می‌توانستید با خرید یک پنل اس ام اس تبلیغاتی به بانک‌های شماره متنوع دسترسی داشته باشید (هنوز هم می‌توانید!)، اما باید بدانید که این روش از تبلیغات دیگر مانند گذشته بازدهی ندارد. در حال حاضر تعداد پیامک‌های تبلیغاتی به قدری زیاد شده است که صدای اعتراض مردم بلند شده است. پس اول از همه کمپین تبلیغات پیامکی شما باید بر اساس رضایت مشتریان ایجاد شود و دوم اینکه به مخاطبان هدف خود پیام بفرستید نه کسانی که تبلیغ شما به دردشان نمی‌خورد.

چگونه پنل پیامکی پیام رسان را تهیه کنیم ؟

پنل پیامکی کندو با گردهم آوردن همه این ویژگی ها می تواند انتخاب اول مجموعه های مختلف باشد. سامانه پیامکی کندو این امکان را در اختیار مخاطبان قرار می دهد که تا روز و ساعت موردنظر را برای ارسال یک پیامک تبلیغاتی تنظیم کنند تا سامانه به صورت خودکار در همان ساعت و روز مشخص شده، پیامک ها را برای مخاطبان ارسال کند. چرا باید از تبلیغات پیامکی استفاده کنیم؟ تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی چقدر است؟ بهترین زمان برای ارسال sms تبلیغ کدام است؟ در این مطلب به تمامی سوالات درباره تبلیغ پیامکی پاسخ داده می شود. اگرچه انتخاب جامعه هدف مناسب برای ارسال پیامک انبوه اهمیت فراوانی دارد، اما برای رسیدن به بهترین نتیجه کافی نیست ..!!

بسیاری از مشتریان علاقمند به داشتن یک عکس یا هدیه از شرکت شما هستند. درخواست از آن ‌ها با متن برای ورود به این رقابت به افزایش تعامل مشتریان کمک می‌کند. علاوه بر این، برند ها می‌توانند برای ارسال فوری، پیشنهاد ها مرتبط با فروش از قبیل کوپن، تخفیف و یا حتی پیام ‌های روز تولد استفاده کنند. استفاده از این ارتباط مستقیم می‌تواند باعث ایجاد روابط پایدار بین برند ها و مصرف کنندگان آن‌ ها شود. انجام این فرایند در هر مکانی که دسترسی به اینترنت فراهم باشد حتی با یک گوشی هوشمند نیز امکان پذیر می باشد و البته هر زمانی که برای تبلیغ خود مناسب دیدید می توانید آن را ارسال نمایید.

  • در این پیام‌ها می‌توانید در پنل خود دریافت پیام از سوی مشتری را نیز فعال کنید تا بتوانند پاسخ‌ها، نظرات و هرگونه مشکلی را برای شما ارسال کنند؛ مانند اطلاعات تأیید سفارش یا اطلاعات حمل‌ونقل.
  • سامانه و شماره اختصاصی اولیه هزینه ای برای شما ندارد و پس از فعالسازی بر اساس نیاز تنها پیامک خریداری می نمایید.
  • برند ها می‌توانند از طریق تبلیغات پیامکی این عمل را انجام دهند و نتایج خوبی دریافت کنند.

یک متن تبلیغاتی جذاب، متنی است که مخاطب به راحتی با آن ارتباط برقرار کند و به پیام آن پی ببرد. در زیر چندنمونه از پیامک‌های تبلیغاتی که برای خود من هم جذاب بودند را برایتان آورده‌ام. همانطور که گفتیم پیام‌های متنی در مدت زمان کمی به دست گیرندگان می‌رسد و خوانده می‌شود. بر اساس آمارهای منتشر شده میانگین زمانِ تحویل پیامک به تلفن‌های همراه کمتر از 10 ثانیه است. از طرف دیگر بیشتر افراد گوشی‌هایشان در دسترس است و مرتب آن را چک می‌کنند.

پیامک تبلیغاتی هدفمند یعنی چه ؟