تبلیغات پیامکی و ارزش تبلیغی آن | ersalsms24

زمان انتظار طولانی برای طراحی و یا کمپین ها برای چاپ وجود ندارد، فقط تصمیم بگیرید که پیام شما چه چیزی است، ارسال تبلیغات پیامکی حجیم به مشتریان شما بیش از ارسال یک متن به موبایل شما طول نمی‌کشد. بنابراین، نه تنها اوقات با ارزش را از دست خواهید داد، بلکه بیش از ۹۰ % پیام ‌ها در عرض ۳ دقیقه به شما می‌رسند و همچنین می‌توانید نتایج را فورا ببینید. بازاریابان نیازی به نگرانی در مورد پیام‌ های متنی تبلیغاتی شان که در پوشه اسپم قرار دارند، ندارند. نگرانی هایی که بازاریاب ‌های ایمیلی باید با آن مقابله کنند در مورد تبلیغات پیامکی وجود ندارد. زمانی که فردی انتخاب می‌کند که پیام‌ های تبلیغات پیامکی را دریافت کند، بازاریابان نباید آن ‌ها را به لیست سفید تبدیل کنند تا پیام ‌های آن‌ ها به طور تصادفی در یک پوشه اسپم قرار نگیرد. بازاریابی پیامکی یا تبلیغات بوسیله پیامک SMS Marketing به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات استفاده می‌شود پنل اس ام اسیک ابزار ارتباطی مستقیم ایده آل برای ارتباط شما با مشتریانتان است.

پنل پیامکی پیشرفته

این میانگین زمانی، اطمینان لازم از مطالعه‌ی پیامک دریافتی بر روی گوشی تلفن همراه را از سمت مشتریان به ما می‌دهد. ضمن اینکه در روزهای تعطیل نیز از آن‌جایی که افراد بیشتر مشغول استراحت یا معاشرت با اقوام هستند و یا سرگرم تفریح و وقت گذراندن با خانواده هستند ارسال پیامک‌های تبلیغاتی بازخورد و نتیجه خوبی نخواهد داشت. برای متن پیامک تبلیغاتی نیز سعی کنین از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. مانند یک تولید کننده محتوا یا یک کپی رایتر تا یک متن تاثیر گذار و کوتاه را برای شما تولید کند. چرا که متن پیامک‌های تبلیغاتی کوتاه است و این متن باید در عین کوتاه بودن بیشترین تاثیر را روی مخاطب بگذارد.

http://easyemailmarketing.ir

زمان بندی درست نه تنها درصد تعامل مشتری را بالا می برد، بلکه از واکنش های منفی مشتری هم جلوگیری می کند. بدیهی است که شما از طریق اس ام اس می توانید در هر ساعتی از روز با مشتریانتان در ارتباط باشید، ولی باید مراقب باشید که پیامکتان در ساعت های نامناسب ارسال نشود، تا باعث عصبی یا اذیت شدن کاربر شود. حقیقت این است که بازاریابی ایمیلی و پیامکی هر کدام مزایای مخصوص به خود را دارند. مثلا یادآوری قرارها با ارسال تبلیغات پیامکی شیراز به مشتریان نتیجه خیلی بهتری دارد. از طرفی، معرفی یک محصول و اطلاعات فنی آن (همراه با محتوای بصری) با ایمیل خیلی بهتر است. توجه داشته باشید سریعترین راه برای جلب نظر مخاطبینی که با کسب و کار شما آشنا هستند؛ تبلیغات پیامکی می باشد.

تبلیغات پیامکی کنید ولی نه به هر قیمتی!

به عنوان مثال پنل اس ام اس این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید به خطوط اختصاصی دسترسی داشته باشید و از این خطوط در سامانه خود استفاده کنید. از جمله خطوط اختصاصی می‌توان به خطوط ۹۰۰۰ اشاره کرد جزو سرشماره‌های محبوب به حساب می‌آیند. نرخ باز شدن تبلیغات پیامکی شیراز به‌طور شگفت‌انگیزی بالاست؛ و می‌تواند به %98 پس از ارسال هم برسد! این یک نکته مثبت برای پیام‌های زمان‌دار است؛ چون طبق بررسی ما، مخاطبان تقریبا بلافاصله آنها را می‌خوانند. بهتر است بدانید در قبال این که افراد به شما اجازه داده اند تا تبلیغات خود را برای آنها ارسال کنید به آنها پیشنهاد دهید. ارسال پیام در مورد فروش ویژه، تخفیف برای مشتریان برتر، جایزه برند هم سابقه، کد کوپن و …

طبق اعلام اپراتورها نباید این عمل خللی در مجله خبری ارسال پیامک 24 پیامکهای بانکی داشته باشد. یک پیام خوب، باید کوتاه، مختصر، جذاب و از همه مهمتر تاثیرگذار باشد. در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد نحوه ارسال نیز از داخل خود سامانه، تیکت درج نمایید تا همکاران ما بلافاصله پاسخ شما را بدهند. در صورتی که میزان خرید اعتبار پیامک کمتر از 500 هزار پیامک باشد با تعرفه ی 43 تومان و خرید بیش از 500 هزار عدد پیامک، با تعرفه ی 39 تومان محاسبه خواهد شد. تعرفه یک ستاره با پرداخت 299 هزار تومن هزینه اولیه به صورت یکساله، قیمت هر پیامک ، 49 تومان محاسبه میشه. شما باید بخشی از پیام خود را به یک دکمه یا پیوند برای گرفتن یک action و بازخورد از مخاطب اختصاص دهید.

  • سعی کنید پیام را به پاراگراف ها جدا کنید، متنی با کلمات مناسب و بک لینک بسیار مفید از یک متن طولانی و خسته کننده بدون اطلاعات مفید می باشد.
  • بازخورد مشتری همچنین به شرکت در مورد روند های بازار و کسب درک بهتر از آنچه که مشتریان دوست دارند و دوست ندارند، کمک می‌کند.
  • به عنوان مثال آن‌ ها می‌توانند به مشتریان یادآوری کنند که یک ایمیل ارسالی توسط یک برند یا حتی پیامک چند روز قبل را بخوانند.