تبلیغات پیامکی چرا باید از تبلیغات پیامکی استفاده کنیم؟ مجموعه فناوران ایما | ersalsms24

تبلیغات یا بازاریابی پیامکی که اصطلاحاً به آن اس ام اس مارکتینگ نیز گفته می‌شود یکی از پربازده‌ترین روش‌های تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات به افراد مختلف از طریق پیام کوتاه است. با استفاده از این شیوه مدرن و مفید تبلیغات، کسب و کارهای مختلف با موضوع فعالیت متنوع می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن چه که می‌خواهند و در جهت آن تلاش می‌کنند را به گوش مردم برسانند. ناگفته نماند که تبلیغات پیامکی این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا بتوانید پیام خود را برای مشتریان و افرادی که هنوز تبدیل به مشتری فروشگاه شما نشده‌اند نیز ارسال نمائید.

http://easyemailmarketing.ir

کنترل و مدیریت ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار راحت تر از سایر روش های بازاریابی است. شما با ورود به حساب کاربری و پنل پیامکی خود قادرید گزارش ها و آمارهای دقیق پیامک های ارسال شده و دریافت شده مخاطبین را مشاهده کنید. تحقیقات بسیار زیادی روی میزان تاثیر پیامک تبلیغاتی بر مخاطبین انجام گرفته است. نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از ۹۵ درصد از مخاطبینی که اس ام اس تبلیغاتی دریافت می‌کنند، آن را به طور کامل می‌خوانند.

تبلیغات پیامکی

در سال ۲۰۱۸ کانال ‌های بازاریابی بیشتری نسبت به قبل وجود داشت، بنابراین انتخاب روش درست برای کسب ‌و کار شما می‌تواند مشکل باشد. روش ‌های سنتی مانند چاپ و تلویزیون با هزینه های بالایی مواجه بود. ارسال SMS به صورت آنلاین تبدیل به یکی از موثر ترین سیستم ‌های بازاریابی به دلیل نرخ‌ های آزاد ۹۸ %، تبدیل بالا و توانایی بالا، در مقایسه با کانال‌ های دیگر شده ‌است. تبلیغات با پیامک یک روش عالی برای دریافت نتایج موثر از طریق نظر خواهی است.

نکات کلیدی نگارش و ارسال پیامک تبلیغاتی

چرا که مخاطبان باید وقت و حوصله برای تحلیل و پردازش اس ام اس‌های تبلیغاتی شما را داشته باشند. توجه به این نکته بسیار مهم است چرا که اگر در ساعات شلوغ کاری یا در ساعات استراحت افراد برای آن‌ها اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید، قطعا وجه مناسبی برای برند شما ندارد و ممکن است مشتریان خود را نیز از دست بدهید. پیامی که مخاطبان دریافت می‌کنند باید ساده و قابل فهم باشد و هیچ نکته مبهمی را در ذهن ایشان ایجاد نکند.

طول یک مجله خبری ارسال پیامک 24 ۷۰ کاراکتر است و شما باید تبلیغات خود را در این چارچوب قرار دهید. پیام متنی با کلمات مناسب و لینک یا دکمه CTA ، بسیار مفیدتر از یک متن طولانی و خسته‌کننده بدون اطلاعات مفید است. برای جذب مشتریان خود، بهتر است یک پیام واضح و مستقیم ارسال کنید. بررسی نگرش و عکس‌العمل افراد نسبت به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات. تقسیم بندی به شما امکان می‌دهد از تبلیغات پیامکی خود ارزش بیشتری کسب نمایید. بر اساس جنسیت، کشور و غیره می توانید پیامهای متفاوتی را برای گروههای خاص از افراد ارسال کنید.

  • سامانه پیامک یک ابزار قدرتمند است که ارسال پیامکانبوه را برای شما میسر می سازد.
  • در این مرحله کافی است تا یک متن جذاب بنویسید و در زمان مناسب آن را ارسال کنید .
  • روش ‌های سنتی مانند چاپ و تلویزیون با هزینه های بالایی مواجه بود.
  • سپس چند دقیقه باید صبر کنید تا پیامکی از طرف اپراتور همراه اول مبنی به پذیرش غیر فعال کردن پیامک تبلیغاتی دریافت کنید.