سعی کنید به کلماتی فکر کنید که تاثیر چشمگیری بر مجله خبری ارسال پیامک 24 شما بگذارد. پیامهای ارسالی شما باید جهت ایجاد اعتماد مشتریان متناسب با الگوی رفتاری آنها شخصی سازی شود. در برخی موارد میتوانید مثل بازی متن های تعاملی نظر سنجی و مسابقه و … گروه فناوران ایما با ارائه خدمات ، طراحی وب سایت، وب سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت در تهران، سئو و بهینه سازی سایت با پشتیبانی سایت رایگان. که به این معنی است که صاحبان کسب و کار تبلیغات پیامکی را دوست دارند، چرا که این تکنولوژی میتوانند تضمین کنند که پیام ها فورا خوانده خواهند شد. بازخورد مشتری همچنین به شرکت در مورد روند های بازار و کسب درک بهتر از آنچه که مشتریان دوست دارند و دوست ندارند، کمک میکند.
تبلیغات پیامکی یکی از سریع ترین کانال های موجود است؛ با نرخ خوانش ۹۷ % در عرض ۱۵ دقیقه، میتوانید مطمئن باشید که پیام های شما تقریبا بلافاصله خوانده خواهند شد. ۴۵ درصد از کمپین های پیام کوتاه، بازدهی بالایی را تولید میکنند و هنگامی که با سایر کانال های محبوب مانند ایمیل و رسانه های اجتماعی ترکیب میشوند، به بیش از ۵۰ درصد می رسد. دلیل این که سرعت تبدیل در تبلیغات پیامکی بالاتر است سادگی پیام بازاریابی است.
در سال ۲۰۱۸ کانال های بازاریابی بیشتری نسبت به قبل وجود داشت، بنابراین انتخاب روش درست برای کسب و کار شما میتواند مشکل باشد. روش های سنتی مانند چاپ و تلویزیون با هزینه های بالایی مواجه بود. ارسال SMS به صورت آنلاین تبدیل به یکی از موثر ترین سیستم های بازاریابی به دلیل نرخ های آزاد ۹۸ %، تبدیل بالا و توانایی بالا، در مقایسه با کانال های دیگر شده است. تبلیغات با پیامک یک روش عالی برای دریافت نتایج موثر از طریق نظر خواهی است.
- شما باید بخشی از پیام خود را به یک دکمه یا پیوند برای گرفتن یک action و بازخورد از مخاطب اختصاص دهید.
- ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در این مرورگر، برای زمانی که دوباره دیدگاهی می نویسم.
- هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما میفرستیم.
- شما با صرف هزینه ای اندکی میتوانید به انبوهی از مشترکین اپراتورهای تلفن همراه دسترسی داشته باشید.
- اما نرخ تعامل اس ام اس در مقایسه با ایمیل بسیار بالاتر است به طوری که 90 درصد پیامکها در عرض 3 دقیقه پس از دریافت آنها خوانده میشوند.
میخواهیم باز هم تأکید کنیم که زمانی پیامک تبلیغاتی بیشترین اثر را دارد که کاربر برای دریافت پیامک رضایت داده باشد. البته اشتباه نکنید، زمانی که میگوییم بازاریابی پیامکی مانند سابق داغ نیست منظور ما این است که اگر برای تبلیغات پیامکی خود استراتژی درست نداشته باشید، به این نتیجهگیری اشتباه میرسید. در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا هنوز باید از تبلیغات پیامکی استفاده کنید. پس هرچی پیش زمینه ذهنی دارید کنار بگذارید چون میخواهیم شما را با تبلیغات پیامکی آشتی بدهیم و زوایایی از آن را برای شما باز کنیم که بدانید پیامک میتواند به جذب و مخصوصاً نگهداری مشتریهای شما کمک کند. بله، این امکان را برخی از شرکتها با خرید تعداد بالایی سیم کارت انجام می دهند. اما با توجه به غیرقانونی بودن این روش ارسال، شماره های ارسال کننده پس از مدتی توسط اپراتور شناسایی و غیرفعال می شوند.
بازخورد سریع از مشتریان
شرکتها میتوانند پیامکهای تبلیغاتی را فقط برای مشتریان بالقوه ارسال کنند. اگر به درستی انجام شود، این نوع پیامک می تواند به برند کمک کند تا مشتریان جدیدی جذب کند و در نتیجه فروش بیشتری را به دست آورد. با این حال، با استفاده از یک سرویس قابل اعتماد مانند سامانه پیام کوتاه آی اس ام اس برای ارسال پیامک تبلیغاتی، به راحتی می توانید از این مزایا بهره مند شوید.