مطالعه ای که توسط OneReach انجام شد نشان داد که ۸۵ درصد از دانشجویان، تبلیغات پیامکی را به روش های دیگر تبلیغاتی ترجیح میدهند. نرخ های بالا در میان این مخاطبان جوان نشان میدهد که اثربخشی بازاریابی تبلیغات پیامکی به رشد خود ادامه خواهد داد. بازاریابی پیامکی یک روش مقرون به صرفه برای تمامی اقشار جامعه محسوب می شود. یک روش اطلاع رسانی سریع و یکی از ابزارهای ارتباط موثر و مفید با مشتری می باشد و با توجه به نفوذ پیامک در جامعه اثردهی بالایی دارد.
تحقیقات نشان میدهد که به طور متوسط ۳۱ % از مصرف کنندگان به یک نظرسنجی از طریق SMS واکنش نشان میدهند. به این معنی که شما میتوانید نتایج عالی را در مدت زمان کوتاهی به دست آورید. مهم است که همه کانال ها با هم در بازاریابی کار کنند و SMS هم استثنا نیست. SMS یک کانال مستقل بزرگ است، با این حال، توانایی ارتقا و پشتیبانی سایر واسطه ها از جمله وب سایت های ارتباط جمعی و ایمیل نیز وجود دارد. تبلیغات پیامکی نشان میدهد که ۶۲ درصد از کاربران گوشی های هوشمند بلافاصله پس از بیدار شدن تلفن خود را چک میکنند. بازاریابی پیامکی یک بازاریابی ارزانتر و سریعتر، قابل حمل و اختصاصی محسوب میشود و سبب ایجاد یک ارتباط خوب با مشتری میشود.
برای کسب و کار ها
باعث افتخار ما است که اکنون کاربر حقیقی و حقوقی از سامانه ارسال پیامک پیام رسان استفاده می کنند. ارسال اس ام اس تبلیغاتی، یکی از بهترین روشهای درآمدزایی و برقراری ارتباط با مؤثر مشتریان در تمامی زمینهها به شمار میآید. ارسال اس ام اس تبلیغاتی، یک ابزار بسیار مناسب برای تبلیغات کسب و کارهای مختلف است. منظور از پیامک تبلیغاتی که در این متن به آن می پردازیم، پیامک انبوه است که از طریق سامانه پیام کوتاه ارسال میگردد. اس ام اس تبلیغاتی، بازاریابی بسیار مؤثرتر و کارآمدتری نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی در طی چند سال اخیر داشته است. مرسوم ترین شیوه برای ارسال تبلیغات پیامکی استفاده از سامانه های پیامکی مختلف است؛ استفاده از سامانه های پیامکی سرعت و کیفیت SMS تبلیغاتی را دوچندان می کند.
پیامکهای تعاملی حاوی اطلاعاتی هستند که مشتریان شما به آنها احتیاج دارند و باعث میشود که خرید نهایی را انجام دهند. در این پیامها میتوانید در پنل خود دریافت پیام از سوی مشتری را نیز فعال کنید تا بتوانند پاسخها، نظرات و هرگونه مشکلی را برای شما ارسال کنند؛ مانند اطلاعات تأیید سفارش یا اطلاعات حملونقل. اگر مشتری خریدی انجام دهد، ارسال پیام برای زمان تحویل میتواند راهی عالی برای اطلاعرسانی به او باشد. نکتهای که در این باب باید در نظر داشته باشید این است که شما باید متناسب با نوع فعالیت تجاری خود و همچنین به صورت هدفمند اقدام به ارسال پیامک برای مخاطبین کنید. ارسال بیرویه و بدون برنامهریزی پیامهای کوتاه تنها باعث اتلاف وقت و هزینه شما میشود. البته به غیر از این موضوع موارد دیگری نیز وجود دارد که خوب است در هنگام استفاده از این سرویس مدنظر داشته باشید.
- دوستان، هیچ کاربری مایل نیست که وقت خود را صرف خواندن پیامهای طولانی کند و همانطور که از نام این پیامها مشخص است باید در کوتاهترین تعداد کلمات و در عین حال با بیان شفاف، موضوع اطلاعرسانی انجام پذیرد.
- شناسایی مشتریان از طریق پیام متنی و نظارت بر نرخ های تحویل همه از طریق SMS امکان پذیر است که واقعیت های مربوط به تصور غلط سامانه را آشکار میسازد.
- در صورتی که در روش های دیگر مثل ارسال ایمیل یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی، این عدد به حدود ۷۰ درصد کاهش پیدا میکند.
- من موافقت می کنم که داده های ارسالی من جمع آوری و ذخیره می شود.
- SMS نه تنها به این معنی است که پول را ذخیره کرده و بازدهی سرمایه را بهبود میبخشد، بلکه با profiling و بخش بندی به یک شرکت اجازه میدهد تا مشتریان را از طریق ایمیل یا کانال دیگر مورد هدف قرار دهد.
به عنوان نمونه شما اگر تصمیم به چاپ بمجله خبری ارسال پیامک 24ور به تعداد زیاد بگیرید، در خوشبینانه ترین حالت و پایین ترین قیمت حدود 1 میلیون تومان هزینه دارد که باید بپردازید. این هزینه ی بسیار بالای طراحی این بروشور ها را در نظر داشته باشید. آنها میتوانند پیغام های فوری را بلافاصله با کلیک روی یک دکمه ارسال کنند.