تبلیغات پیامکی و ارزش تبلیغی آن | ersalsms24

شرکت‌ها می‌توانند پیامک‌های تبلیغاتی را فقط برای مشتریان بالقوه ارسال کنند. اگر به درستی انجام شود، این نوع پیامک می تواند به برند کمک کند تا مشتریان جدیدی جذب کند و در نتیجه فروش بیشتری را به دست آورد. با این حال، با استفاده از یک سرویس قابل اعتماد مانند سامانه پیام کوتاه آی اس ام اس برای ارسال پیامک تبلیغاتی، به راحتی می توانید از این مزایا بهره مند شوید.

خط اختصاصی رایگان

طبق اعلام اپراتورها نباید این عمل خللی در دریافت پیامکهای بانکی داشته باشد. یک پیام خوب، باید کوتاه، مختصر، جذاب و از همه مهمتر تاثیرگذار باشد. در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد نحوه ارسال نیز از داخل خود سامانه، تیکت درج نمایید تا همکاران ما بلافاصله پاسخ شما را بدهند. در صورتی که میزان خرید اعتبار پیامک کمتر از 500 هزار پیامک باشد با تعرفه ی 43 تومان و خرید بیش از 500 هزار عدد پیامک، با تعرفه ی 39 تومان محاسبه خواهد شد. تعرفه یک ستاره با پرداخت 299 هزار تومن هزینه اولیه به صورت یکساله، قیمت هر پیامک ، 49 تومان محاسبه میشه. شما باید بخشی از پیام خود را به یک دکمه یا پیوند برای گرفتن یک action و بازخورد از مخاطب اختصاص دهید.

  • پس توجه داشته باشید که بازاریابی ایمیلی و بازاریابی پیامکی هر دو در کنار یکدیگر بهترین عملکرد را دارند.
  • علاوه بر این شما نمی‌توانید مخاطبان خود را انتخاب کنید؛ بنابراین چندان نمی‌توانید بر اساس رفتار آنها شیوه تبلیغاتی خود را کنترل کرده و معایب آن را برطرف کنید.
  • تبلیغات پیامکی با همه تلفن ‌های همراه سازگار است، بنابراین نیازی نیست نگران از دست دادن برخی از کاربران باشید، یا نیاز داشته باشید با تکنولوژی ‌های جدید به مشتریان خود دسترسی داشته باشید.
  • حقیقت این است که بازاریابی ایمیلی و پیامکی هر کدام مزایای مخصوص به خود را دارند.
زمان انتظار طولانی برای مجله خبری ارسال پیامک 24 و یا کمپین ها برای چاپ وجود ندارد، فقط تصمیم بگیرید که پیام شما چه چیزی است، ارسال تبلیغات پیامکی حجیم به مشتریان شما بیش از ارسال یک متن به موبایل شما طول نمی‌کشد. بنابراین، نه تنها اوقات با ارزش را از دست خواهید داد، بلکه بیش از ۹۰ % پیام ‌ها در عرض ۳ دقیقه به شما می‌رسند و همچنین می‌توانید نتایج را فورا ببینید. بازاریابان نیازی به نگرانی در مورد پیام‌ های متنی تبلیغاتی شان که در پوشه اسپم قرار دارند، ندارند. نگرانی هایی که بازاریاب ‌های ایمیلی باید با آن مقابله کنند در مورد تبلیغات پیامکی وجود ندارد. زمانی که فردی انتخاب می‌کند که پیام‌ های تبلیغات پیامکی را دریافت کند، بازاریابان نباید آن ‌ها را به لیست سفید تبدیل کنند تا پیام ‌های آن‌ ها به طور تصادفی در یک پوشه اسپم قرار نگیرد. بازاریابی پیامکی یا تبلیغات بوسیله پیامک SMS Marketing به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات استفاده می‌شود پنل اس ام اسیک ابزار ارتباطی مستقیم ایده آل برای ارتباط شما با مشتریانتان است.

http://easyemailmarketing.ir

تبلیغات پیامکی یکی از سریع ‌ترین کانال‌ های موجود است؛ با نرخ خوانش ۹۷ % در عرض ۱۵ دقیقه، می‌توانید مطمئن باشید که پیام‌ های شما تقریبا بلافاصله خوانده خواهند شد. ۴۵ درصد از کمپین های پیام ‌کوتاه، بازدهی بالایی را تولید می‌کنند و هنگامی که با سایر کانال ‌های محبوب مانند ایمیل و رسانه‌ های اجتماعی ترکیب می‌شوند، به بیش از ۵۰ درصد می ‌رسد. دلیل این که سرعت تبدیل در تبلیغات پیامکی بالاتر است سادگی پیام بازاریابی است.

تبلیغات پیامک قابل پیگیری است

زمان بندی درست نه تنها درصد تعامل مشتری را بالا می برد، بلکه از واکنش های منفی مشتری هم جلوگیری می کند. بدیهی است که شما از طریق اس ام اس می توانید در هر ساعتی از روز با مشتریانتان در ارتباط باشید، ولی باید مراقب باشید که پیامکتان در ساعت های نامناسب ارسال نشود، تا باعث عصبی یا اذیت شدن کاربر شود. حقیقت این است که بازاریابی ایمیلی و پیامکی هر کدام مزایای مخصوص به خود را دارند. مثلا یادآوری قرارها با ارسال تبلیغات پیامکی شیراز به مشتریان نتیجه خیلی بهتری دارد. از طرفی، معرفی یک محصول و اطلاعات فنی آن (همراه با محتوای بصری) با ایمیل خیلی بهتر است. توجه داشته باشید سریعترین راه برای جلب نظر مخاطبینی که با کسب و کار شما آشنا هستند؛ تبلیغات پیامکی می باشد.

ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته !