و در نهایت تعرفه دوستاره با پرداخت هزینه اولیه 499 هزار تومان به صورت یکساله، قیمت هر پیامک با توجه به خرید اعتبار متغیر می باشد. در مدت چند سالی که از خدمات پیام رسان استفاده کردیم، آن ها را یک تیم دلسوز و صمیمی شناختیم که برای حل مشکل شما هر کاری در توانشان باشد انجام می دهند. داشتن گواهینامههای مختلف مانند مدرک گوگل ادز به شما کمک میکند در حوزهٔ تبلیغات نسبت به سایر آژانسهای تبلیغاتی و… دسترسی دادن در گوگل ادز یکی از موضوعهای بسیار مهمی است که صاحب هر کسبوکاری باید بداند؛ زیرا نمیتوان تمام… هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما میفرستیم. ارسال یک پیام شخصی (به مناسبت تولد یا تشکر) در صندوق ورودی مشتری مؤثرتر از یک ایمیل است.
خط اختصاصی بدون هزینه ثبت نام
مجله خبری ارسال پیامک 24 پیامکی تقریبا یک روش آزاد برای برقراری ارتباط است، بنابراین اگر شما به دنبال راه هایی برای پر رونق شدن کسب و کار خود هستید، تبلیغات پیامکی یک گام بزرگ در جهت درست است. تحقیقی که توسط روانشناسان بریتانیایی انجام شد نشان داد که مصرف کنندگان دو برابر بیشتر از آنچه فکر میکنند وقت را صرف موبایل میکنند. تخمین زده میشود که کاربران تلفن خود را روز به روز رسانی میکنند و نشان میدهند که چگونه مصرف کنندگان تلفن همراه میتواند بهترین روش بازاریابی باشد. گوشیهای موبایل به یکی از بزرگ ترین سکوهای بازاریابی تبدیل شدهاند. تعداد کاربران تلفن همراه در دهه گذشته تقریبا سه برابر شده است و بیش از ۵ میلیارد نفر از تلفن همراه در سال ۲۰۱۸ استفاده میکنند. با تلفن همراه بیشتر در دست، کارایی نرم افزار SMS در حال افزایش است.
ارسال پیامک تبلیغاتی از پنل اس ام اس پیام رسان
پیامک تبلیغاتی برای ارسال پیام های بازاریابی و فروش استفاده می شود. آنها فقط به شماره های که در لیست سیاه مخابرات نیستند ارسال می شوند. پیام های تبلیغاتی دارای شماره فرستنده تصادفی 6 رقمی هستند که توسط کاربر تعیین می شود.
یعنی شما باید در همان ابتدی مسیر یک پنل اس ام اس + خط اختصاصی بخرید . همچنین یک خط هدیه نیز به نام خودتان ثبت و به شما تعلق خواهد گرفت . بنابراین، اگر از نام برند خود در پیامک های تبلیغاتی استفاده کنید، مخاطبین به مرور نام برند شما را به خاطر سپرده و برندسازی شما با موفقیت انجام خواهد شد. براساس آخرین آمار اعلام شده، دو سوم صاحبان تلفن همراه در سراسر دنیا از وب سرویس پیامک استفاده میکنند. با استناد به این آمار میتوان از ارزش و اهمیت سرویس پیامک اطمینان خاطر حاصل کرد. میانگین زمانی مطالعهی یک پیامک دریافتی بر روی تلفن همراه 4 دقیقه میباشد.
پنل یاقوت
اما در این صورت باید اهداف تبلیغاتی، قبل از ارسال این پیامک ها، به صورت ویژه مشخص شوند؛ در غیر این صورت بازخورد قابل توجه و نتیجه تاثیرگذاری دریافت نمی شود. هدف از ارسال مجموعه پیامک های تبلیغاتی، ثابت نیست و برای مجموعه های مختلف و در شرایط متفاوت، تغییر می کند؛ به طور کلی سه هدف متفاوت را می توان برای پیامک های تبلیغاتی برشمرد. در صورت داشتن لیست مخاطبان، میتوانید یک کمپین را در عرض چند دقیقه راهاندازی کنید. همین الان درخواست مشاوره را ثبت نمایید؛ با شما تماس خواهیم گرفت و شما را بسوی کسب و کار سودآور هدایت خواهیم نمود. با پیدا کردن بهترین زمان برای ارسال یک پیغام به یک فرد خاص براساس تعاملات گذشته آن ها با متون خود، زمانی را در نظر بگیرید. این هدف گیری فراتر از حوزه و جمعیت است و بازاریابی شما را در بهینه سازی نتایج راهنمایی میکند.
- به این ترتیب، یک شرکت می تواند پیام های هدفمندی ارسال کند که برای گیرندگان جذاب تر باشد.
- احتمالاً از عنوان این پیامکها میتوانید حدس بزنید که به چه صورت ارسال میشوند.
- مشتریان خود را به گروههای مختلف تقسیمبندی کنید و پیامکهای ارسالی را متناسب با آنها ارسال کنید.
- اگرچه انتخاب جامعه هدف مناسب برای ارسال پیامک انبوه اهمیت فراوانی دارد، اما برای رسیدن به بهترین نتیجه کافی نیست ..!!
- سامانه پیامکی کندو این امکان را در اختیار مخاطبان قرار می دهد که تا روز و ساعت موردنظر را برای ارسال یک پیامک تبلیغاتی تنظیم کنند تا سامانه به صورت خودکار در همان ساعت و روز مشخص شده، پیامک ها را برای مخاطبان ارسال کند.